„Ryno“ kuriamas jau šešerius metus. Projektas per tą laiką spėjo persikūnyti į tris skirtingus prototipus. Dabartinė „Ryno“ versija įsibėgėja iki 19 km/val. ir vienu baterijų įkrovimu gali nuriedėti 16 km. Plieninio rėmo elektrociklas sveria tik 72 kg, o pavežti gali 118 kg „krovinį“ (šios ribos neturėtų viršyti bendras vairuotojo ir jo bagažo svoris).

Praėjusią savaitę išradimo autorius lankėsi leidinio „Popular Science“ redakcijoje. Jo prototipą redakcijos koridoriuose išbandė leidinio darbuotojai.

Vienračiu važinėti pabandę redaktoriai neslėpė, kad jausmas atsisėdus prie elektrociklo vairo iš pradžių būna labai keistas: akceleratoriaus – nėra, normalaus stabdžių pedalo – nėra. O važiuoti reikėjo siaurokais koridoriais...

Tačiau pasipraktikavus ir perpratus neįprastus šios transporto priemonės valdymo keistumus – greitį didinti galima vairuotojui svyrant į priekį, stabdyti – lošiantis atgal, vairuoti – šlaunimis (nors kažkas panašaus į vairą yra, tačiau jis labiau skirtas įsikibti ir laikyti pusiauvyrą) – viskas pasidaro labai įdomu. Ir ačiū Dievui, kad maksimalus šio aparato greitis kol kas – tik 19 km/val. Bet tai tikrai ne riba.

Ch. Hoffmanas planuoja pirmais gamybos metais parduoti ribotą elektrociklų kiekį (tuo rūpintųsi penkios pardavimų bendrovės). Planuojama, kad pirmuosius vienračius „Ryno“ bus galima įsigyti nuo gegužės 16 d. Orientacinė kaina – 5,3 tūkst. JAV dolerių (apie 13,4 tūkst. Lt).