Daugiau kaip pusė apklaustų vairuotojų prisipažino nemokantys pakeisti rato

 (99)
Jei visą gyvenimą jums pavyktų pravažinėti automobiliu, nepradūrus padangos, tai iš tikrųjų būtų tas dalykas, dėl kurio nereikėtų kvaršinti savo užimtos galvos.
Keisti ratą, nuleista padanga
© Shutterstock nuotr.

Tačiau, turint galvoje, kad dauguma vairuotojų bent kartą gyvenime atsiduria šalikelėje su nuleista padanga, gebėjimas pasikeisti ratą gali reikšti didelį skirtumą tarp visą valandą trunkančios gėdos, kol laukiate skubios pagalbos kelyje komandos (ir penkių minučių susierzinimo, kai pamatote, kaip greitai tie vyrukai pabaigia savo darbą), ir maždaug 15 minučių testosterono gamybą skatinančios veiklos, kuri priverčia jus pasijusti vyriškesniu.

Aiškėja, kad vis mažiau ir mažiau žmonių žino, kaip pačiam pasikeisti ratą, ir kuo vairuotojų amžius jaunesnis, tuo padėtis prastesnė. Neseniai Didžiojoje Britanijoje atlikta apklausa parodė, kad daugiau kaip pusė (55 proc.) vairuotojų išvydę nuleistą automobilio padangą sutriktų.

Tarp jaunosios kartos rezultatai dar prastesni: rato nemokėtų pasikeisti 76 proc. 18–24 metų vairuotojų, rašo „Autoevolution“.

Žinoma, tai galima paaiškinti keliais dalykais. Visų pirma, vis mažiau naujų automobilių turi atsarginį ratą: dauguma automobilių gamintojų prideda tik kur kas mažesnius ir lengvesnius (tuo pačiu ir ne tokius naudingus) taisymo rinkinius.

Antra, jau yra padangų, kuriomis galima nuvažiuoti pakankamai didelį atstumą, net jei jos yra nuleistos – taip galima pačiam pasiekti profesionalų servisą.

Tačiau „Leasing Options“ įmonės atlikta apklausa parodė, kad tokių nemokšų nereikėtų pateisinti. Be to, kad nemoka naudotis domkratu, 1 tūkst. apklaustų vairuotojų prisipažino nemokantys ir kitų būtiniausių dalykų: 28 proc. nemokėtų atsidaryti variklio dangčio, 45 proc. nežinotų, kaip užprogramuoti automobilio radiją (tai iš tikrųjų gali būti sudėtinga, nelygu gamintojas), o 53 proc. sakė, kad nemokėtų pasireguliuoti vairo aukščio.

Jums veikiausiai sunku tuo patikėti. Tačiau šie žmonės egzistuoja ir, kas kelia didžiausią siaubą, jie važinėja tais pačiais keliais, kaip ir mes. Nors atsakymų procentas gali varijuoti, esame tikri, kad per apklausas kitose Vakarų šalyse būtų gauti panašūs, šokiruojantys rezultatai.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Laisva pavara

Palangos automobilių stilius: nuo kabrioletų iki pikapų (23)

Vasarai įsibėgėjant didžiausiame šalies pajūrio kurorte kas dieną daugėja poilsiautojų. Į Palangą suvažiuoja vasarotojai tiek iš visos Lietuvos, tiek iš aplinkinių šalių.

Poilsiautojams Nidoje siūlys pavairuoti „Ferrari“ (12)

Šventinį Joninių savaitgalį poilsiautojams Nidoje siūloma neeilinė pramoga – pavairuoti superautomobilį „Ferrari 360 Spider“.

Motociklininkas A. Bubinas sieks pervažiuoti Europą vienu prisėdimu (21)

Aidas Bubinas sieks rekordo: kaip įmanoma greičiau įveikti daugiau nei 5500 km atstumą nuo šiauriausio Europos taško Nordkappo iki piečiausio – Tarifos. Vienas. Su motociklu. Be miego. Tikslas – tilpti į 60 valandų.

Vaikų vasaros stovyklos svečias – „Didysis tėtušis“

Tradicinės Vilniaus „Rotary“ klubo iniciatyva surengtos vasaros stovyklos dienotvarkė tokia, kad sužinojus, ką kasdien veikia 60 vaikų iš sunkiau besiverčiančių šeimų, akimirksniu kyla pagunda suvaikėti.

Trys BMW koncepciniai automobiliai atskleidžia koncerno ateities viziją (6)

Šiemet žymėdamas šimtuosius savo įkūrimo metus BMW koncernas pristato koncepcinių ateities automobilių trijulę – „BMW VISION NEXT 100“, „MINI VISION NEXT 100“ ir „Rolls-Royce VISION NEXT 100“. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, kiekvienas iš pristatomų koncepcinių modelių perteikia BMW ateities viziją, kurioje automobiliai yra autonomiški, individualizuoti ir geba prisitaikyti prie jų naudotojo poreikių taip, tarytum jį itin gerai pažinotų.
Facebook draugai