Didžiausią jų dalį sudaro plačiai žinomas “Prius” modelis, kurio šiandien gaminama jau trečioji karta. Tai buvo pirmasis masiškai gaminamas hibridinis modelis, pradėtas pardavinėti Japonijoje 1997 m. gruodį, o nuo 2000-jų - ir kitur.

Iš viso šiandien “Toyota” siūlo 18 įvairių klasių lengvųjų automobilių su hibridiniu varikliu. Po to, kai pasirodys planuojamas „Yaris Hybrid“, siūloma gama apims bemaž visą įmanomą pasirinkimą.

Kompanijos teigimu, jos specialistai vertina, kad nuo 1997 m. „Toyota“ automobiliai išmetė maždaug 26 milijonais tonų mažiau anglies dvideginio, negu tai būtų įvykę nenaudojant hibridinės schemos. Iškasamo ir deginamo kuro sukeltas anglies dvideginio gausėjimas atmosferoje gali tapti pavojingo klimato atšilimo priežastimi.

Ko gero, įdomiausias dalykas yra pardavimo skaičių dinamika, kuri rodo, jog hibridai jau seniai nebėra egzotiškas eksperimentas. Parduoti pirmąjį šimtą tūkstančių užtruko beveik penkis metus, dar tiek pat prireikė šiam skaičiui padidėti dešimteriopai iki pirmojo milijono. Parduoti antrąjį milijoną teprireikė kiek daugiau nei dviejų metų, trečią – pusantrų, o ketvirtas parduotas per 14 mėnesių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (106)