Figūra daugiau nenagrinėjama dalimis: talijos, klubų etaloninės apimtys arba kojų ilgis jau ne taip aktualu.

Tai reiškia, kad atėjo visokiausių kūno priežiūros priemonių “žvaigždžių valanda”.

Likę be dėmesio

Maždaug prieš dešimt metų mūsų žinios apie kūno priežiūros priemones buvo ribotos, mes žinojome dušo žele arba kosmetinį pienelį. Juos paprastai gaudavome dovanų, kaip priedą prie kvepalų, naudojome iškilmingomis progomis, o sunaudojus nė negalvojome vėl pirkti. Viskas ne tik dėl didelės kainos: be mėgiamo, bet greitai išgaruojančio aromato, šių priemonių kokybė paprastai nebuvo labai gera. Deja, deja, dušo žele silpnai putojo ir blogai valė odą, o pienelis kūnui dažnai buvo lipnus ir nekaip įsigerdavo.

Tuo metu kvepalai likdavo neišsenkančiu palaimos šaltiniu, prie kurio mes su džiaugsmu puldavome kiekvieną dieną. Daugybė naujovių, kas mėnesį atsirandančių parduotuvių lentynose, kiekvienai moteriai leido susirinkti nedidelę mėgstamų aromatų kolekciją ir juos keisti priklausomai nuo nuotaikos, drabužių arba metų laiko. Vonioje, kaip ir anksčiau, viskas likdavo asketiška: įprastinė žele dušui, drėkinamasis pienelis ir neutralaus kvapo dezodorantas.

Tokia diskriminacija ne prie širdies buvo parfumeriams, todėl, susivieniję su kosmetologais, jie iškėlė sau užduotį sukurti priemones, kurios padėtų puikiai prižiūrėti odą, išlaikyti tvirtesnį kvepalų aromatą, o naudojimasis šiais preparatais būtų tikra palaima. Juk vis augantis gyvenimo ritmas, nuolatinis laiko trūkumas ir stresai, kaip niekada anksčiau, privertė mus vertinti nedidelius, gyvenimo teikiamus malonumus. O kas gali būti maloniau už mėgiamą aromatą, įsigeriančią tekstūrą ir, svarbiausia, greitą ir akivaizdų rezultatą.

Svajonės išsipildė

Naujausių technologijų dėka pavyko sukurti parfumuotas priemones, kurių kvapas beveik nesiskiria nuo tualetinio vandens aromato. Šių preparatų tvirtumas taip pat maloniai stebina: aromatinių medžiagų tam tikrose formulėse kiekis siekia 7, kartais 8 % (anksčiau panaši koncentracija buvo tik spirituotoje parfumerijoje).

Maža to, kiekvienai priemonei sukuriama sava aromato formulė, priklausanti nuo preparato sudėties. Taip dušo žele išgautas kvapas iš esmės skirsis, sakykim, nuo to paties proceso kremui arba pieneliui. Kitaip tariant, skirtingos aromatinės medžiagos nevienodai sąveikauja su kitais preparato komponentais (riebalais, drėkintojais, plaunančiomis substancijomis).

Pageidaujamam aromatui išgauti formulių sudėtį reikia rimtai koreguoti, kas iš tiesų yra titaniškas darbas. Susumavus galima įtikinamai pareikšti, kad šiandien išleidžiamos kūno priežiūros priemonės pagal savo parfumerines charakteristikas nenusileidžia tualetiniam vandeniui, kurio aromatinė koncentracija 12 %. O suderinus dušo žele, aromatizuotą pienelį ir pudrą, rezultatas pranoks visus lūkesčius. Tvirtas, neįkyrus aromatas lygiomis dalimis gaubs kūną, sukurdamas nepakartojamą aurą.

Geografiniai pomėgiai

Centrinėje ir Pietų Europoje (Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje) tradiciškai populiarūs kvepalai ir tualetinis vanduo, o parfumuotų priemonių kūnui apyvarta sudaro ne daugiau, kaip 10% rinkos.

Anglosaksų pasaulyje pomėgiai pasiskirsto kiek kitaip: čia aromatinės pirties linijos atkreipia 20% pirkėjų dėmesį, o JAV šis rodiklis siekia 30%. Rusijoje prieš kelis metus parfumuotomis priemonėmis kūnui domėjosi tik 3-5% parfumerijos pirkėjų, tačiau šiandien šis rodiklis išaugo beveik du kartus. Iš principo, priemonių kūnui paklausa padidėjo visame pasaulyje. Tai paaiškina technologijų išsivystymas, naujų efektyvių formulių atsiradimas ir išpuoselėto kūno mada.

Bus tęsinys

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją