Pastaruoju metu kilusios padangų kainos skirtingai veikė vežėjus. Daug kas priklausė nuo kiekvieno iš jų pirkimo strategijos. Kai kurios didelius transporto priemonių parkus turinčios įmonės buvo sudariusios ilgalaikes sutartis ir jiems kainos buvo palankesnės. Jie didelio kainų kilimo dar nepajautė, bet žino, kad netrukus taip bus. Senosios sutartys nustos galioti.

Pagrindinė kainų didėjimo priežastis yra jos sudedamųjų dalių žaliavos brangimas. Gumos kainų pikas buvo pasiektas 2011 m. vasarį. Nuo tada jos šiek tiek krito, bet labai nežymiai. Tuo metu padangos buvo pabrangusios 30 proc., o kai kurios žaliavos iki 300 proc.

Vertinant globaliai, žaliavų kainos ir toliau turėtų kilti, o tai reiškia tik vieną – kils ir produkcijos kaina.