Viltis naudotų automobilių pardavėjams: mašinų utilizacijos mokestis Rusijoje – laikinas

 (24)
Rusijos vyriausybės pirmasis vicepremjeras Igoris Šuvalovas „Avtoradio“ eteryje pareiškė, kad utilizacijos mokestis yra laikina priemonė, praneša „Interfax“.
© AFP/Scanpix

„Taip, tai laikina priemonė, tačiau teks dar daug nuveikti, kad ji būtų atšaukta“, - atsakė I. Šuvalovas, atsakydamas į klausimą apie utilizacijai skirtos rinkliavos įvedimą.

Anot jo, utilizacijos rinkliava gali būti panaikinta „jeigu, žinoma, mes su jumis išmoksime gyventi kaip Japonijoje ir kitose civilizuotose valstybėse, kur automobilis tarnauja šeimai trejus-penkerius metus ir tada jau utilizuojamas, arba jau perkant apmokate už jos utilizavimą“.

„O kai šalis, ekonomika ir visuomenė, visi skatins rinką nenaudoti šlamšto, tuomet mes, žinoma, jokios utilizacijos rinkliavos neturėsime ir tai veiks pagal kitas taisykles“, - sakė I. Šuvalovas.

Jis priminė, kad Japonijos rinkoje daroma viskas, kad po trejų metų automobilis būtų iš jos pašalintas. „Mums kol kas dar iki to toli, - kalbėjo jis. - Iš esmės, mums reikia rinką užtektinai aprūpinti transportu, reikia išmokti ir gaminti. Kitaip tariant, mūsų laukia daug užduočių“.

DELFI primena, kad nuo rugsėjo 1 d. Rusijai tapus Pasaulio prekybos organizacijos (PPO), šalyje įsigaliojo utilizacijos mokestis, kurio esmė – papildomai apmokestinti importuojamus nenaujus automobilius ir taip skatinti rusus pirkti vietinės gamybos naujas mašinas.

Pagal naują tvarką mokesčiai padidės, todėl, pavyzdžiui, įvežti naują lengvąjį automobilį, turintį iki 1 l darbinio tūrio variklį, bus brangiau maždaug 300 Lt. Ne senesni nei 3 m. ir turintys iki 3.5 l variklius naudoti automobiliai brangs maždaug 2000 Lt, galingesni – beveik 6000 Lt. Senesnės transporto priemonės brangs dar labiau.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Mazda“ pardavimai Europoje augo 12 proc. (4)

Japonijos automobilių gamintojas „Mazda Motor Corporation“ Europos rinkoje jau ketvirtus metus iš eilės fiksuoja dviženklį pardavimų augimą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, pernai šioje rinkoje parduota beveik 240 tūkst. automobilių – 12 proc. daugiau nei 2015-aisiais. Bendra Europos automobilių rinka pernai augo 6 proc.

„General Motors“ investuos 1 mlrd. dolerių

JAV automobilių gamintoja planuoja investuoti vieną milijardą JAV dolerių ir sukurti per tūkstantį darbo vietų keliose JAV veikiančiose gamybos įmonėse, rašo įtakingas laikraštis „The Wall Street Journal“ (WSJ), remdamasis dviem su gamintojos planais susipažinusiais šaltiniais. Tačiau kokiose konkrečiai gamyklose korporacija sukurs darbo vietų – nepranešama.

Į Lietuvą trumpam užsuko sportiškasis „Audi RS 3 LMS“ (2)

Šį savaitgalį Vilnių pasiekė ypatingas, tik prieš kelis mėnesius visam pasauliui pristatytas, sportinis „Audi RS 3 LMS“ modelis. Išraiškingų kėbulo linkių automobilis į Lietuvą atvežtas norint Lietuvos ir Latvijos „Audi“ tinklo darbuotojams metinėje šio automobilių gamintojo konferencijoje pristatyti vieną naujausių „Audi Sport“ padalinio darbų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Porsche“ salonui Vilniuje – gamintojo įvertinimas (1)

Bendrovei „Prime Auto“, atstovaujančiai „Porsche“ prekės ženklui Lietuvoje, vokiečių koncernas suteikė „Porsche Exclusive Flagship Dealer“ statusą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, nuo šiol „Porsche“ centro Vilniuje klientai galės rinktis individualizuotą įrangą ir nestandartinius apdailos sprendimus, jiems pirmiesiems bus pristatomi išskirtiniai ribotos laidos „Porsche“ modeliai, be to, šiuos automobilius bus galima užsisakyti anksčiau negu kituose salonuose.

„Toyota“ Detroito parodoje pristatė naujos kartos „Camry“ (13)

Detroite (JAV) vykstančioje tarptautinėje parodoje Japonijos kompanija „Toyota“ pristatė Šiaurės Amerikos rinkai skirtą naujos kartos sedaną „Camry“. Anot koncerno atstovų, naujasis modelis sukurtas „nuo švaraus popieriaus lapo“.
Facebook draugai