Estiška dieta

 (39)
Estiška dieta
© Corbis

Tik nepagalvokite, kad estiška dieta reiškia lėtai ir nuobodžiai valgyti. Šios dietos trukmė – šešios dienos, per jas galima atsikratyti nuo trijų iki penkių kilogramų svorio be kančių ir be badavimo.

Visas šešias dienas tereikės atsisakyti druskos ir cukraus, rašo DELFI.ua.

Dieta

Pirma diena: tik virti kiaušiniai. Ne daugiau šešių per parą, be druskos ir, žinoma, be majonezo.

Antra diena: reikia suvalgyti 500 gramų liesos varškės. Cukrus, grietinė – draudžiami.

Trečia diena: galima suvalgyti iki 700 g vištienos filė, keptos keptuvėje be prieskonių.

Ketvirta diena: tik 200 gramų virtų ryžių. Tikriausiai per visą gyvenimą neteko tiek nedaug suvalgyti.

Penkta diena: galima suvalgyti šešias vidutinio dydžio bulves, virtas su lupenomis. Druskos – šiukštu.

Šešta diena: maitinkitės tik obuoliais, jų kiekis neribojamas.

Patarimas: jei jaučiate labai stiprų alkį, galima suvalgyti per dieną po vieną greipfrutą. Būtinai daug gerkite: negazuoto vandens, žaliosios arbatos be cukraus, erškėtuogių arbatos.

Atsiliepimai apie estišką dietą

Jelena (28 m.): „Racionas negausus, bet įvairus, todėl šešios dienos greit prabėgo. Rezultatu esu patenkinta – neliko 4 kilogramų.“

Svetlana (34 m.): „Prireiks ištvermės. Be cukraus lengvai apsiėjau, bet maistas be druskos – tikras siaubas. Ypač neskanios bulvės su lupenomis. Aš pridėjau virtų morkų, apšlaksčiau citrinos sultimis ir valgiau kaip salotas.“

www.DELFI.lt
 
39
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Grožis ir sveikata

Pavasarinė lieknėjimo psichozė: ką pataria specialistai (35)

2014 balandžio mėn. 18 d. 08:43
Kai kuriems kovo mėnesį, kai kuriems balandį prasideda savotiška psichozė – reikia lieknėti. Ypač tam neatsparios moterys. Sporto klubai stebi lankytojų pagausėjimą, vaistinės parduoda daugiau lieknėti skirtų preparatų, o socialiniai tinklai tiesiog lūžta nuo pokalbių apie detoksikacijas, organizmo valymą, dietas ir t.t. Skirtingų sričių specialistai įvairiai vertina šį pavasarį periodą. Jie sutaria, jog sveikos gyvensenos startas gali būti ir pavasarį, nes šiuo metu bent jau motyvacija daugelio yra labai stipri – juk artėja bikinių sezonas.

„Judam kartu“ pristato: smagi kardiotreniruotė (3)

2014 balandžio mėn. 18 d. 06:15
Įpusėjus pavasariui esate vis dar nepatenkinti savo kūno linijomis? „Judam kartu“ ir aerobikos trenerė Viktorija Dirsytė jums padės.

Akis į akį su celiulitu: veiksmingiausi gydymo būdai (53)

2014 balandžio mėn. 18 d. 00:01
Pavasaris – puiki priežastis ryžtis išvaizdos permainoms. Juk dailus, stangrus ir išpuoselėtas kūnas visų moterų svajonė.

Konkursas „Mano šypsena“: 5-ios balsavimo finalistės (20)

2014 balandžio mėn. 17 d. 15:54
Dėkojame konkurso „Mano šypsena“ dalyviams, aktyviai siuntusiems nuotraukas ir siekiantiems gražesnės šypsenos! Skelbiame 5-ias finalistes, kurios balsavime surinko daugiausiai balsų. Viena iš jų, dalyvavusių šypsenų konkurse, gaus išskirtinę galimybę išspręsti turimas problemas ir galės džiaugtis tobula šypsena.

Kokybiškas majonezas: iš ko gaminamas (4)

2014 balandžio mėn. 17 d. 13:50
Kokybiškas majonezas: iš ko gaminamas
DELFI (K.Čachovskio nuotr.)
Šventinis Velykų stalas sunkiai įsivaizduojamas be majonezo. Dar XVIII a. atsitiktinai iš aliejaus, kiaušinių, acto ir druskos suplaktu padažu esame įpratę gardinti ne tik kiaušinių, bet ir žuvies, mėsos patiekalus, daržovių salotas. Tačiau nereikėtų pamiršti, kad tai vienas kaloringiausių maisto produktų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.