Stringa „Volkswagen“ derybos su amerikiečiais dėl emisijų skandalo

 (4)
Volkswagen Group“ niekaip neranda bendros kalbos su Amerikos pareigūnais, kaip išspręsti automobilių, kuriuose įdiegta įranga galima klastoti išmetamųjų dujų testų rezultatus, problemą. Įtampa tvyro jau keturis mėnesius – nuo pat tada, kai skandalas netikėtai iškilo į dienos šviesą, remdamasis „Reuters“ informacija skelbia „Autonews“.
© Reuters/Scanpix

Skelbiama, kad šią savaitę numatytas naujas derybų su „Californian Air Resources Board“ pareigūnais ir JAV aplinkos apsaugos agentūros (EPA) atstovais etapas. Vokiečiai ir toliau nepraranda vilties iki sausio vidurio pasiekti reikiamą susitarimą.

Deja, rasti techninį problemos sprendimą pasirodė žymiai sudėtingiau nei tikėtasi. Vienas iš tokius sunkumus lėmusių veiksnių – faktas, kad būtina gaminti naujas dalis, kurių tinkamumą reikės patikrinti naujais bandymais, teigia šaltinis, panoręs išlikti anonimu.

Niekaip nesibaigiantys sunkumai atskleidžia, kaip VW sunkiai sekasi susigrąžinti Amerikos pareigūnų ir paprastų vairuotojų pasitikėjimą, nors nuo dienos, kai vokiškų automobilių gamintojas oficialiai pripažino klastojęs dyzelinių automobilių emisijų testų rezultatus ir pažadėjo atversti naują lapą, jau praėjo keturi mėnesiai.

Pirmadienį, sausio 4 dieną, JAV Teisingumo departamentas pareiškė didžiausią Europos automobilių gamintoją duodantis į teismą dėl galimų aplinkos apsaugos įstatymų pažeidimų. Baudos gali siekti nuo 18 iki net 90 mlrd. JAV dolerių.

Panašu, kad toks amerikiečių sprendimas VW, nedrąsiai bandančiam Europoje susigrąžinti gerą vardą, sudavė naują skaudų smūgį. Gruodį VW paskelbė radęs paprastą techninį sprendimą dėl 8,5 mln. automobilių, kuriuose įdiegta emisijų klastojimo įranga, tačiau netrukus pateikė duomenis, esą skaičius automobilių, kuriems aktuali ši problema, yra mažesnis nei skelbta anksčiau.

„Šis pranešimas – akivaizdus prisiminimas, savotiškas grįžimas į realybę, atskleidžiantis, kad VW vis dar neišsprendė emisijų problemų“, – apie VW gresiančią bylą sako „Goldman Sachs“ analitikai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (3)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (33)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (39)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (13)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai