Kaip sudeginti daugiau riebalų?

 (4)
Klausimas: kaip galėčiau priversti savo kūną deginti daugiau riebalų, o ne cukraus? Aš visai praradau savo formas ir noriu būti užtikrinta, kad didinu savo kūno gebėjimą deginti riebalus ir atstatyti buvusias linijas. Atsakymas: riebalai yra deginami raumenyse specialių enzimų pagalba. Mes juos vadiname “deginančiais riebalus” enzimais. Kuo daugiau jų turite, tuo daugiau sudeginate riebalų.
Sportas
Aerobiniai pratimai skatina riebalus deginančių enzimų augimą, taigi, tikimybė, kad sudeginsite daugiau riebalų, išauga net ir tuo atveju, kai sėdite nieko neveikdami. Kitais tariant, asmuo, turintis tvirtą ir standų kūną, sudegina daugiau riebalų net ir ilsėdamasis, nei nutukęs žmogus.

Kas yra tie enzimai, ir kaip jie veikia?

Enzimai yra specialūs protonai, kurie padeda jūsų kūne vykti biocheminėms reakcijoms. Kai kurie enzimai yra specialiai skirti riebalų deginimui, kiti degina cukrų. Kai atliekate nesunkius pratimus, didžiausią darbą atlieka riebalus deginantys enzimai. Kai treniruojatės sunkiai, kai vos atgaunate kvapą, tuomet veikia cukrų deginantys enzimai. Jie yra tarsi darbo sąjungos. Riebalus deginančių enzimų sąjunga sako: “žinoma, mes deginsime riebalus tol, kol tu mums duosi pakankamai deguonies. Nėra deguonies – nėra darbo!” Ir jie pradeda streiką.

Enzimai, priklausantys riebalus deginančiai sąjungai, iš esmės yra tingūs. Jie ne tik pradeda streikuoti, jei jūs treniruojatės per sunkiai, jie taip pat nedirba, kai jūs visiškai nesitreniruojate. Jei ištisus mėnesius nesitreniruojate, riebalus deginančių enzimų skaičius sumažėja. Tai reiškia, kad tie pratimai, kurie anksčiau jums buvo paprasti ir jūsų neišvargindavo, dabar jums gali būti per intensyvūs; jūs daug greičiau uždusite nei anksčiau. Tai taip pat reiškia, kad prarandate savo riebalų deginimo potencialą.

Sportas

Jei praradote savo gebėjimą deginti riebalus, nes ilgą laiką nesitreniravote, turite surasti būdą, kuriuo priverstumėte riebalus deginančių enzimų sąjungą sukurti naujų enzimų. Norėdami tai padaryti, turite priversti juos dirbti, o jiems darbas reiškia aerobinius pratimus. Jūs turite atlikti daugybę nesunkių pratimų, nuo kurių greitai neuždūstate.

Riebalus deginantys enzimai veiks tol, kol tieksite jiems pakankamai deguonies. Tačiau jiems dirbti nepatinka. Atminkite, kad jie yra labai tingūs. Jie skundžiasi: “tu kas dieną bėgioji! Bet kodėl tu nebėgi pakankamai greitai, kad vietoj mūsų pradėtų dirbti cukrų deginantys enzimai? Mums reikia daugiau darbuotojų.” Taigi, kad riebalus deginantiems enzimams reiktų dirbti mažiau, jūsų raumenys “pasamdo” naujų riebalus deginančių enzimų. Kai padaugės šių enzimų skaičius, pastebėsite, kad galite treniruotis ilgiau, sunkiau ir ilgiau neuždusti.

Kai galite sunkiau treniruotis neuždusdami, reikš, kad deginate daugiau riebalų. Ir svarbiausia tai, kad tuo pačiu gaminate papildomus riebalus deginančius enzimus ir taip pamažu savo kūną paverčiate riebalus deginančia mašina. Jūs tampate geresniu riebalų degintoju!

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Vitamino D svarba: kur jo gauti ir kodėl negalima perdozuoti (1)

Žiemos laikotarpiu žmonėms būdingas imuninės sistemos silpnėjimas pasireiškia ne vien dėl šviežių daržovių ar vaisių stygiaus. Įprasta manyti, jog šiuo metu laiku šaltėjantis oras kelia didžiausią riziką mūsų sveikatai, tačiau saulės šviesos trūkumas taip pat gali lemti pablogėjusią savijautą.

Kalėdinis sporto iššūkis: ar priimsite?

Didžiosios metų šventės artėja ir mes norime pasitikti jas ypatingai bei gražiai. Žinoma, grožio norisi ir mūsų kūnui, kuris likus 3 savaitėms iki Šv. Kalėdų gali pasistengti ir patobulėti.

Mirtį sėjusios grožio procedūros: plaukus šalino rentgenu, gerdavo arseną ir piliules su kirmėlių kiaušinėliais (10)

Žmonės dėl grožio kančioms ryžtasi nuo neatmenamų laikų. Dar senovės egiptiečiai akis dažydavo tamsiomis priemonėmis, kurių sudėtyje buvo žalingo vario ir švino. Senovės graikai ir romėnai krokodilų išmatomis tepdavo veidą ir dėdavo jų į vonią. Mūsų dienomis tepti gyvūnų išmatas ant veido vis dar populiaru, ypač Japonijoje. Istorija liudija, kad dėl gražinančio poveikio žmonės pasirengę taikstytis su puvimo kvapais, rimta žala kūnui ir akivaizdžiomis rizikomis.

Laimės hormonų terapija – efektyvus būdas atsikratyti priklausomybių (9)

Tradicinei Rytų medicinai priskiriama akupunktūra efektyviai taikoma ir moderniose klinikose, pavyzdžiui, ausų arba aurikuliarinė akupunktūra padeda atsikratyti priklausomybių: alkoholizmo, rūkymo, lošimo, valgymo sutrikimų, gerokai palengvina sunkiųjų narkotikų abstinenciją.

5 paprasti pratimai, kurie padės atsikratyti pėdų skausmo

Žmogaus kūno kaulai yra vieni su kitais sujungti, todėl nieko keisto, kad vienoje vietoje jaučiamas skausmas gali netrukus sukelti problemų kitose kūno vietose. Pavyzdžiui, skausmas pėdoje greitai gali sukelti skausmą visoje kojoje.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.