Be to, su VšĮ „Versli Lietuva“ organizuotu Nacionaliniu stendu parodoje dalyvavusias įmones nuolat lydėjo pagyrimai, kad pristatomi prekės ženklai labai kūrybingi, o gaminiai – pabrėžtinos kokybės. 7 Lietuvos įmonių asortimente – ne tik vaikiški rūbai iš natūralių, kokybiškų medžiagų, bet ir inovatyvūs sprendimai: ant kai kurių vaikiškų drabužių galima rašyti kreida arba norimą raštą susikurti su mobiliąja aplikacija!
Parodoje dalyvavo prekės ženklai: „Mummymoon“, „Nikolia Jeans“, „Unlabel“, „Manoko“, „March“, „Anchovy“, „Benber“.
Prekės ženklą „Mummymoon“ kuriančios įmonės „Trinity time“ direktorė Vėjūnė Unikauskienė šioje parodoje kartu su „Verslia Lietuva“ dalyvavo trečią kartą, tad, pasak jos, gali konkrečiai įvertinti nuoseklumo ir kantrybės kainą. „Šis faktorius, jog dalyvaujame vėl ir vėl, nepaprastai svarbus tiek mums, tiek ir mūsų klientams. Tai įrodo, jog esame patikimi ir konkurencingi“, - pabrėžė V.Unikauskienė.
Trečią kartą iš eilės parodoje dalyvavo ir prekės ženklo “Nikolia Jeans” atstovai. Šį prekės ženklą kuriančios įmonės “Gera gera” direktorė Ieva Domarkaitė teigė, kad pastarasis buvo vienas iš sėkmingiausių pasirodymų tarptautinei rinkai. Po parodos verslininkai skaičiuoja sutartis ir užsakymus iš JAV, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Norvegijos, Danijos, Švedijos, Belgijos, Šveicarijos, Vokietijos, Kuveito, Kataro, Jungtinių Arabų Emyratų, Pietų Korėjos, Japonijos ir Kinijos.
„Ypatingo susidomėjimo sulaukėme iš Kinijos, Japonijos bei Pietų Korėjos. Buvome vieninteliai, kurie pristatėme unikalius marškinėlius, ant kurių galima rašyti, todėl rūbas tampa ne tik apranga, bet ir interaktyvia pramoga mažiesiems, kurie gali išreikšti savo emocijas bei kūrybingumą. O atšvaitiniai ženkliukai bei sagos nėra tik aksesuarai ar grožio atributika, jie puikiai atlieka apsaugos funkciją ir sumažina nemalonių nutikimų riziką tamsiu paros metu“, - apie išskirtinį prekės ženklą pasakojo įmonės „March Design Studio“ projektų vadovė Santa Bungardaitė.
Prekės ženklo “Anchovy” įkūrėja ir vadovė Giedrė Kosė parodos lankytojus stebino inovatyvumu. “Anchovy” mobilioji programėlė raides ar žodžius paverčia spalvomis arba raštais, tad renginyje netrūko norinčių išbandyti, kaip jų vardas atrodytų ant drabužių iš lino. Išskirtinio produkto kūrėjai parodoje užmezgė ne tik naudingų verslo ryšių, bet ir sulaukė tarptautinių mados žurnalistų dėmesio.
Nacionalinį stendą šioje parodoje VšĮ „Versli Lietuva“ organizavo jau trečiąjį kartą, prieš tai parodoje Lietuvos vaikiškos mados kūrėjai dalyvavo 2015-ųjų sausį ir liepą. Anksčiau dalyvavusios įmonės parodoje sutiko potencialių verslo partnerių ir klientų iš Olandijos, Italijos, Belgijos, Jungtinės Karalystės, Kinijos, Pietų Korėjos, JAV, Prancūzijos, Austrijos, Vokietijos ir kitų šalių. Įmonė „Nikolia Jeans“ sudarė sutartį su agente, kuri šiam prekiniam ženklui jau atstovauja Niujorke, o „Mummymoon“ po parodų pradėjo tiekti rūbus Danijos butikams. Kauno MB „Linen Lt“ po parodos sulaukė užsakymų iš Ispanijos bei Šveicarijos.
Įmonių dalyvavimas parodoje finansuojamas pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.