Daugiau kaip pusė apklaustų vairuotojų prisipažino nemokantys pakeisti rato

 (99)
Jei visą gyvenimą jums pavyktų pravažinėti automobiliu, nepradūrus padangos, tai iš tikrųjų būtų tas dalykas, dėl kurio nereikėtų kvaršinti savo užimtos galvos.
© Shutterstock nuotr.

Tačiau, turint galvoje, kad dauguma vairuotojų bent kartą gyvenime atsiduria šalikelėje su nuleista padanga, gebėjimas pasikeisti ratą gali reikšti didelį skirtumą tarp visą valandą trunkančios gėdos, kol laukiate skubios pagalbos kelyje komandos (ir penkių minučių susierzinimo, kai pamatote, kaip greitai tie vyrukai pabaigia savo darbą), ir maždaug 15 minučių testosterono gamybą skatinančios veiklos, kuri priverčia jus pasijusti vyriškesniu.

Aiškėja, kad vis mažiau ir mažiau žmonių žino, kaip pačiam pasikeisti ratą, ir kuo vairuotojų amžius jaunesnis, tuo padėtis prastesnė. Neseniai Didžiojoje Britanijoje atlikta apklausa parodė, kad daugiau kaip pusė (55 proc.) vairuotojų išvydę nuleistą automobilio padangą sutriktų.

Tarp jaunosios kartos rezultatai dar prastesni: rato nemokėtų pasikeisti 76 proc. 18–24 metų vairuotojų, rašo „Autoevolution“.

Žinoma, tai galima paaiškinti keliais dalykais. Visų pirma, vis mažiau naujų automobilių turi atsarginį ratą: dauguma automobilių gamintojų prideda tik kur kas mažesnius ir lengvesnius (tuo pačiu ir ne tokius naudingus) taisymo rinkinius.

Antra, jau yra padangų, kuriomis galima nuvažiuoti pakankamai didelį atstumą, net jei jos yra nuleistos – taip galima pačiam pasiekti profesionalų servisą.

Tačiau „Leasing Options“ įmonės atlikta apklausa parodė, kad tokių nemokšų nereikėtų pateisinti. Be to, kad nemoka naudotis domkratu, 1 tūkst. apklaustų vairuotojų prisipažino nemokantys ir kitų būtiniausių dalykų: 28 proc. nemokėtų atsidaryti variklio dangčio, 45 proc. nežinotų, kaip užprogramuoti automobilio radiją (tai iš tikrųjų gali būti sudėtinga, nelygu gamintojas), o 53 proc. sakė, kad nemokėtų pasireguliuoti vairo aukščio.

Jums veikiausiai sunku tuo patikėti. Tačiau šie žmonės egzistuoja ir, kas kelia didžiausią siaubą, jie važinėja tais pačiais keliais, kaip ir mes. Nors atsakymų procentas gali varijuoti, esame tikri, kad per apklausas kitose Vakarų šalyse būtų gauti panašūs, šokiruojantys rezultatai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Laisva pavara

Baikerių linksmybės sudrebino Kauną (10)

Šeštadienį prekybos miestelio „Urmas“ teritorijoje baikeriai pradėjo tradicinę, jau 10-tą kartą minimą šventę „Baikerių naktys“. Vėliau renginys persikėlė ir iki pat paryčių tęsis Kauno rajone esančiuose Jadagonyse.

Vilniuje vėl susirinko įspūdingų „Mercedes-Benz“ savininkai (3)

Šeštadienį „Ogmios miesto“ didžioji automobilių stovėjimo aikštelė (Verkių g. 29, Vilnius) virto į didžiulę „Mercedes-Benz“ automobilių ekspoziciją po atviru dangumi. Čia „MB klubas“ surengė tradicinę kasmetę vasaros sezono atidarymo šventę „Mano automobilis – Mercedes-Benz“.

Garsiai dainuoti vairuojant – ne tik smagu, bet ir sveika

Automobilių gamintojas „Ford“ bei garso ir programinės įrangos paslaugų įmonė „Harman“ surėmė pečius bendrai veiklai. Dar praėjusį rudenį įmonės paskelbė, kad nuo 2017 metų „Ford“ automobiliuose bus pradėta montuoti aukščiausios kokybės, unikali ir visiškai nauja „Bang&Olufsen Play“ garso sistema, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Vilniaus žiedinių sankryžų nuotraukos sužavėjo internautus (1)

Žiedinės sankryžos pelnytai gali būti vadinamos išskirtinio estetinio patrauklumo civilinės inžinerijos šedevrais, ypač žvelgiant į jas iš viršaus. Išskirtiniais miesto ornamentais tampantys keliai suformuoja tobulus apskritimus, kuriuos dažnai įrėmina dėmesio vertas gamtovaizdis, tobulai derantis su urbanistiniais elementais.

JAV greitkelis bendraus su automobiliais

Mičigano transporto departamentas bendradarbiaudamas su įmone 3M vykdo susietosioms ir autonomiškoms transporto priemonėms skirto kelio projektą.
Facebook draugai