Dviguba pasmakrė

 (36)
Kaklas, grožis
© Corbis/Scanpix

Dviguba pasmakrė varo į neviltį ne tik apkūnias moteris, ji gali atsirasti ir išlaikiusioms grakščią figūrą. Kodėl taip yra?

Įprotis kūprintis gali tapti dvigubos pasmakrės atsiradimo priežastimi. Kūprintis, jei tokio įpročio nėra nuo paauglystės, pradedama, pavyzdžiui, iškrypus stuburui arba dėl to, kad silpni nugaros raumenys.

Dviguba pasmakrė atsiranda ir tiems, kurie vaikšto nuleidę galvą, miega ant aukštų pagalvių arba mėgsta skaityti lovoje.

Sulaukus 45-erių dviguba pasmakrė gali atsirasti ir idealios laikysenos moterims, ypač jeigu jos staiga priaugo svorio. Tai vertinama kaip nemaloni senėjimo proceso dalis.

Tačiau tai nereiškia, kad išeities nėra. Dvigubos pasmakrės galima atsikratyti į savo dienotvarkę įtraukus specialią rytinę procedūrą. Rankšluostį reikia sumirkyti žolelių nuovire arba druskos tirpale, susukti ir juo plekšnoti pasmakrę. Tai daroma paėmus rankšluostį už abiejų galų taip, kad pasmakrėje esantis rankšluosčio vidurys šiek tiek išsilenktų.

Staiga įtempiant rankšluostį, jis tekštelės pasmakrę. Žolelių nuovirui tinka ramunėlės, mėtos, šalavijas, liepžiedžiai. Kitąsyk masažui galima naudoti druskos tirpale suvilgytą rankšluostį. Tinka jūros arba paprasta juoduota druska - į litrą vandens dėti valgomąjį šaukštą druskos. Jei oda sausa, tirpalas turėtų būti kambario temperatūros, o jei oda riebi ar normali, galima kaitalioti šiltą ir šaltą.

Pasmakrę gerai veikia balzamai ir kremai, kurių sudėtyje yra propolio, nes jis padeda normalizuoti medžiagų apykaitą, deginti riebalus, aktyvuoja kraujo cirkuliaciją ir taip atstato odos stangrumą. Yra ir specialiai pasmakrei skirtų kosmetikos priemonių, kurios aktyviai veikia odos stangrumą ir tuo pat metu ją maitina.

Kraštutiniu atveju galima kreiptis į plastikos chirurgus, kurie pašalins riebalus iš pasmakrės. Tačiau po tokios operacijos būtinai reikės laikytis dietos. Be to, po operacijos net tris savaites reikės prilaikyti pasmakrę specialiu raiščiu, kad oda nenukartų.

 
36
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Grožis ir sveikata

Artėja masinis šiaurietiškojo ėjimo žygis (7)

2014 balandžio mėn. 23 d. 11:54
Artėja masinis šiaurietiškojo ėjimo žygis
Organizatorių nuotr.
Gegužės 10 dieną sostinėje vyksiantis masinis šiaurietiškojo ėjimo žygis visus suvienys bendram tikslui – sveikatos labui, skatinti fizinį aktyvumą, puoselėti šiaurietiškojo ėjimo kultūrą, būti atviriems ir vieningiems.

Cholesterolį mažina ne tik vaistai (110)

2014 balandžio mėn. 23 d. 08:06
Cholesterolio padidėjimo priežasčių reikėtų ieškoti mūsų mitybos įpročiuose. Gyventojų apklausa parodė, kad esame įsitikinę, jog valgome neriebiai, nors išvardyti suvalgomi produktai ir jų kiekiai rodo, kad mūsų mityba yra labai „riebi“. Gausiai valgome gyvulinius riebalus: grietinę, sviestą, kiaulieną, fermentinį sūrį ir kitus riebius produktus, nevengiame kiaušinių, teigia Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Visuomenės sveikatos instituto vadovas prof. Rimantas Stukas.

Trijų dienų iškrovos dieta (17)

2014 balandžio mėn. 23 d. 00:02
Dietologai pasakytų, kad geriausia dieta - nepersivalgyti. Bet jei jau neatsilaikėte prieš pilnas lėkštes skanėstų, po švenčių pabandykite laikytis trijų dienų dietos. Atsikratysite 3-4 kilogramų, išvalysite organizmą, sumažinsite cholesterolio kiekį kraujyje ir pajusite energijos antplūdį.

Gydytoja ginekologė apie naujieną kontracepcijoje (52)

2014 balandžio mėn. 23 d. 00:01
Viena iš naujienų kontracepcijoje – hormoninė minispiralė. Tai maža lanksti T formos priemonė, dedama į moters gimdą ir kasdien ten išskirianti mažą vienos rūšies moteriško hormono kiekį. Šią 3 metus veikiančią apsisaugojimo nuo neplanuoto nėštumo priemonę gali naudoti net ir jaunos merginos.

Kosmetinės revizija: kiek priemonių jums prireiks pavasarį? (2)

2014 balandžio mėn. 22 d. 13:06
Žiema ir vasara – odą labiausiai varginantys sezonai. Tuo tarpu pavasaris ir ruduo – laikas, kai turime pasiraitoti rankoves ir padėti savo odai atsigauti po vieno streso ir, deja, pasiruošti kitam – saulei.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.