Vis dėlto kompanijos vykdomasis direktorius Darrenas Jamesas įsitikinęs, kad kitąmet viskas pasikeis, kai atstovų salonus pasieks du visiškai nauji modeliai: kovo mėnesį bus pradėtas pardavinėti padidinto pravažumo automobilis XV, o vasaros viduryje – sportinis BRZ, sukurtas kartu su „Toyota“.
Jis tikisi, kad pardavimai per vidutinį laikotarpį pasieks 7 tūkst. vnt. ribą, o „Subaru“ įvaizdis pasikeis iš sportiškų į praktiškų automobilių gamintoją.
D. Jamesas prisimena, kad 2003 m. apie pusę „Subaru“ pardavimų sudarė „Impreza“ automobilis, skirtas vairavimo entuziastams. Dabar aiškių lyderių nėra.
„Subaru XV“ ir BRZ kompanijai yra labai svarbūs, nes turėtų pritraukti naujų klientų. Vis dėlto „Subaru“ Didžiosios Britanijos padalinio produkto vadovas Andy Massonas svarsto, kad XV gali pritraukti ir ankstesnės kartos „Forester“ pirkėjų.