Stringa „Volkswagen“ derybos su amerikiečiais dėl emisijų skandalo

 (4)
Volkswagen Group“ niekaip neranda bendros kalbos su Amerikos pareigūnais, kaip išspręsti automobilių, kuriuose įdiegta įranga galima klastoti išmetamųjų dujų testų rezultatus, problemą. Įtampa tvyro jau keturis mėnesius – nuo pat tada, kai skandalas netikėtai iškilo į dienos šviesą, remdamasis „Reuters“ informacija skelbia „Autonews“.
© Reuters/Scanpix

Skelbiama, kad šią savaitę numatytas naujas derybų su „Californian Air Resources Board“ pareigūnais ir JAV aplinkos apsaugos agentūros (EPA) atstovais etapas. Vokiečiai ir toliau nepraranda vilties iki sausio vidurio pasiekti reikiamą susitarimą.

Deja, rasti techninį problemos sprendimą pasirodė žymiai sudėtingiau nei tikėtasi. Vienas iš tokius sunkumus lėmusių veiksnių – faktas, kad būtina gaminti naujas dalis, kurių tinkamumą reikės patikrinti naujais bandymais, teigia šaltinis, panoręs išlikti anonimu.

Niekaip nesibaigiantys sunkumai atskleidžia, kaip VW sunkiai sekasi susigrąžinti Amerikos pareigūnų ir paprastų vairuotojų pasitikėjimą, nors nuo dienos, kai vokiškų automobilių gamintojas oficialiai pripažino klastojęs dyzelinių automobilių emisijų testų rezultatus ir pažadėjo atversti naują lapą, jau praėjo keturi mėnesiai.

Pirmadienį, sausio 4 dieną, JAV Teisingumo departamentas pareiškė didžiausią Europos automobilių gamintoją duodantis į teismą dėl galimų aplinkos apsaugos įstatymų pažeidimų. Baudos gali siekti nuo 18 iki net 90 mlrd. JAV dolerių.

Panašu, kad toks amerikiečių sprendimas VW, nedrąsiai bandančiam Europoje susigrąžinti gerą vardą, sudavė naują skaudų smūgį. Gruodį VW paskelbė radęs paprastą techninį sprendimą dėl 8,5 mln. automobilių, kuriuose įdiegta emisijų klastojimo įranga, tačiau netrukus pateikė duomenis, esą skaičius automobilių, kuriems aktuali ši problema, yra mažesnis nei skelbta anksčiau.

„Šis pranešimas – akivaizdus prisiminimas, savotiškas grįžimas į realybę, atskleidžiantis, kad VW vis dar neišsprendė emisijų problemų“, – apie VW gresiančią bylą sako „Goldman Sachs“ analitikai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Vokietija prašo gamintojų atšaukti apie 12 mln. dyzelinių automobilių (3)

Vokietijos transporto ministerija ragina automobilių gamintojus atšaukti apie 12 mln. dyzelinių automobilių bei atnaujinti jų programinę įrangą, skelbia „Reuters“, remdamiesi savo šaltiniais.

D. Britanija užsibrėžė ambicingą tikslą automobilių pasaulyje investuos beveik milijardą (44)

Jungtinės Karalystės vyriausybė ketina investuoti daugiau nei 800 mln. svarų sterlingų (maždaug 907,3 mln. eurų) į naujų autonomiškų ir jokių teršalų į aplinką neišmetančių transporto priemonių technologijų kūrimą. Taip stengiamasi užtikrinti iš Europos Sąjungos žengiančios šalies ekonominę plėtrą.

„Volkswagen“ Vokietijoje supirks dalies klientų automobilius (4)

Automobilių gamintojas „Volkswagen Group“ (VW) pranešė apie sutikimą supirkti kai kuriuos Vokietijoje eksploatuojamus dyzelinius automobilius, kuriuose buvo įdiegta neteisėta emisijų rodmenis klastojanti programinė įranga. Toks sprendimas buvo priimtas nutarus neteikti apeliacinio skundo dėl teismo nutarties, ginančios ieškovų pretenzijas dėl kompensacijų.

Tyrimas: dotacijos elektromobilių pirkimui nėra efektyvus būdas taršai sumažinti (20)

Elektromobilių pirkimui skiriamos dotacijos Kanadoje yra neefektyvus būdas šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimui sumažinti ir nėra finansiškai rentabilus, rodo ketvirtadienį paskelbtos Monrealio ekonomikos instituto atlikto tyrimo išvados.

Didysis „Renault“ SUV „Koleos“ atvyko į Lietuvą (13)

2016 metais Kinijoje, Pekino automobilių parodoje, pristatytas naujasis „Renault Koleos“, jau parduodamas Australijoje, Persijos įlankos šalyse ir tam tikrose Pietų Amerikos bei Azijos rinkose, šį mėnesį jau pasiekė Europos rinkas, įskaitant ir Lietuvą.
Facebook draugai