Stringa „Volkswagen“ derybos su amerikiečiais dėl emisijų skandalo

 (4)
Volkswagen Group“ niekaip neranda bendros kalbos su Amerikos pareigūnais, kaip išspręsti automobilių, kuriuose įdiegta įranga galima klastoti išmetamųjų dujų testų rezultatus, problemą. Įtampa tvyro jau keturis mėnesius – nuo pat tada, kai skandalas netikėtai iškilo į dienos šviesą, remdamasis „Reuters“ informacija skelbia „Autonews“.
© Reuters/Scanpix

Skelbiama, kad šią savaitę numatytas naujas derybų su „Californian Air Resources Board“ pareigūnais ir JAV aplinkos apsaugos agentūros (EPA) atstovais etapas. Vokiečiai ir toliau nepraranda vilties iki sausio vidurio pasiekti reikiamą susitarimą.

Deja, rasti techninį problemos sprendimą pasirodė žymiai sudėtingiau nei tikėtasi. Vienas iš tokius sunkumus lėmusių veiksnių – faktas, kad būtina gaminti naujas dalis, kurių tinkamumą reikės patikrinti naujais bandymais, teigia šaltinis, panoręs išlikti anonimu.

Niekaip nesibaigiantys sunkumai atskleidžia, kaip VW sunkiai sekasi susigrąžinti Amerikos pareigūnų ir paprastų vairuotojų pasitikėjimą, nors nuo dienos, kai vokiškų automobilių gamintojas oficialiai pripažino klastojęs dyzelinių automobilių emisijų testų rezultatus ir pažadėjo atversti naują lapą, jau praėjo keturi mėnesiai.

Pirmadienį, sausio 4 dieną, JAV Teisingumo departamentas pareiškė didžiausią Europos automobilių gamintoją duodantis į teismą dėl galimų aplinkos apsaugos įstatymų pažeidimų. Baudos gali siekti nuo 18 iki net 90 mlrd. JAV dolerių.

Panašu, kad toks amerikiečių sprendimas VW, nedrąsiai bandančiam Europoje susigrąžinti gerą vardą, sudavė naują skaudų smūgį. Gruodį VW paskelbė radęs paprastą techninį sprendimą dėl 8,5 mln. automobilių, kuriuose įdiegta emisijų klastojimo įranga, tačiau netrukus pateikė duomenis, esą skaičius automobilių, kuriems aktuali ši problema, yra mažesnis nei skelbta anksčiau.

„Šis pranešimas – akivaizdus prisiminimas, savotiškas grįžimas į realybę, atskleidžiantis, kad VW vis dar neišsprendė emisijų problemų“, – apie VW gresiančią bylą sako „Goldman Sachs“ analitikai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Į Lietuvą atkeliavo atnaujintas „Volkswagen Golf“ (13)

Į Lietuvą atkeliavo modernizuotas „Volkswagen Golf“ modelis su nauja variklio technologija ir net 14 skirtingų funkcijų, sudarančių pagalbos vairuotojo ir saugumo kelyje sistemą. Toks dabartinės kartos vidurio modelio atnaujinimas (angl. – facelift) – pirmasis per visą 43 metų „Golf“ istoriją, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Kia Stinger“ modeliui – ekstremalus žiemos testas (2)

Prieš pat oficialią pardavimų pradžią, kuri numatoma antrąjį šių metų ketvirtį, „Kia Stinger“ pasinėrė į arktinės žiemos išbandymus. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, įveikęs Niurburgringo trasos testą Vokietijoje, naujasis „Kia“ sportinis sedanas pasiryžo neigiamos temperatūros ir ledo išbandymams snieguotoje Švedijoje.

„Mitsubishi“ pristatė naują visureigį (19)

Kompanija „Mitsubishi Motors“ pristatė naująjį visureigį „Eclipse Cross“. Kaip teigiama įmonės pranešime, modelių gamoje jis užims vietą tarp „Outlander“ ir ASX automobilių. Oficiali modelio premjera kovo 9-19 dienomis vyks tarptautinėje parodoje Ženevoje.

Pirmą kartą į Europos gatves išvažiavo autonominis „Nissan“ automobilis (4)

Naudodamasis vaizdo kamerų ir radarų duomenimis, aplenkdamas kitas transporto priemones, autonominis „Nissan“ markės automobilis pirmadienį savarankiškai važiavo Londono gatvėmis. Tai pirmas Europoje autonominio automobilio testavimas, praneša autonews.com.

Ženevos parodoje – beveik 5,4 metro ilgio „Cadillac“ koncepcija

JAV kompanija „Cadillac“ kovo 9-19 Ženevoje vyksiančioje tarptautinėje parodoje ruošia pristatyti du unikalius modelius. Vienas jų – koncepcinis „Escala“ – puikiai atspindi „Cadillac“ ateities dizaino ir techninių sprendimų idėjas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai