Rūpinkimės savo oda

Vienos moterys turi liekną taliją, tačiau per daug apvalius klubus, kitos – pilvuką, tačiau žavingas kojas. Masažo ar kosmetikos pagalba mes negalime pakeisti savo formų, tačiau galime pasirūpinti tuo, kad mūsų kūnas būtų stangrus ir tvirtas.
Kodėl audiniai praranda stangrumą?

Moterų jungiamasis audinys iš prigimties yra silpnesnis ir tampresnis nei vyrų. Tai padeda kauptis riebalams. Medžiagų apykaitos produktai, kurie nepasišalina natūraliu būdu, nusėda tarpląstelinuose poodinių audinių tarpuose. Be to, apatinės kūno dalies kraujo apytaka yra lėtesnė, todėl ši sritis greičiau praranda stangrumą.

Ar mums gali padėti kremai ir geliai?

Žinoma, paprastu kremu pašalinti riebalinių atsargų neįmanoma. Tačiau priemonės, skirtos audinių stangrumo didinimui ir celiulito mažinimui, stimuliuoja kraujo ir limfų cirkuliaciją ir tokiu būdu padeda skaidyti riebalus. Taip galima pasiekti konkretaus progreso.

Masažas šepetėliu kūnui ir sielai

Kiekvieną rytą trinkite kūną energingais sukamaisiais judesiais šiam tikslui naudodamos specialų šepetį arba pirštinę. Tai skatina kraujo cirkuliaciją ir limfų įtekėjimą ir stiprina imuninę sistemą. Sauso masažo dėka jūs įgausite energijos, oda taps žymiai švelnesnė, lengviau įsisavins kosmetines priemones, didinančias jos stangrumą.

Gyvenkite aktyvų gyvenimą

Ilgas sėdėjimas ir nepakankamas judėjimas silpnina raumenis, kurie, bėgant laikui, pakeičiami riebalais. Važiavimas dviračiu, riedučiais, specialūs pratimai ant treniruoklių stiprina apykaitos procesus raumenyse. Sustiprėja raumenys, jie tampa panašūs į korsetą, kuris prilaiko kūną. Jeigu jūs nedegate noru aktyviai sportuoti, tai atsisakykite lifto ir kas dieną išeikite pasivaikščioti.

Taisyklinga mityba

Gausi riebalai ir cukrumi mityba – viena svarbiausių riebalų susikaupimo ir celiulito priežasčių. Kofeinas ir druska skatina vandens kaupimąsi organizme. Tai, žinoma, nereiškia, kad negalite kartais sau leisti išgerti puodelio kavos. Tačiau pasistenkite subalansuoti savo mitybą vaisiais, daržovėmis, pupomis – tai yra maistu, kuriame gausu balastinių medžiagų.

Maudymasis padeda pašalinti šlakus

Vonia su jūros augalais pašalins raumenų nuovargį, paskatins kraujo apytaką, padės iš organizmo pašalinti šlakus ir toksinus, prisotins jį mineralinių druskų, mikroelementų ir vitaminų. Tokios vonios ne tik pakels tonusą, bet ir padės sulieknėti.

Nuostabus poveikis

Jūros dumbliai ir purvas stimuliuoja riebalų degimą ir šlakų pasišalinimą iš organizmo. 20 lašų pantenolio sumaišykite su 50 lašų levandų aliejaus, 2 šaukštais druskos ir 60 g Negyvosios jūros purvo. Mišinį pašildykite ir storu sluoksniu užtepkite ant probleminių zonų. 30-čiai minučių apvyniokite šias kūno dalis specialia plėvele.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Apšilimas prieš krepšinį: paruoškite raumenis tinkamai

Jau ne kartą rašėme apie apšilimo svarbą ir pasekmes, kai jam neskiriamas tinkamas dėmesys. Stebime, kad sporto salėje nei viena treniruotė neprasidėtų be apšilimo, be jo neturėtumėte išbėgti ir į kitų savo mėgiamų sportinių užsiėmimų aikšteles: teniso, krepšinio, futbolo, tinklinio…

Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo žymiai sveikesni (42)

Sunku tuo patikėti, bet istorikai ir mokslininkai linkę manyti, jog šiuolaikinis žmogus miega visiškai ne taip, kaip protėviai senovėje. Gamta užprogramavo visiškai kitą miego režimą. Prasidėjus mokslinei techninei pažangai, žmogus nutarė pats tvarkytis savo laiką.

Ruošiamės bėgimo varžyboms: 3 pagrindiniai bėgimo tipai (2)

Kaip pasiruošti bėgimo varžyboms? Tiesiog bėgti ir tiek? Pradžioje kelis kilometrus, vėliau dešimt, dar vėliau kelias dešimtis… Pasirodo ruošiantis ilgų distancijų varžyboms net ir bėgti galima (ir reikia) skirtingai.

Pasitikrinkite, ko trūksta jūsų organizmui (19)

Atsižvelgiant į tai, ką valgote dažniausiai, galima nesunkiai pasakyti, ko trūksta jūsų organizmui.

Sužinoję apie agurkų naudą, norėsite juos valgyti kasdien (41)

Agurkai – puiki vasaros daržovė. Jie lengvai auga, jų yra įvairių rūšių, įvairių formų. Agurkuose mažai kalorijų, be to, jie ne tik aprūpina organizmą vandeniu ir elektrolitais, bet ir daugeliu vitaminų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.