Dviguba pasmakrė

 (36)
Dviguba pasmakrė varo į neviltį ne tik apkūnias moteris, ji gali atsirasti ir išlaikiusioms grakščią figūrą. Kodėl taip yra?
Kaklas, grožis
© Corbis/Scanpix

Įprotis kūprintis gali tapti dvigubos pasmakrės atsiradimo priežastimi. Kūprintis, jei tokio įpročio nėra nuo paauglystės, pradedama, pavyzdžiui, iškrypus stuburui arba dėl to, kad silpni nugaros raumenys.

Dviguba pasmakrė atsiranda ir tiems, kurie vaikšto nuleidę galvą, miega ant aukštų pagalvių arba mėgsta skaityti lovoje.

Sulaukus 45-erių dviguba pasmakrė gali atsirasti ir idealios laikysenos moterims, ypač jeigu jos staiga priaugo svorio. Tai vertinama kaip nemaloni senėjimo proceso dalis.

Tačiau tai nereiškia, kad išeities nėra. Dvigubos pasmakrės galima atsikratyti į savo dienotvarkę įtraukus specialią rytinę procedūrą. Rankšluostį reikia sumirkyti žolelių nuovire arba druskos tirpale, susukti ir juo plekšnoti pasmakrę. Tai daroma paėmus rankšluostį už abiejų galų taip, kad pasmakrėje esantis rankšluosčio vidurys šiek tiek išsilenktų.

Staiga įtempiant rankšluostį, jis tekštelės pasmakrę. Žolelių nuovirui tinka ramunėlės, mėtos, šalavijas, liepžiedžiai. Kitąsyk masažui galima naudoti druskos tirpale suvilgytą rankšluostį. Tinka jūros arba paprasta juoduota druska - į litrą vandens dėti valgomąjį šaukštą druskos. Jei oda sausa, tirpalas turėtų būti kambario temperatūros, o jei oda riebi ar normali, galima kaitalioti šiltą ir šaltą.

Pasmakrę gerai veikia balzamai ir kremai, kurių sudėtyje yra propolio, nes jis padeda normalizuoti medžiagų apykaitą, deginti riebalus, aktyvuoja kraujo cirkuliaciją ir taip atstato odos stangrumą. Yra ir specialiai pasmakrei skirtų kosmetikos priemonių, kurios aktyviai veikia odos stangrumą ir tuo pat metu ją maitina.

Kraštutiniu atveju galima kreiptis į plastikos chirurgus, kurie pašalins riebalus iš pasmakrės. Tačiau po tokios operacijos būtinai reikės laikytis dietos. Be to, po operacijos net tris savaites reikės prilaikyti pasmakrę specialiu raiščiu, kad oda nenukartų.

Registruoti (0) Anonimiški (36)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

5 žingsniai, kaip pasirūpinti savo oda per karščius

Ilgąjį savaitgalį laukia tikras išbandymas veido ir kūno odai. Sinoptikai žada pirmąjį karščiausią savaitgalį šią vasarą, kai termometro stulpeliai kils aukščiau 30 laipsnių Celcijaus. Karštis, tiesioginiai saulės spinduliai ir sausas oras vasarą yra pagrindiniai sveikos odos priešai.

Kvėpavimo mokytojas: pakeiskite įpročius ir būsite sveiki (2)

Kiek daug jėgos slypi mūsų kvėpavime beveik prieš šimtmetį įrodė filosofas ir išminčius Vydūnas, gilaus kvėpavimo dėka išsigydęs anuomet nepagydoma laikytą džiovą.

Liga, kurios pradžioje dažnas nė neįtaria sergantis

Atostogų saulei kaitinant skubame pasirūpinti būtiniausia atributika: kremu nuo saulės, pramogomis kelionės metu, vandens atsargomis – atrodo, lyg ir viskas. Bet kaip elgtis, jei pagrindinis geros nuotaikos ir sveikatos rodiklis – insulinas?

Savižudybės riziką parodo pokyčiai smegenyse

Kaip galima numatyti savižudybės riziką? Juk ne kiekvienas, mąstantis apie tai, garsiai kalba, pasidalina mintimis su artimaisiais ar draugais. Juk ne kiekvienas, ketinantis pakelti ranką prieš save, bent truputį išduoda savo ketinimus. Pasirodo, suicidinėmis mintimis gyvenančiųjų smegenyse vyksta ryškūs pokyčiai. Ir nors mokslininkams dar sunku įvardinti, kaip tie objektyviai įvertinami pokyčiai gali prisidėti prie suicidinių minčių turinčio asmens identifikavimo ir pagalbos rankos ištiesimo jam, šiokia tokia teigiama pradžia jau yra.

Amžinas klausimas: kiek mums iš tikrųjų reikia valgyti mėsos? (73)

Apie mitybą šiuo metu galima prisiskaityti įvairiausių nuomonių ir teiginių, kurie dažnai tiesiog prieštarauja vienas kitam. Vienas iš jų – kiek gi iš tikrųjų mums reikia valgyti mėsos, žuvies, pieno produktų? Sveika tai ar nesveika? Kaip gi nepasimesti šioje informacijos jūroje?
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.