Mylėkite save bet kokio amžiaus

 (8)
Kaip bebūtų gaila, laikui bėgant mūsų akinantis grožis blanksta ir praranda savo šviežumą, oda iš riebios ir mišrios tampa sausa ir suvytusi, atsiranda raukšlelės, pablogėja odos spalva. Šito proceso, deja, nieks negali sustabdyti. Laikas yra visagalis. Tačiau odos senėjimą galima bent sulėtinti, tinkamai rūpinantis savimi. Tiesiog prižiūrėkite savo odą taip, kaip to reikalauja jūsų amžius ir jūsų odos savybės. Juk ta priežiūra, kuri tinka jaunai merginai, visiškai netinka vidutinio amžiaus moteriai.
Odos priežiūra nuo 20 iki 30 metų
Odos priežiūra

Klaidingai manoma, kad, esant tokio amžiaus, odai nereikalinga jokia priežiūra. Visiškai nesvarbu, kad ji yra puikaus tonuso ir be jokių raukšlelių. Žinoma, įvairius kremus, kaukes, drėkinančias priemones galima naudoti kartas nuo karto ir nereguliariai. Tačiau vertėtų prisiminti, kad sistemiškos ir teisingos odos priežiūros, pagrindai padedami būtent šiame amžiuje ir tai padės jums ilgiau išlaikyti jaunystę.

Svarbiausia, kas reikalinga jūsų odai - tai valymas. Juk ir mažiausios dulkės, pasiliekančios ant odos, gali gerokai pabloginti jos būklę. Todėl keletą kartų per dieną būtina odą nuvalyti su specialiomis priemonėmis.

Antra ir ne mažiau svarbi odos priežiūros sąlyga - jos apsauga. Būtinai apsaugokite ją prieš einant į lauką šaltą ar vėjuotą dieną, einant į paplūdimį ar važiuojant į gamtą, ar sportuojant. Visada naudingas yra masažas ir niekada nepakenks veido gimnastika.

Maitinantis kremas šiame amžiuje reikalingas tik tuo atveju, jeigu jūsų oda yra sausa arba po ilgo buvimo vandenyje jaučiamas odos tempimas.

Visiškai nepakenks odą drėkinančios priemonės. Tačiau nevertėtų naudoti labai stiprių kosmetinių priemonių. Ant tokių priemonių įpakavimo dažnai būna perspėjantis užrašas: "naudoti ne jaunesnėms, kaip 27-30 metų". Neignoruokite šių patarimų, nes jūsų oda dar suspės prisisotinti stipriai veikiančiomis priemonėmis, o kol kas vadovaukitės principu - natūrali ir tausojanti priežiūra. Odai drėkinti galima puikiai naudoti kompresus ir paprastus drėkinančius kremus.

Atkreipkite dėmesį į žalingus įpročius, pvz., rūkymą, ir pasistenkite jų atsikratyti, kol nikotinas nesuvytino jūsų odos. Ir, be abejo, - sveikai gyvenkite. Būtent įprotis rūpintis savo sveikata nuo pat jaunystės užtikrins jūsų grožį ilgiems metams.

Jeigu norite išsaugoti savo grožį ir jaunystę, atkreipkite dėmesį ir į šiuos patarimus:

Pastoviai sekite savo mimiką, kad neatsirastų mimikos raukšlių;

Naudokite apsauginius kremus nuo saulės;

Maitinkitės subalansuotai ir sveikai;

Pasistenkite prisiversti daryti kūno, kaklo ir veido gimnastiką - tai labai naudinga.;

Pagal galimybę naudokite masažą - pas specialistą arba namuose;

Nenaudokite kremų su hormonais ir biostimuliatoriais.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Veido mankštų trenerė ieško savanorių mėnesio pokyčių projektui

Man 30 ir aš nenoriu savęs matyti veidrodyje. Ne, nesergu depresija ar kažkuo panašiu, tik liūdna matyti raukšles ir suprasti, kad kažkodėl jos ten atsirado anksčiau negu norėčiau. Klasioko komentaras „Kaip paseno“ po socialiniame tinkle esančia nuotrauka tarsi prajuokina, nes gi „į save pasižiūrėk“, bet jausmas, kad kiti irgi mato, nusėdo.

Jaunystės kultas paveikė ir vyrus: į klinikas atbėga paskatinti moterų, bet ne žmonų (4)

Vyrai šturmuoja grožio klinikas! Raukšles lyginančios injekcijos ir veido kontūravimas, riebalų nusiurbimas, akių vokų plastika ir implantai – stipriosios lyties atstovai irgi nori būti patrauklūs, jaustis geidžiami.

Padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko nevalgyti? (25)

Klausimas. Man padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko negalima daryti, valgyti? Virginijus, 47 m.

Įkvepianti lieknėjimo istorija: jei galėjau aš, galite ir jūs

Ši istorija yra atsiųsta konkursui „Mano dietų istorija“. Dėkojame Virginijai ir kviečiame dalyvauti ir Jus!

Aukso vertės lietuviška piktžolė ir kodėl jos taip nemėgsta prancūzai (54)

Tie prancūzai, sakyčiau, yr labai keisti žmogėnai. Va, apie kiaulpienes tūpčioja, aikčioja, kaip esą aniems lietuviams gerai, kad tiek žemės turi ir ekologiškas kiaulpienes gali sau leist augint, paskui sau kasinėtis ir sveikai gyventi. Ir italai štai kiaulpienių pūkus kaip dideliausią auksą sėklų parduotuvėse pardavinėja.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.