Estiška dieta

 (39)
Tik nepagalvokite, kad estiška dieta reiškia lėtai ir nuobodžiai valgyti. Šios dietos trukmė – šešios dienos, per jas galima atsikratyti nuo trijų iki penkių kilogramų svorio be kančių ir be badavimo.
Estiška dieta
© Corbis

Visas šešias dienas tereikės atsisakyti druskos ir cukraus, rašo DELFI.ua.

Dieta

Pirma diena: tik virti kiaušiniai. Ne daugiau šešių per parą, be druskos ir, žinoma, be majonezo.

Antra diena: reikia suvalgyti 500 gramų liesos varškės. Cukrus, grietinė – draudžiami.

Trečia diena: galima suvalgyti iki 700 g vištienos filė, keptos keptuvėje be prieskonių.

Ketvirta diena: tik 200 gramų virtų ryžių. Tikriausiai per visą gyvenimą neteko tiek nedaug suvalgyti.

Penkta diena: galima suvalgyti šešias vidutinio dydžio bulves, virtas su lupenomis. Druskos – šiukštu.

Šešta diena: maitinkitės tik obuoliais, jų kiekis neribojamas.

Patarimas: jei jaučiate labai stiprų alkį, galima suvalgyti per dieną po vieną greipfrutą. Būtinai daug gerkite: negazuoto vandens, žaliosios arbatos be cukraus, erškėtuogių arbatos.

Atsiliepimai apie estišką dietą

Jelena (28 m.): „Racionas negausus, bet įvairus, todėl šešios dienos greit prabėgo. Rezultatu esu patenkinta – neliko 4 kilogramų.“

Svetlana (34 m.): „Prireiks ištvermės. Be cukraus lengvai apsiėjau, bet maistas be druskos – tikras siaubas. Ypač neskanios bulvės su lupenomis. Aš pridėjau virtų morkų, apšlaksčiau citrinos sultimis ir valgiau kaip salotas.“

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Kodėl peršalus neverta gerti arbatos su citrina? (17)

Pačios populiariausios „namudinės“ kovos su peršalimo ligomis priemonės dažnai yra ir pačios neveiksmingiausios.

Didžiausios grožio klaidos žiemą, kurias darome kiekvienas

Net ir nuoširdžiai besirūpindami savo išvaizda, kartais darome klaidų. Žiemą ypač svarbu odą bei plaukus prižiūrėti taisyklingai, nes netinkamos priemonės ir būdai gali ilgam pabloginti jų būklę.

Žiemą ant dviračio: kaip apsaugoti save ir transporto priemonę (3)

Nors tradiciškai su pirmuoju sniegu baigiasi ir dviratininkų sezonas, tačiau besikeičiantis klimatas, didmiesčius kankinančios spūsčių problemos, tobulėjančios technologijos dviračių entuziastus skatina likti ištikimiems savo pomėgiui ir šaltuoju periodu, sakoma pranešime spaudai.

Joga – ir siela laiminga, ir kūnas gražus (9)

Greitas gyvenimo tempas verčia žmones stabtelėti ir paieškoti vidinio nusiramino. Joga – tai gebėjimas savyje atrasti tą vidinę tylą. Ne veltui iš sanskrito kalbos kilęs žodis „joga“ reiškia „susijungimas“, „ryšys“, – kuomet kūnas papildo protą, o protas – kūną. Joga sujungia ir kūną, ir protą.

Mokslininkai nustatė, kas ne mažiau efektyviai nei čili pipirai padeda mažinti svorį

Ne paslaptis, kad efektyviai deginti riebalus ir sureguliuoti svorį padeda ne tik sveika mityba bei sportas, tačiau ir tam tikri maisto produktai. Bene geriausiai žinomas ir mokslininkų įrodytas „riebalų degintojas“ – čili pipiras. Tačiau, norint pajusti čili pipiro efektą svoriui, jo reikėtų nemažai suvalgyti ir rizikuojama sukelti tikrą gaisrą burnoje, sakoma pranešime spaudai. Itin aštraus maisto nemėgstantiems ar negalintiems valgyti žmonėms kompanijos „Nestlé“ tyrimų centro mokslininkai siūlo kur kas saugesnį, bet nemažiau efektyvų prieskonį – cinamoną.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.