Daugiau kaip pusė apklaustų vairuotojų prisipažino nemokantys pakeisti rato

 (99)
Jei visą gyvenimą jums pavyktų pravažinėti automobiliu, nepradūrus padangos, tai iš tikrųjų būtų tas dalykas, dėl kurio nereikėtų kvaršinti savo užimtos galvos.
Keisti ratą, nuleista padanga
© Shutterstock nuotr.

Tačiau, turint galvoje, kad dauguma vairuotojų bent kartą gyvenime atsiduria šalikelėje su nuleista padanga, gebėjimas pasikeisti ratą gali reikšti didelį skirtumą tarp visą valandą trunkančios gėdos, kol laukiate skubios pagalbos kelyje komandos (ir penkių minučių susierzinimo, kai pamatote, kaip greitai tie vyrukai pabaigia savo darbą), ir maždaug 15 minučių testosterono gamybą skatinančios veiklos, kuri priverčia jus pasijusti vyriškesniu.

Aiškėja, kad vis mažiau ir mažiau žmonių žino, kaip pačiam pasikeisti ratą, ir kuo vairuotojų amžius jaunesnis, tuo padėtis prastesnė. Neseniai Didžiojoje Britanijoje atlikta apklausa parodė, kad daugiau kaip pusė (55 proc.) vairuotojų išvydę nuleistą automobilio padangą sutriktų.

Tarp jaunosios kartos rezultatai dar prastesni: rato nemokėtų pasikeisti 76 proc. 18–24 metų vairuotojų, rašo „Autoevolution“.

Žinoma, tai galima paaiškinti keliais dalykais. Visų pirma, vis mažiau naujų automobilių turi atsarginį ratą: dauguma automobilių gamintojų prideda tik kur kas mažesnius ir lengvesnius (tuo pačiu ir ne tokius naudingus) taisymo rinkinius.

Antra, jau yra padangų, kuriomis galima nuvažiuoti pakankamai didelį atstumą, net jei jos yra nuleistos – taip galima pačiam pasiekti profesionalų servisą.

Tačiau „Leasing Options“ įmonės atlikta apklausa parodė, kad tokių nemokšų nereikėtų pateisinti. Be to, kad nemoka naudotis domkratu, 1 tūkst. apklaustų vairuotojų prisipažino nemokantys ir kitų būtiniausių dalykų: 28 proc. nemokėtų atsidaryti variklio dangčio, 45 proc. nežinotų, kaip užprogramuoti automobilio radiją (tai iš tikrųjų gali būti sudėtinga, nelygu gamintojas), o 53 proc. sakė, kad nemokėtų pasireguliuoti vairo aukščio.

Jums veikiausiai sunku tuo patikėti. Tačiau šie žmonės egzistuoja ir, kas kelia didžiausią siaubą, jie važinėja tais pačiais keliais, kaip ir mes. Nors atsakymų procentas gali varijuoti, esame tikri, kad per apklausas kitose Vakarų šalyse būtų gauti panašūs, šokiruojantys rezultatai.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Laisva pavara

Kanadoje žmonėms su negalia pristatyti visureigiams nenusileidžiantys vežimėliai (1)

Seniau jie galėdavo išvažiuoti, geriausiu atveju, iki vaistinės ar maistų prekių parduotuvės, tačiau, panašu, kad netrukus situacija akivaizdžiai pasikeis – žmonėms su negalia bus nebebaisūs net ir tokie iššūkiai kaip pasivažinėjimas miško takeliais ar bekele.

Jubiliejinės geriausiojo vairuotojo paieškos prasideda (1)

Šiandien, kiek anksčiau nei įprasta, paskelbta dalyvių registracija į rugsėjo 3-ąją startuojantį tradicinį konkursą „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2016“, kuris jo rengėjams ir dalyviams neeilinis, jau penkioliktasis renginio istorijoje.

Fantastiškam elektromobiliui trasoje neprilygo net „Ferrari LaFerrari“ (62)

„Ferrari“ atėjo sunkūs laikai. Superautomobilių ikonai „Ferrari LaFerrari“ iškaršti kailį veržiasi net beveik niekam nežinomi vardai. Vis dėlto šį kartą italams iššūkį metė tikrai neeilinis projektas – kaimyninės Kroatijos kompanijos „Rimac“ elektrinis hiperautomobilis.

J. Clarksonas paskelbė geriausių automobilių dešimtuką (79)

Vienas iš garsiausių ir šmaikščiausių automobilių temomis kuriančių žurnalistų ir buvęs kultinės laidos „Aukščiausia pavara“ vedėjų puikiai suvokia, kad jo nuomonė apie vieną ar kitą transporto priemonę aktuali ir svarbi daugybei žmonių.

Motociklininkas iš Kubos pasiekė rekordą važiuodamas užrištomis akimis

Šeštadienį, rugpjūčio 13 d., Alietis Peresas Martinesas net aštuonis kilometrus nuvažiavo motociklu Kubos Santjago gatvėmis užrištomis akimis. Taip šis iliuzionistas ir baikeris paminėjo Kubos revoliucijos vado Fidelio Castro 90-ąjį jubiliejų.
Facebook draugai