„Euro 5" jėgos agregatai, kurie ir iki šiol taupiai naudojo degalus, tapo dar ekonomiškesni. Be to, dienos šviesą išvydo ir pirmieji „Volvo" varikliai, atitinkantys griežtą „Euro 6" emisijos standartą. Degalų sąnaudas mažina ir naujoji „I-See" sistema – papildomai sutaupoma iki 5 proc. degalų. 2013 m. rudenį rinkoje pasirodys naujieji „Volvo I-Torque" jėgos agregatai.

„I-See" - tai technologijos, kuri palengvina vairuotojo darbą ir taupo degalus, pavyzdys. „I-See" yra programinė įranga, skirta „I-Shift" pavarų dėžei. Ji saugo informaciją apie kalvas, kuriomis važiuoja sunkvežimis. Kitą kartą važiuojant tuo pačiu maršrutu, „I-See" užtikrina važiavimo ekonomiškumą, valdydama sunkvežimio akceleratorių, pavaras ir stabdžius," - paaiškina „Volvo Truck Corporation" prezidentas Claesas Nilssonas. „I-See" sistema krovinių gabenimo įmonei leistų sutaupyti iki 5 proc. degalų vienam sunkvežimiui."

Dar beveik 5 proc. degalų galima sutaupyti su naujuoju „Volvo Trucks" degalų taupymo kompleksiniu pasiūlymu „Fuel Package". „Fuel Package" - tai mokymų ir kasmėnesinių konsultacijų „Fuel Advice" degalų taupymo klausimais paketas. Mokymų ir konsultacijų metu vairuotojui rekomenduojama pasirinkti tinkamą vairavimo stilių ir panaudoti efektyvaus vairavimo žinias, taip sumažinant išlaidas degalams.

Nauji efektyvūs „Euro 6" jėgos agregatai

Naujieji „Volvo Trucks" jėgos agregatai „I-Torque Euro 6", Europos rinkoje pasirodysiantys 2013 m. rudenį, leis sutaupyti dar daugiau. „Degalų sąnaudas „Volvo I-Torque" sumažina iki 4 proc. Kartu su „I-See" ir kitais patobulinimais, degalų sąnaudos sumažėtų iki 10 proc. - tai atitinka iki 4 100 litrų degalų per metus vienam sunkvežimiui," - sakė C. Nilssonas.

Sunkvežimis atneša pelno tik tada, kai jis dirba. Dabar „Volvo" gali pasiūlyti maksimalią sunkvežimių parengtį darbui. Ši galimybė pagrįsta naująja „Volvo Trucks" technologija, leidžiančia per atstumą stebėti dalių nusidėvėjimą ir bendrą sunkvežimio būklę.

„Naudodamasis kompiuteriu, serviso centras gali per atstumą patikrinti realų įvairių sunkvežimio dalių nusidėvėjimą. Kai priartėja tam tikros dalies eksploatavimo laiko pabaiga, serviso centras gali iš anksto susisiekti su transporto bendrove ir susitarti dėl techninės priežiūros patogiausiu metu," - aiškino C. Nilssonas.

Kad „Volvo" daug dėmesio skiria vairuotojui, parodo jo darbo vieta. Dėl patobulintos vairuotojo sėdynės, didesnių langų ir naujos formos galinio vaizdo veidrodžių vairuotojas geriau matys kelią. Valdymo svirtys ir kiti valdymo prietaisai yra išdėstyti tam tikra tvarka - svarbiausieji yra arčiausiai vairuotojo. Dėl visų šių patobulinimų vairuotojo matomumo laukas pastebimai padidėjo.

Vairuotojai galės lengviau rasti tinkamiausią poziciją prie vairo. Pavyzdžiui, vairaratį dabar galima atlenkti - ši funkcija sunkvežimių pramonėje pristatyta pirmą kartą. Be to, patogesnė vairuotojo vieta reiškia, kad vairuotojas mažiau pavargs, o būdamas budrus geriau atliks jam patikėtą darbą.

Įvairiapusis saugumas

Dėl visiškai naujos kabinos konstrukcijos naujieji „Volvo FH" sunkvežimiai bus dar saugesni. Pirmą kartą „Volvo" atliko tiek daug išsamių susidūrimo bandymų ir su sunkvežimiu, ir su kabina. Geresnis matomumas, kurį pagerina ir siauresni galinio vaizdo veidrodžiai, taip pat užtikrina didesnį darbo aplinkos saugumą.

Vertikalesni statramsčiai kabinai suteikia dar vieną kubinį metrą vidinės erdvės. Tai reiškia, kad atsirado dar 300 litrų vietos daiktams laikyti, o sunkvežimis tapo dar komfortiškesnis. „Kabina buvo optimizuota ir darbui, ir laisvalaikiui. Geresnis gultas, integruotas autonominis kabinos vėsintuvas, mažesnis triukšmingumas ir kitos savybės padės geriau atsipalaiduoti ir išsimiegoti, todėl vairuotojai ne taip pavargs ir bus budresni," - sakė C. Nilssonas.
Pritraukti geriausius vairuotojus

Europos rinkai skirti naujieji „Volvo FH" sunkvežimiai bus pradėti gaminti 2013 m. pavasarį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)