Idealiausia dieta

 (8)
Yra išrasta galybė įvairiausių dietų, tačiau kodėl jos ne visada ir ne visoms atneša laukiamus rezultatus? Ogi todėl, kad jokia dieta, neatitinkanti jūsų individualių savybių, neatneš pageidaujamo rezultato. Mūsų testo pagalba pamėginkite nustatyti, kas tinka būtent jums.
1. Ar dažnai jūs anksčiau laikydavotės dietos?

a) ne kartą, tačiau nelabai sėkmingai;
b) keletą kartų mėginau, tačiau greitai jos atsisakydavau;
c) praktiškai niekada.

2. Koks jūsų kūno sudėjimo tipas?

a) pikniko tipo – tvirtas kūno sudėjimas, tam tikras polinkis į pilnumą;
b) atletiškas – platūs kaulai, išvystyti raumenys;
c) asteniškas – ploni kaulai, siaura krūtinės ląsta.

3. Kokius jausmus dėl savo figūros patiriate eidama į paplūdimį?

a) man nejauku dėl to, kad paplūdimyje negaliu nuslėpti savo figūros trūkumų;
b) iš esmės mano figūra nebloga, o gėdintis visiškai nėra ko;
c) ypatingų jausmų nepatiriu – juk aš einu ne į grožio konkursą.

4. Ar jums netenka prisivalgyti "atsargai", kad paskui nereikėtų galvoti apie valgį?

a) taip, dėl mano dalykinio užimtumo taip elgtis tenka visuomet;
b) atsitinka esant ypatingoms aplinkybėms;
c) beveik niekuomet, nes man sunku priversti save valgyti, kai neturiu apetito.

5. Ar dažnai jums tenka užkandžiauti ar išgerti "dėl kompanijos", nors ypatingo noro tam neturite?

a) mano gyvenimo būdas mane visuomet verčia taip elgtis;
b) stengiuosi panašiais dalykais nepiktnaudžiauti;
c) taip atsitinka labai retai, ir po nedaug.

6. Ar jus domina produktų, kuriais maitinatės, kaloringumas?

a) žinau, kad dešra kaloringesnė už vaisius, tačiau tuo mano žinojimas ir baigiasi;
b) maždaug įsivaizduoju;
c) “kalorijų skaičiuoklę” išmokau mintinai – visai kaip daugybos lentelę.

7. Ar mokate planuoti savo laiką keletui dienų į priekį?

a) atvirai sakant, nelabai;
b) aš verčiau darau žingsnį po žingsnio ir negalvoju apie perspektyvą;
c) taip, man tai visai neblogai pavyksta.

8. Ar stipriai pergyvenate, jei kažkas yra jums nepasiekiama?

a) taip, dėl to galiu labai nuliūsti;
b) žinoma, tai nelabai malonu, tačiau stengiuosi iš to nedaryti tragedijos;
c) jei man kažkas nepasiekiama, reikia to siekti, o ne pergyventi dėl to.

9. Koks jūsų sulieknėjomo tikslas?

a) kad atsikratyčiau nerangumo jausmo, kuris yra susijęs su per dideliu svoriu;
b) kad geriau jausčiausi;
c) kad palikčiau geresnį įspūdį aplinkiniams žmonėms.

10. Ar maistas arba taurelė jums padeda sumažinti nusivylimą ar liūdesį?

a) taip, tai paprasčiausia ir geriausia priemonė. Ji geresnė nei raminamieji vaistai;
b) kartais padeda;
c) aš verčiau kovoju su nesėkme pakeisdama savo veiklos rūšį.

11. Iš trijų gardumynų išsirinkite labiausiai viliojantį…

a) kreminis tortas;
b) sultingas bifšteksas;
c) vaisių salotos.

12. Daugelio jūsų pažįstamų figūra geresnė nei jūsų?

a) jei ir ne daugelio, tai nemažos dalies;
b) sunku pasakyti – žmonės skirtingi;
c) greičiausiai ne – aš atrodau ne prasčiau.

Už kiekvieną a atsakymą užsirašykite 1 balą, už b – 2 balus, už c – tris balus.

Testo rezultatai

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Vitamino D stokos problema aštrėja su amžiumi (1)

Niekas negali organizme pakeisti vitamino D, kuris dar vadinamas ir hormonu. Trūkstant saulės efektyviai papildyti jo atsargas padeda tinkamas vitamino D papildų vartojimas.

Fitoterapeutas atskleidė, kaip ruošti žalumynus, kad gautume maksimalią naudą

„Mes ne karvės, ne avys ir ne ožkos ir mes fermento augalinei ląstelienai virškinti neturime. Mes augalo naudingąsias medžiagas pasisaviname tik tada, kai ląstelė perlaužiama.

Įgimta širdies yda padėjo atrasti naujos veiklos (2)

Šiaulietei Genovaitei Čekatauskienei (63 m.) jaunystėje diagnozuota įgimta širdies yda pakeitė įprastą gyvenimo ritmą, atėmė dalį darbingumo, bet tai netapo kliūtimi mėgautis kasdienybe, atrasti naujos veiklos.

Profesorė: nieko keisto, kad žmonės nesupranta, kodėl vėžys toks piktas (8)

Nacionaliniame vėžio institute sklando legendos apie ją – aristokratiško grožio, bajoriškos kilmės moterį, absoliučiai kietą mokslininkę, narsiai įveikiančią visus gyvenimo sunkumus ir savo pavyzdžiu demonstruojančią, kad nuo vėžio gelbsti tik sveikatai nekenksminga kasdienybė.

Gydytoja: per dažnai lakstyti į tualetą yra blogai (11)

Įprotis per dažnai be didesnio poreikio lankytis tualete, specialistų manymu, ne tik nėra naudingas, bet ir gali būti žalingas. Nors daugeliui pastangos ištuštinti šlapimo pūslę prieš ilgą kelionę atrodo logiškos, iš tikrųjų toks įprotis ateityje gali sukelti papildomų rūpesčių.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.