Vienos sostinės bendrovės direktorius, chemijos mokslų daktaras ir knygos „Automobilių korozija“ bendraautoris Kęstutis Mikučionis patvirtino, kad ekonomikos sunkmetis privertė vairuotojus taupyti, nekreipiant dėmesio į rūdis.

„Daugelis vis dar nesupranta, kad automobilio apsauga nuo korozijos – tai ne išlaidos, o investicija į automobilį, padedanti išsaugoti jį ilgesnį laiką. Kaip žinia, dažnas lietuvis roges ruošia beveik sningant, tad ir pas mus pastebimas įprastas sezoninis klientų suaktyvėjimas, tačiau nėra ko slėpti – lyginant su praėjusiais keleriais metais, jų kone perpus mažiau“, – sakė K.Mikučionis.

Pašnekovas „Kauno dienai“ pasakojo apie neseniai surengtą akciją, per kurią darbų kainos visą mėnesį buvo sumažintos beveik perpus. Tuo metu klientų srautas padidėjo, o grįžus prie senų kainų, ir vėl atslūgo. Tai byloja tik viena – automobilių šeimininkų norus riboja finansinis nepriteklius.

Kovotojų su korozija paslaugų kainos priklauso nuo automobilio dydžio ir darbų sudėtingumo lygio, medžiagų sąnaudų. Pavyzdžiui, nedideliam automobiliui visas paslaugų kompleksas (suderintas ir patvirtintas automobilių gamintojų) atsieitų apie 700 litų, masyviam visureigiui tai gali kainuoti maždaug 1400 litų.

K.Mikučionis išvardijo, kad reiklesni priemonėms nuo rūdžių yra JAV gamintojo „Ford“, japonų gamybos „Mazda“ ir korėjietiški „Hyundai“, taip pat dažnais klientais vis dar tampa „Opel“ automobiliai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją