Stringa „Volkswagen“ derybos su amerikiečiais dėl emisijų skandalo

 (4)
Volkswagen Group“ niekaip neranda bendros kalbos su Amerikos pareigūnais, kaip išspręsti automobilių, kuriuose įdiegta įranga galima klastoti išmetamųjų dujų testų rezultatus, problemą. Įtampa tvyro jau keturis mėnesius – nuo pat tada, kai skandalas netikėtai iškilo į dienos šviesą, remdamasis „Reuters“ informacija skelbia „Autonews“.
© Reuters/Scanpix

Skelbiama, kad šią savaitę numatytas naujas derybų su „Californian Air Resources Board“ pareigūnais ir JAV aplinkos apsaugos agentūros (EPA) atstovais etapas. Vokiečiai ir toliau nepraranda vilties iki sausio vidurio pasiekti reikiamą susitarimą.

Deja, rasti techninį problemos sprendimą pasirodė žymiai sudėtingiau nei tikėtasi. Vienas iš tokius sunkumus lėmusių veiksnių – faktas, kad būtina gaminti naujas dalis, kurių tinkamumą reikės patikrinti naujais bandymais, teigia šaltinis, panoręs išlikti anonimu.

Niekaip nesibaigiantys sunkumai atskleidžia, kaip VW sunkiai sekasi susigrąžinti Amerikos pareigūnų ir paprastų vairuotojų pasitikėjimą, nors nuo dienos, kai vokiškų automobilių gamintojas oficialiai pripažino klastojęs dyzelinių automobilių emisijų testų rezultatus ir pažadėjo atversti naują lapą, jau praėjo keturi mėnesiai.

Pirmadienį, sausio 4 dieną, JAV Teisingumo departamentas pareiškė didžiausią Europos automobilių gamintoją duodantis į teismą dėl galimų aplinkos apsaugos įstatymų pažeidimų. Baudos gali siekti nuo 18 iki net 90 mlrd. JAV dolerių.

Panašu, kad toks amerikiečių sprendimas VW, nedrąsiai bandančiam Europoje susigrąžinti gerą vardą, sudavė naują skaudų smūgį. Gruodį VW paskelbė radęs paprastą techninį sprendimą dėl 8,5 mln. automobilių, kuriuose įdiegta emisijų klastojimo įranga, tačiau netrukus pateikė duomenis, esą skaičius automobilių, kuriems aktuali ši problema, yra mažesnis nei skelbta anksčiau.

„Šis pranešimas – akivaizdus prisiminimas, savotiškas grįžimas į realybę, atskleidžiantis, kad VW vis dar neišsprendė emisijų problemų“, – apie VW gresiančią bylą sako „Goldman Sachs“ analitikai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Lenktynininkų treniruočių erdvės. Lietuvos atvejis

Kur pasitreniruoti? Toks klausimas tikriausiai kyla daugeliui jaunų žmonių, kurių kraujagyslėmis sruvena ne tik eritrocitai su leukocitais, bet ir šlakelis 98 oktano benzino. Deja, atsakymas kur kas sudėtingesnis, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Rakštis pagrindinėje šalies magistralėje: sprendžia, ką daryti ties Kaunu (68)

Ne vienerius metus problematiškiausia magistralės A1 vieta yra ties Kaunu. Didieji darbai, kuomet magistralė taps dukart platesnė, nukelti į kitus metus. Kosmetinių priemonių, kaip pagerinti eismą ties Kleboniškio tiltais, ieškoma šiuo metu. Panašu, kad sprendimai gali nelabai patikti kauniečiams -svarstoma, kad kai kuriomis valandomis gali būti uždaryti išvažiavimai iš Jonavos gatvės į magistralę.

Sunkvežimį Berlyno išpuolyje sulaikęs elektroninis herojus: kaip jis tai padarė? (2)

Po išpuolio Berlyne žiniasklaidoje pasirodė žinutės apie tai, kad tąkart daugybę gyvybių išgelbėjo vilkike įmontuota susidūrimo prevencijos sistema. Kas tai per įranga? Ar jos veikimo algoritmas tikrai turėjo sulėtinti sunkvežimį?

Vilniuje – išskirtinių „Porsche“ modelių ekspozicija (2)

„Porsche“ automobilių gerbėjams Lietuvoje bus pristatyti net penki išskirtiniai legendinio Vokietijos sportinių automobilių koncerno kūriniai. Tiesiai į saloną Vilniuje vos kelioms dienoms iš Vokietijos bus atgabenti abejingų nepaliksiantys „Exclusive“ linijos automobiliai. Juos „Porsche“ centre, Dariaus ir Girėno g. 15, bus galima apžiūrėti tik dvi dienas – nuo gegužės 4 dienos vidurdienio iki gegužės 5 dienos 18 val., rašoma pranešime spaudai.

Ralio ir žiedo senjorai negali be lenktynių (1)

Seniausio mūsų šalies automobilių sporto renginio – ralio „Aplink Lietuvą“ organizatoriai, 2006-aisiais sumanę paįvairinti programą ir surengti lenktynininkų-veteranų mūšį, greičiausiai patys netikėjo, iš butelio išleidžiantys džiną. Prie savo jaunystės laikų „kovinių“ mašinų vairo sėdę garbaus amžiaus pilotai pasirodė tebetrykštą energija ir neabejotinai pasiilgę varžybų. Po šio (re)starto jie kasmet susirenka bent į dvejas-trejas improvizuotas lenktynes. Paskutinės jų „2017 m.Velykinis slalomas“ tradiciškai vyko prabėgus savaitei po didžiųjų pavasario švenčių, rašoma pranešime spaudai.
Facebook draugai