Estiška dieta

 (39)
Tik nepagalvokite, kad estiška dieta reiškia lėtai ir nuobodžiai valgyti. Šios dietos trukmė – šešios dienos, per jas galima atsikratyti nuo trijų iki penkių kilogramų svorio be kančių ir be badavimo.
© Corbis

Visas šešias dienas tereikės atsisakyti druskos ir cukraus, rašo DELFI.ua.

Dieta

Pirma diena: tik virti kiaušiniai. Ne daugiau šešių per parą, be druskos ir, žinoma, be majonezo.

Antra diena: reikia suvalgyti 500 gramų liesos varškės. Cukrus, grietinė – draudžiami.

Trečia diena: galima suvalgyti iki 700 g vištienos filė, keptos keptuvėje be prieskonių.

Ketvirta diena: tik 200 gramų virtų ryžių. Tikriausiai per visą gyvenimą neteko tiek nedaug suvalgyti.

Penkta diena: galima suvalgyti šešias vidutinio dydžio bulves, virtas su lupenomis. Druskos – šiukštu.

Šešta diena: maitinkitės tik obuoliais, jų kiekis neribojamas.

Patarimas: jei jaučiate labai stiprų alkį, galima suvalgyti per dieną po vieną greipfrutą. Būtinai daug gerkite: negazuoto vandens, žaliosios arbatos be cukraus, erškėtuogių arbatos.

Atsiliepimai apie estišką dietą

Jelena (28 m.): „Racionas negausus, bet įvairus, todėl šešios dienos greit prabėgo. Rezultatu esu patenkinta – neliko 4 kilogramų.“

Svetlana (34 m.): „Prireiks ištvermės. Be cukraus lengvai apsiėjau, bet maistas be druskos – tikras siaubas. Ypač neskanios bulvės su lupenomis. Aš pridėjau virtų morkų, apšlaksčiau citrinos sultimis ir valgiau kaip salotas.“

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Įgimta širdies yda padėjo atrasti naujos veiklos (1)

Šiaulietei Genovaitei Čekatauskienei (63 m.) jaunystėje diagnozuota įgimta širdies yda pakeitė įprastą gyvenimo ritmą, atėmė dalį darbingumo, bet tai netapo kliūtimi mėgautis kasdienybe, atrasti naujos veiklos.

Profesorė: nieko keisto, kad žmonės nesupranta, kodėl vėžys toks piktas (5)

Nacionaliniame vėžio institute sklando legendos apie ją – aristokratiško grožio, bajoriškos kilmės moterį, absoliučiai kietą mokslininkę, narsiai įveikiančią visus gyvenimo sunkumus ir savo pavyzdžiu demonstruojančią, kad nuo vėžio gelbsti tik sveikatai nekenksminga kasdienybė.

Gydytoja: per dažnai lakstyti į tualetą yra blogai (11)

Įprotis per dažnai be didesnio poreikio lankytis tualete, specialistų manymu, ne tik nėra naudingas, bet ir gali būti žalingas. Nors daugeliui pastangos ištuštinti šlapimo pūslę prieš ilgą kelionę atrodo logiškos, iš tikrųjų toks įprotis ateityje gali sukelti papildomų rūpesčių.

Pietų pertrauka: specialistai pataria, kaip ir ką valgyti (2)

Dalis dirbančiųjų per pietų pertrauką neina į viešojo maitinimo įstaigas ir renkasi savo atsineštą maistą. Sveikos mitybos specialistė Vaida Kurpienė pabrėžia, kad skubant valgyti darbe prie kompiuterio – prastas sumanymas. Anot jos, būtina skirti laiko sąmoningam valgymui.

Patikimas būdas atsikratyti nukarusių riebalų ant rankų (27)

Jei kada užsidėjusios liemenėlę pastebėjote odos perteklių tarp rankos ir krūties, prisiminkite, kad toli gražu nesate tokia viena, todėl nėra jokios priežasties liūdėti.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.