Mylėkite save bet kokio amžiaus

 (8)
Kaip bebūtų gaila, laikui bėgant mūsų akinantis grožis blanksta ir praranda savo šviežumą, oda iš riebios ir mišrios tampa sausa ir suvytusi, atsiranda raukšlelės, pablogėja odos spalva. Šito proceso, deja, nieks negali sustabdyti. Laikas yra visagalis. Tačiau odos senėjimą galima bent sulėtinti, tinkamai rūpinantis savimi. Tiesiog prižiūrėkite savo odą taip, kaip to reikalauja jūsų amžius ir jūsų odos savybės. Juk ta priežiūra, kuri tinka jaunai merginai, visiškai netinka vidutinio amžiaus moteriai.
Odos priežiūra nuo 20 iki 30 metų
Odos priežiūra

Klaidingai manoma, kad, esant tokio amžiaus, odai nereikalinga jokia priežiūra. Visiškai nesvarbu, kad ji yra puikaus tonuso ir be jokių raukšlelių. Žinoma, įvairius kremus, kaukes, drėkinančias priemones galima naudoti kartas nuo karto ir nereguliariai. Tačiau vertėtų prisiminti, kad sistemiškos ir teisingos odos priežiūros, pagrindai padedami būtent šiame amžiuje ir tai padės jums ilgiau išlaikyti jaunystę.

Svarbiausia, kas reikalinga jūsų odai - tai valymas. Juk ir mažiausios dulkės, pasiliekančios ant odos, gali gerokai pabloginti jos būklę. Todėl keletą kartų per dieną būtina odą nuvalyti su specialiomis priemonėmis.

Antra ir ne mažiau svarbi odos priežiūros sąlyga - jos apsauga. Būtinai apsaugokite ją prieš einant į lauką šaltą ar vėjuotą dieną, einant į paplūdimį ar važiuojant į gamtą, ar sportuojant. Visada naudingas yra masažas ir niekada nepakenks veido gimnastika.

Maitinantis kremas šiame amžiuje reikalingas tik tuo atveju, jeigu jūsų oda yra sausa arba po ilgo buvimo vandenyje jaučiamas odos tempimas.

Visiškai nepakenks odą drėkinančios priemonės. Tačiau nevertėtų naudoti labai stiprių kosmetinių priemonių. Ant tokių priemonių įpakavimo dažnai būna perspėjantis užrašas: "naudoti ne jaunesnėms, kaip 27-30 metų". Neignoruokite šių patarimų, nes jūsų oda dar suspės prisisotinti stipriai veikiančiomis priemonėmis, o kol kas vadovaukitės principu - natūrali ir tausojanti priežiūra. Odai drėkinti galima puikiai naudoti kompresus ir paprastus drėkinančius kremus.

Atkreipkite dėmesį į žalingus įpročius, pvz., rūkymą, ir pasistenkite jų atsikratyti, kol nikotinas nesuvytino jūsų odos. Ir, be abejo, - sveikai gyvenkite. Būtent įprotis rūpintis savo sveikata nuo pat jaunystės užtikrins jūsų grožį ilgiems metams.

Jeigu norite išsaugoti savo grožį ir jaunystę, atkreipkite dėmesį ir į šiuos patarimus:

Pastoviai sekite savo mimiką, kad neatsirastų mimikos raukšlių;

Naudokite apsauginius kremus nuo saulės;

Maitinkitės subalansuotai ir sveikai;

Pasistenkite prisiversti daryti kūno, kaklo ir veido gimnastiką - tai labai naudinga.;

Pagal galimybę naudokite masažą - pas specialistą arba namuose;

Nenaudokite kremų su hormonais ir biostimuliatoriais.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Arbūzo žievė ne tik valgoma, bet ir naudingesnė sveikatai už minkštimą (91)

Pasimėgauti sultinga arbūzo rieke – tikra atgaiva karštą vasaros dieną. Tik vargu ar dažnas žino, kad maistui galima naudoti ne tik saldų raudonos spalvos šio vaisiaus minkštimą. Arbūzo žievė, pasirodo, taip pat valgoma.

Anginos gydymas: veiksmingai gelbsti ir liaudiškos priemonės (3)

Keista, tačiau atėjus vasarai ne vienam tenka patirti anginos – ryklės ir tonzilių uždegimo – nemalonumus. Šį negalavimą įprasta gydyti antibiotikais, bet padėti gali ir liaudies medicinos priemonės.

Tikimybę mirti nuo vėžio lemia ir gyvenamoji vieta (25)

Žmonės dažnai renkasi gyvenimą kaimo vietovėse, nes jiems patinka lėtesnė gyvenimo tėkmė, grynas oras ir tiesiog būti arčiau gamtos. Tačiau ar jie dėl to laimi?

Atostogos – išbandymas odai: kaip išvengti nemalonumų?

Saulė, jūra, šiltas oras – tobulų atostogų garantas. Tačiau poilsiaujant džiuginantys dalykai tampa iššūkiu odai. Todėl jos priežiūrai reikia skirti ypatingą dėmesį.

E. Daugėlaitė kviečia atlikti nuotaikingą mankštą

Klaipėdoje artėjant Jūros šventei LRT TELEVIZIJOS laidos „Labas rytas, Lietuva“ komanda keliasi į pajūrį. Į Klaipėdą išvykusi laidos vedėja Eglė Daugėlaitė siūlo dieną pradėti nuotaikinga mankšta.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.