Estiška dieta

 (39)
Tik nepagalvokite, kad estiška dieta reiškia lėtai ir nuobodžiai valgyti. Šios dietos trukmė – šešios dienos, per jas galima atsikratyti nuo trijų iki penkių kilogramų svorio be kančių ir be badavimo.
© Corbis

Visas šešias dienas tereikės atsisakyti druskos ir cukraus, rašo DELFI.ua.

Dieta

Pirma diena: tik virti kiaušiniai. Ne daugiau šešių per parą, be druskos ir, žinoma, be majonezo.

Antra diena: reikia suvalgyti 500 gramų liesos varškės. Cukrus, grietinė – draudžiami.

Trečia diena: galima suvalgyti iki 700 g vištienos filė, keptos keptuvėje be prieskonių.

Ketvirta diena: tik 200 gramų virtų ryžių. Tikriausiai per visą gyvenimą neteko tiek nedaug suvalgyti.

Penkta diena: galima suvalgyti šešias vidutinio dydžio bulves, virtas su lupenomis. Druskos – šiukštu.

Šešta diena: maitinkitės tik obuoliais, jų kiekis neribojamas.

Patarimas: jei jaučiate labai stiprų alkį, galima suvalgyti per dieną po vieną greipfrutą. Būtinai daug gerkite: negazuoto vandens, žaliosios arbatos be cukraus, erškėtuogių arbatos.

Atsiliepimai apie estišką dietą

Jelena (28 m.): „Racionas negausus, bet įvairus, todėl šešios dienos greit prabėgo. Rezultatu esu patenkinta – neliko 4 kilogramų.“

Svetlana (34 m.): „Prireiks ištvermės. Be cukraus lengvai apsiėjau, bet maistas be druskos – tikras siaubas. Ypač neskanios bulvės su lupenomis. Aš pridėjau virtų morkų, apšlaksčiau citrinos sultimis ir valgiau kaip salotas.“

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Apšilimas prieš krepšinį: paruoškite raumenis tinkamai

Jau ne kartą rašėme apie apšilimo svarbą ir pasekmes, kai jam neskiriamas tinkamas dėmesys. Stebime, kad sporto salėje nei viena treniruotė neprasidėtų be apšilimo, be jo neturėtumėte išbėgti ir į kitų savo mėgiamų sportinių užsiėmimų aikšteles: teniso, krepšinio, futbolo, tinklinio…

Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo žymiai sveikesni (49)

Sunku tuo patikėti, bet istorikai ir mokslininkai linkę manyti, jog šiuolaikinis žmogus miega visiškai ne taip, kaip protėviai senovėje. Gamta užprogramavo visiškai kitą miego režimą. Prasidėjus mokslinei techninei pažangai, žmogus nutarė pats tvarkytis savo laiką.

Ruošiamės bėgimo varžyboms: 3 pagrindiniai bėgimo tipai (3)

Kaip pasiruošti bėgimo varžyboms? Tiesiog bėgti ir tiek? Pradžioje kelis kilometrus, vėliau dešimt, dar vėliau kelias dešimtis… Pasirodo ruošiantis ilgų distancijų varžyboms net ir bėgti galima (ir reikia) skirtingai.

Pasitikrinkite, ko trūksta jūsų organizmui (20)

Atsižvelgiant į tai, ką valgote dažniausiai, galima nesunkiai pasakyti, ko trūksta jūsų organizmui.

Sužinoję apie agurkų naudą, norėsite juos valgyti kasdien (45)

Agurkai – puiki vasaros daržovė. Jie lengvai auga, jų yra įvairių rūšių, įvairių formų. Agurkuose mažai kalorijų, be to, jie ne tik aprūpina organizmą vandeniu ir elektrolitais, bet ir daugeliu vitaminų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.