Kaip išsirinkti dietą?

Pats paprasčiausias ir greičiausias būdas sulieknėti – tai dietos laikymasis. Tačiau ne bet kokios. Kokia gi ji – teisinga dieta? Kaip išsirinkti iš šimtų mums brukamų "geriausių" dietų tą, kuri tinka būtent mums?
Subalansuota dieta. Baltymų (pagrindinės medžiagos, kuriančios visas mūsų organizmo ląsteles ir audinius), riebalų ir angliavandenių (nepamainomo energijos šaltinio), iš kurių susideda visas mūsų maistas, santykis turi būti idealus: 10-15 procentų baltymų, 25-30 procentų riebalų ir likusi dalis skiriama angliavandeniams.

Turtinga mineralais ir vitaminais. Kai racione yra gausu šių medžiagų, mes jaučiamės puikiai, dirbame be nuovargio, greitai galvojame, lengvai susitvarkome su bet kokiais rūpesčiais ar negalavimais.

Dieta prieš varikozę
Dieta prieš varikozę

Mažai kaloringa, tačiau nenusileidžianti žemiau 1100-1200 kilo kalorijų tiems, kurie mėgsta tik pasvajoti apie keliones, pasivaikščiojimus, užsiėmimą sportu ir 1600-1800 kilo kalorijų tiems, kurie iš tiesų gyvena aktyvų gyvenimo būdą. Jus vilioja pasakiškai greiti rezultatai, kuriuos siūlo eilinė madinga dieta, kurios raciono kaloringumas nesiekia 1000 kilo kalorijų?

Verta sužinoti, kaip tokių rezultatų pasiekiama: įsijungia badavimo refleksas ir organizmas kaip kurą pradeda naudoti raumeninį audinį, o riebalų atsargos taip ir pasilieka nė nepaliestos. Lieknėti savo raumenų sąskaita labai pavojinga sveikatai ir, svarbiausia, visiškai neperspektyvu.

Individuali, tinkanti būtent jums, sudaryta atsižvelgiant į jūsų gyvenimo būdą ir charakterio ypatybes.

Dieta prieš varikozę
Dieta prieš varikozę

Lengva ir paprasta. Jokių kulinarinių šedevrų! Visi patiekalai turi būti pagaminami greitai ir iš tų produktų, kurie visuomet yra po ranka.

- 1 kg, - 2 kg, - 3 kg… Siūlome jums keletą dietų variantų pasirinkimui. Mūsų siūlomos dietos idealiai atitinka visus teisingos, sveikos mitybos principus, leidžia lengvai ir greitai atsikratyti keleto nereikalingų kilogramų. Išsirinkite tą, kuri geriausiai atitinka jūsų tikslus, charakterį ir įprastą gyvenimo būdą. Pasikeitė jūsų įpročiai, ketinimai, gyvenimiškos aplinkybės? Išmėginkite kitą variantą arba paprasčiausiai juos kombinuokite.

Dieta prieš varikozę
Dieta prieš varikozę

Pirmasis variantas. Jūs – impulsyvios. Jūsų nuomone geras rezultatas yra tas, kuris yra greitai pasiekiamas. Norėdamos jo pasiekti jūs esate pasirengę įdėti maksimumą pastangų ir kentėti alkį, tačiau tik apibrėžtą neilgą laiko tarpą.

Bet kokio reikalo imatės su dideliu entuziazmu, tačiau, nesulaukusios momentinio rezultato, galite lengvai jį mesti, neužbaigusios iki galo. Aktyviai nesportuojate, tačiau jūsų gyvenime pakanka judėjimo ir tai jums leidžia palaikyti neblogą fizinę formą. Svajojate atsikratyti 2-3 papildomų kilogramų, kuriuos sukaupėte per žiemą.

Efektyvi dieta: griežta, tačiau trumpalaikė. Tokia, kuri jums leis pamatyti trokštamus rezultatus jau po keleto dienų. Vėliau, norėdami užtvirtinti pasiektus rezultatus, būtinai stebėkite, ką valgote ir kiek valgote (iš pradžių naudinga tai rašytis, ant popieriaus lapo skrupulingai fiksuojant savo dienos racioną), tuo pat metu atkreipkite dėmesį ir į maisto kaloringumą.

Dieta

Iš ryto: stiklinė paprasto vandens.

Pusryčiams: tosteris su gabalėliu brinzos arba neriebaus sūrio, stiklinė nuriebinto pieno, kefyro arba indelis natūralaus jogurto, priklausomai nuo metų laiko vienas apelsinas arba du obuoliai, kriaušės ar sauja džiovintų vaisių (slyvų, razinų ir pan.), kava arba arbata (be cukraus, galima su dirbtiniais saldikliais).

Pietums: 150 g virtos arba folijoje keptos viščiuko mėsos (geriausia – krūtinėlės) arba žuvies, daržovių salotos, užpiltos citrinos sultimis, gabalėlis juodos arba rupios duonos, kivi vaisius.

Pavakariams: stiklinė pieno arba kefyro.

Vakarienei: stiklinė sulčių (geriausia – šviežiai išspaustų), 2 kiaušiniai (keiskite su 70 g žuvis arba 100 g neriebios mėsos), 200 g troškintų arba virtų daržovių (pavyzdžiui, geltonųjų pupelių arba špinatų).

Trukmė: daugiausia – 5-8 dienos, esant būtinybei galima pakartoti kas 2-2,5 savaitės.

Psichologai mano, kad, laikantis dietos, retkarčiais reikia save pamaloninti. Pavyzdžiui, saldumynais.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Ruošiamės bėgimo varžyboms: 3 pagrindiniai bėgimo tipai

Kaip pasiruošti bėgimo varžyboms? Tiesiog bėgti ir tiek? Pradžioje kelis kilometrus, vėliau dešimt, dar vėliau kelias dešimtis… Pasirodo ruošiantis ilgų distancijų varžyboms net ir bėgti galima (ir reikia) skirtingai.

Pasitikrinkite, ko trūksta jūsų organizmui (18)

Atsižvelgiant į tai, ką valgote dažniausiai, galima nesunkiai pasakyti, ko trūksta jūsų organizmui.

A. Pauliukevičius paaiškino, kodėl lieknėjantiems svarbu valgyti kas tris valandas (140)

Ne paslaptis, kad nuo sveikatos priklauso darbingumas, o su juo ir profesinė sėkmė, emocinė sveikata ir net asmeninė laimė. O sveikata, pasak kultūristo, trenerio ir rašytojo Andriaus Pauliukevičiaus, labiausiai priklauso nuo mitybos.

Ar praėjusio sezono medus blogesnis už šviežią? (6)

Kai kurie bitininkai pardavinėja praėjusio sezono medų, atlieka tam tikrus triukus, tačiau, nors skiriasi medaus išvaizda, produktas nuo to nėra blogesnis.

Mokslininkė patarė, kokias vaistažoles geriausia rinkti

VDU Botanikos sodo kolekcijose gausiai žydi vaistažolės ir prieskoniniai augalai. Mokslininkai sako, kad jų gausu ir pievose, o vidurvasarį augalai sukaupia daugybę biologiškai veiklių medžiagų, todėl pataria šiuo metu žydinčių vaistažolių susirinkti žiemai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.