Lėktuvuose jums duoda jau naudotus apklotus ir pagalves

Tai, galima numanyti, galioja tik skrendant pigesnėmis oro linijomis. Kadangi keleivių skraido daug, valymo komanda tiesiog perkloja apklotų ir pagalvių apdangalus, kol ateina metas juos tikrai skalbti. Tad nieko keisto, kad kai kurie keleiviai gauna jau panaudotus daiktus.

Žinoma, susidoroti su tuo galima paprašius visiškai naujo apkloto, kuris būtų dar pakuotėje.

Užsisakyti kavos ar arbatos nėra geriausia idėja

Visi tokie gėrimai yra gaminami naudojant vandenį iš lėktuvo rezervuaro, o vanduo jame nėra pats švariausias. Anoniminė stiuardesė teigia: „Vanduo lėktuvuose yra šlykštus. Aš jaučiuosi negerai prieš mūsų klientus, kurie geria arbatą ar kavą. Vanduo yra iš rezervuaro, kurio niekada nemačiau valomo.“

Lėktuvo įgula gauna geresnį maistą nei jūs

Maistas lėktuvuose neturi itin geros reputacijos, tačiau kas galėjo pamanyti, kad tokį, mikrobangėse šildomą maistą, valgo tik keleiviai?

Stiuardesės tvirtina: „Mūsų maistas yra žymiai geresnis nei skrendančiųjų.“ Lėktuvo komanda gauna daugiau šviežių vaisių, desertų, bandelių, gėrimų ir kt.

Naudojimasis tualetu gali užlaikyti skrydį

Jei lėktuvo tualetu naudojamasi tada, kai užsidegusios saugos diržų šviesos, skrydis gali būti sustabdytas.

„Jei kažkas tuo metu atsistoja ir nueina pasinaudoti tualetu, mes turime tai pranešti lakūno kabinai – jie privalo sustabdyti lėktuvą ir palaukti, kol tas asmuo grįš į savo vietą ir užsisegs saugos diržą.“

Stiuardesėms nėra mokama iki tol, kai lėktuvo durys užsidaro

Viena stiuardesė atskleidė, kad joms nėra mokama už tam tikrą laiką, kurį jos „techniškai“ praleidžia darbe.

„Mes negauname atlygio už laiką, kai vyksta keleivių įlaipinimas arba iki tol, kai lėktuvo durys visiškai užsidaro. Tai reiškia, kad darbe pasirodyti būtina maždaug 2 val. anksčiau, tačiau šis laikas lieka neapmokėtas.“

Jei lėktuvas gali sudužti, jūs apie tai sužinosite

Ne paslaptis, kad lėktuvo stiuardesių šypsenos ir geras nusiteikimas yra tam, kad net nervingiausi keleiviai pasijustų gerai ir patogiai. Tačiau yra dalykas, kurio net pozityviausia stiuardesė nesiruošia dangstyti.

Patys pamanykit – jei kyla tikimybė, kad lėktuvas suduš – keleiviams tai bus pranešta pirmiausia.

Kapitonas suteiks jums tą pačią informaciją, kaip ir visai lėktuvo įgulai, o tuomet prasidės avarinio nusileidimo procedūra.