Vis dėlto, gerų automobilių buvo daugiau nei vienas, o kas kitas, jei ne komisijos nariai gali papasakoti apie tai, kas liko balsavimo biuletenių paraštėse.

Ne visi simpatijas atidavė tik „Volvo“. Kuklus, iš minios nelabai išsiskiriantis „KIA Cee’d GT“ taip pat susilaukė plojimų. Patogi, greita, kompaktiška mašina užkariavo dviejų komisijos narių širdis – Vytautas Kleinauskas ir Vytautas Dailydka „Kia“ matė kaip tinkamiausią automobilį mūsų šalims.

„Žinoma, kad „Volvo“ yra geriausias automobilis, bet aš balsavau už „Kia Cee’d GT“ dėl jo kainos. Rinkome Lietuvos, Latvijos ir Estijos metų automobilį, o ne pasaulio. „Volvo XC90“ dar ne mūsų kišenei“, – pradėjo V. Kleinauskas.

Visapusiškas, bet praktiškas automobilis pasirodė ir V. Dailydkai. Abu vyrai pripažino, kad sau mielai nusipirktų tokį. Daug taupyti jiems nereiktų. „Kia Cee‘d“ galima nusipirkti už 13 tūkst. 990 eurus, nors kelionės metu buvo bandoma šiek tiek brangesnė automobilio versija.

Vyrus nustebino ir kitas „Kia“ deleguotas automobilis – „Sorento“. Erdvus ir patogus – jausmas lyg jame būtų ne sėdynės, o foteliai, puikiai atrodantis tiek iš išorės, tiek ir iš vidaus, stebėtinai gerai valdomas, ekonomiškas miesto visureigis nugalėjo metų siurprizo kategorijoje.

„Galvojau, kad bus kibiras, bet išėjo tikrai puikus automobilis, o ypač tolimoms kelionėms – jis labai talpus“, – sakė V. Dailydka.
"Kia Sorento"

Pigiausia „Sorento“ versija kainuoja 40 tūkst. eurų. Kad ir koks geras būtų šis automobilis, dalis galimų pirkėjų tikrai jį aplenks.

„Jei tu įmonės vadovas, tai tau reikia „Volvo“, „Mercedes“ ar „BMW“, o ne „Kia““, – konstatavo V. Kleinauskas.

Jo konstatavimą paremia ir tai, kad Lietuvoje pigiausios komplektacijos „Volvo“ visureigių parduodama labai mažai. Juos perka tie, kurie neskaičiuoja.

Nors metų sportinio automobilio rinkimuose laimėjo „Seat Leon Cupra“, bet „Renault Clio RS Trohpy“ mažai kuo jam nusileido.

„Smagiausia vairuoti buvo sportinius automobilius. Pavyzdžiui, „Renault Clio RS Trophy“. Mažos mašinos geriau klauso ir perduoda kelio informaciją. Nustebino ir „Seat Leon Cupra“, bet simpatijos vis tiek atitenka prancūzui“, – kalbėjo jis.
"Seat Leon Cupra"

V. Dailydka irgi negailėjo gerų žodžių mažajam „Renault Clio RS Trophy“, bet ne visi „prancūzai“ jam labai patiko.

„Dauguma automobilių davė tai, ko ir tikėjaisi. Nustebino „Sorento“, „Clio“. „Renault Espace“ sužavėjo, bet ir nuvylė“, – kalbėjo V. Dailydka.

„Tai labai prancūziškas automobilis. „Espace“ negali pirkti bet kas. Jei ją pirks prancūziškoms mašinoms pasišventęs žmogus, kuris supranta, prižiūri, o ne taiso, tai jam bus geriausia mašina pasaulyje. Labai daug smulkmenų joje“, – pridūrė V. Kleinauskas.

„Renault Espace“ laimėjo metų šeimos automobilio nominacijoje. Ir iš tikro, tai puiki mašina šeimai. Gale vaikai turi apsčiai vietos, vairuotojui kovoti su stresu padeda masažuojančios sėdynės, bet vyrai šioje kategorijoje savo simpatijas atidavė „Sorento“.

Tarp komisijos narių pradėjo sklisti gandai, kad komisijoje buvęs tylenis estas Michelis geriausiu Baltijos šalių automobiliu pasirinko mažiausią ir pigiausią rinkimuose dalyvavusį automobilį – „Peugeot 208“. Buvo kas pakikeno, o kas į tokį pasirinkimą žiūrėjo su pagarba.

Automobilis dinamiškas ir smagus, puikiai jaučiasi trauka, o ir variklis skamba gražiai. Jo kaina tokia, kad gali pirkti tris iš karto. Pigiausia versija atsieina beveik 10 tūkst. eurų.

„Kainos atžvilgiu jis labai vilioja, dizainas dar pusė velnio, bet nežinau ar aš ir dauguma kitų žmonių jį pirktų“, – mąstė V. Dailydka.

„Manęs toks esto pasirinkimas nenustebino. Estai ir vėl priekyje. Tendencijos Europoje yra tokios, kad visi atsisako didelių mašinų, bet pas mus tokios tendencijos nėra populiarios. Taupumas, ekologija, paprastumas – jo pasirinkimas buvo labai logiškas žingsnis. Aišku, buvo galima tikėtis ir kitų mažesnių mašinų, to paties „Cee’d“. Taip pat būtų buvę labai įdomu pamatyti ir paprastą, o ne sportinę „Renault Clio“ versiją“, – paaiškino V. Kleinauskas.

