Kaip sudeginti daugiau riebalų?

 (4)
Klausimas: kaip galėčiau priversti savo kūną deginti daugiau riebalų, o ne cukraus? Aš visai praradau savo formas ir noriu būti užtikrinta, kad didinu savo kūno gebėjimą deginti riebalus ir atstatyti buvusias linijas. Atsakymas: riebalai yra deginami raumenyse specialių enzimų pagalba. Mes juos vadiname “deginančiais riebalus” enzimais. Kuo daugiau jų turite, tuo daugiau sudeginate riebalų.
Aerobiniai pratimai skatina riebalus deginančių enzimų augimą, taigi, tikimybė, kad sudeginsite daugiau riebalų, išauga net ir tuo atveju, kai sėdite nieko neveikdami. Kitais tariant, asmuo, turintis tvirtą ir standų kūną, sudegina daugiau riebalų net ir ilsėdamasis, nei nutukęs žmogus.

Kas yra tie enzimai, ir kaip jie veikia?

Enzimai yra specialūs protonai, kurie padeda jūsų kūne vykti biocheminėms reakcijoms. Kai kurie enzimai yra specialiai skirti riebalų deginimui, kiti degina cukrų. Kai atliekate nesunkius pratimus, didžiausią darbą atlieka riebalus deginantys enzimai. Kai treniruojatės sunkiai, kai vos atgaunate kvapą, tuomet veikia cukrų deginantys enzimai. Jie yra tarsi darbo sąjungos. Riebalus deginančių enzimų sąjunga sako: “žinoma, mes deginsime riebalus tol, kol tu mums duosi pakankamai deguonies. Nėra deguonies – nėra darbo!” Ir jie pradeda streiką.

Enzimai, priklausantys riebalus deginančiai sąjungai, iš esmės yra tingūs. Jie ne tik pradeda streikuoti, jei jūs treniruojatės per sunkiai, jie taip pat nedirba, kai jūs visiškai nesitreniruojate. Jei ištisus mėnesius nesitreniruojate, riebalus deginančių enzimų skaičius sumažėja. Tai reiškia, kad tie pratimai, kurie anksčiau jums buvo paprasti ir jūsų neišvargindavo, dabar jums gali būti per intensyvūs; jūs daug greičiau uždusite nei anksčiau. Tai taip pat reiškia, kad prarandate savo riebalų deginimo potencialą.

Sportas

Jei praradote savo gebėjimą deginti riebalus, nes ilgą laiką nesitreniravote, turite surasti būdą, kuriuo priverstumėte riebalus deginančių enzimų sąjungą sukurti naujų enzimų. Norėdami tai padaryti, turite priversti juos dirbti, o jiems darbas reiškia aerobinius pratimus. Jūs turite atlikti daugybę nesunkių pratimų, nuo kurių greitai neuždūstate.

Riebalus deginantys enzimai veiks tol, kol tieksite jiems pakankamai deguonies. Tačiau jiems dirbti nepatinka. Atminkite, kad jie yra labai tingūs. Jie skundžiasi: “tu kas dieną bėgioji! Bet kodėl tu nebėgi pakankamai greitai, kad vietoj mūsų pradėtų dirbti cukrų deginantys enzimai? Mums reikia daugiau darbuotojų.” Taigi, kad riebalus deginantiems enzimams reiktų dirbti mažiau, jūsų raumenys “pasamdo” naujų riebalus deginančių enzimų. Kai padaugės šių enzimų skaičius, pastebėsite, kad galite treniruotis ilgiau, sunkiau ir ilgiau neuždusti.

Kai galite sunkiau treniruotis neuždusdami, reikš, kad deginate daugiau riebalų. Ir svarbiausia tai, kad tuo pačiu gaminate papildomus riebalus deginančius enzimus ir taip pamažu savo kūną paverčiate riebalus deginančia mašina. Jūs tampate geresniu riebalų degintoju!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Kodėl vieni pražyla 20-ies metų, o kiti džiaugiasi natūralia plaukų spalva ir sulaukę 50-ies? (12)

Kiekvienąkart žvelgdami į veidrodį matome laiko paliekamus pėdsakus: pirma rūpesčio raukšlelė kaktoje ar juoko žymės aplink lūpas, pirmas žilas plaukas... Ir visai nesvarbu, kiek jums metų – 20 ar 50 – vieną dieną tai nutinka visiems, – rašo medicalnewstoday.com.

Arbūzo žievė ne tik valgoma, bet ir naudingesnė sveikatai už minkštimą (92)

Pasimėgauti sultinga arbūzo rieke – tikra atgaiva karštą vasaros dieną. Tik vargu ar dažnas žino, kad maistui galima naudoti ne tik saldų raudonos spalvos šio vaisiaus minkštimą. Arbūzo žievė, pasirodo, taip pat valgoma.

Anginos gydymas: veiksmingai gelbsti ir liaudiškos priemonės (3)

Keista, tačiau atėjus vasarai ne vienam tenka patirti anginos – ryklės ir tonzilių uždegimo – nemalonumus. Šį negalavimą įprasta gydyti antibiotikais, bet padėti gali ir liaudies medicinos priemonės.

Tikimybę mirti nuo vėžio lemia ir gyvenamoji vieta (25)

Žmonės dažnai renkasi gyvenimą kaimo vietovėse, nes jiems patinka lėtesnė gyvenimo tėkmė, grynas oras ir tiesiog būti arčiau gamtos. Tačiau ar jie dėl to laimi?

Atostogos – išbandymas odai: kaip išvengti nemalonumų?

Saulė, jūra, šiltas oras – tobulų atostogų garantas. Tačiau poilsiaujant džiuginantys dalykai tampa iššūkiu odai. Todėl jos priežiūrai reikia skirti ypatingą dėmesį.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.