2015 metais prastų mašinų niekas beveik nebegamina, bet buvo neapgalvotų detalių, kurios erzino dalyvius. Pavyzdžiui, „Škoda Superb“ šoniniai veidrodėliai. Greičiui pasiekus apie 120 km per valandą, šie pradėdavo švilpti. Komisijos narius taip pat nustebino prastokai pasirodžiusios abi „Toyota“ delegatės – „Auris“ ir „Avensis“. Salonas surinktas atmestinai. Gergždžia sėdynės, lupasi apdailos detalės.

„Visos mašinos savo segmente turi paskirtį. Jei „Jeep Renegade“ ir nebuvo labai geresnis už kitus automobilius, tai bekelėje jis būtų lyderis. Jei tu su „Volvo XC90“ važiuosi į sodą, tai bus nesąmonė. Reikia neapsirikti renkantis automobilį“, – reziumavo V. Kleinauskas.

Kategorijų nugalėtojos:

Verta kiekvieno cento: „Škoda Superb“

DELFI skaitytojų automobilis: „Volvo XC90“

Miesto visuregis: „Volvo XC90“

Prabangus automobilis: „Volvo XC90“

Šeimos automobilis: „Renault Espace“

Sportinis automobilis: „Seat Leon Cupra“

Verslo automobilis: „Škoda Superb“

„Autoledi“ rinkimai: „Renault Espace“

Metų siurprizas:Kia Sorento

„Džiaugiuosi, kad šiais, jau trečiaisiais „TopGear“ apdovanojimų metais visi iki vieno renginyje dalyvavę automobiliai buvo išties unikalūs ir kiekvienas jų buvo savaip įdomus bei charakteringas. Žinoma, absoliutus nugalėtojas gali būti tik vienas, tačiau pralaimėtojų šių metų apdovanojimuose nėra.

Komisijos narių bei kitų kelionės dalyvių ir renginių žiūrovų dėmesio susilaukė visi – nuo mažojo „Peugeot“ iki didžiojo „Volvo“. Smagu stebėti, kaip kiekvienais metais tobulėja ratuočiuose naudojamos technologijos, matyti kintančias dizaino tendencijas bei tai, kokia kryptimi vystosi automobilių pramonė. Dėl to, kad turėjome tokių šaunių automobilių komplektą, ši savaitę trukusi kelionė visiškai neprailgo“, – per iškilmingą prizų įteikimo vakarą Taline įspūdžiais dalijosi „TopGear“ Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Karolis Judzentavičius.

Pasak K. Judzentavičiaus, „Volvo“ sukūrė vieną įspūdingiausių pastaraisiais metais Baltijos šalių rinkoje pasirodžiusių automobilių. Tai nėra pirmasis ir, matyt, dar ne paskutinis naujojo XC90 apdovanojimas – šis modelis jau pelnė pripažinimą ne viename Vakarų Europoje rengtame konkurse, be to, jį spėjo pamėgti ir pirkėjai, kurie tiesiog graibsto iš prekybos salonų ir gamintoja vos įstengia patenkinti nemažėjančią paklausą.

Beje, įdomu dar ir tai, kad didžioji dauguma parduodamų XC90 yra pačios prabangiausios – „Inscription“ – komplektacijos.

„Tikiu, kad šis XC90 yra naujos „Volvo“ eros pradžia ir mes iš šios Skandinavijos gamintojos sulauksime dar ne vienos malonios staigmenos“, – sakė žurnalo „TopGear“ Lietuva“ vyriausiasis redaktorius.

Keturis prizus pelniusio „Volvo“ importuotojų Baltijos šalyse generalinis direktorius Danelis Heinas pripažino nesitikėjęs į biurą parvežti tiek daug prizų, nuo kurių svorio, ko gero, gali net lūžti stalas.

„Kai šis automobilis atkeliavo į atstovybes, supratome, kad jis ypatingas. Mūsų klientai taip pat sakė, kad jis geresnis, nei jie tikėjosi“, – sakė D. Heinas.

„TopGear“ apdovanojimų 2016“ komisijos, kurią sudarė žurnalų redaktoriai ir žurnalistai, prenumeratoriai, portalo DELFI žurnalistai ir skaitytojai iš Lietuvos, Latvijos bei Estijos, vertinimu, visai nedaug nuo „Volvo XC90“ atsiliko „Seat Leon Cupra“, kuris paskelbtas Metų sportinio automobilio nominacijos nugalėtoju.

Specialūs apdovanojimai už priimtą iššūkį važiuoti per tris Baltijos šalis įteikti ir dviem konkurse dalyvavusiems elektromobiliams: „Nissan e-NV200“ bei „Kia Soul EV“.

Geriausiam Baltijos šalių automobiliui ir nominacijų nugalėtojams tradiciškai įteiktus originalius prizus, kuriems naudotos sportinių mašinų pavarų dėžės dalys, pagamino „Samsonas Motorsport Transmissions“. Šios idėjos autorius – Martynas Samsonas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)