Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, šie automobiliai pasižymi tokiomis pačiomis, kaip ir sedanas, novatoriškomis technologijomis, tarp kurių – „4Control“ visų vairuojamųjų ratų sistema, veikianti drauge su „Multi-Sense“ technologijos valdoma elektronine amortizatorių kontrole.

Renault Talisman Grandtour“ prekybos salonus pasieks birželį.

Kaip jau buvo skelbta, universalo „Grandtour“ versija kainuos 980 eurų daugiau nei sedano ir ji bus nuo 23 tūkst. 820 eurų. Aukščiausios „Initiale Paris“ komplektacijo „Talisman Grandtour“ kaina startuos nuo 36 tūkst. 490 eurų.

Antrojo hierarchijoje įrangos lygio „Zen“ pigiausia versija kainuos nuo 26 tūkst. 780, o trečiojo „Intens“ – nuo 28 tūkst. 500 eurų.

„Renault“ pažymi, kad kiekvienais metais Europoje parduodama daugiau kaip milijonas D segmento automobilių (sedanų, hečbekų ir universalų), tarp jų universalai sudaro 50 proc.

„Talisman Grandtour“ automobilio matmenys yra beveik tokie patys kaip sedano (4,86 m ilgis, 1,87 m plotis, 1,46 m aukštis ir 2,81 atstumas tarp ašių). Naudotis bagažine bus patogiai dėl žemai esančio slenksčio (571 mm), taip pat plataus dangčio (1074 mm). Kaip ir sedane, bagažinę galima atidaryti ir uždaryti elektros pagalba.

1/3 ir 2/3 dalimis nulenkiamos galinės sėdynės ir „Easy Break“ leidžia lengvai nulenkti sėdynių nugarėles dviejų rankenėlių pagalba. Taip pat elektra valdomas bagažinės dureles galima atidaryti ir uždaryti tiesiog pravedus koja po galiniu buferiu.

„Talisman Grandtour“ bagažinės tūris iki bagažo skyriaus uždangalo (vadovaujantis VDA standartais) siekia 572 l. Nulenkus galinių sėdynių nugarėles, bagažinės ilgis padidėja iki 2010 mm, o tūris siekia 1700 l (vadovaujantis VDA standartais).

Taip pat „Grandtour“ versija siūlo 30 mm daugiau erdvės virš gale sėdinčių keleivių galvų, o aukštis nuo sėdynės apačios iki stogo yra 886 mm.

Komforto prasme universalas galės pasiūlyti viską, ką buvo galima rasti sedano versijoje, o nauda sėdynių apmušalų technologija leido iki 3 cm padidinti erdvę gale sėdinčiųjų keliams.

Variklių gamoje bus siūlomi du benzininiai „Energy TCe 150“ (150 AG) ir „Energy TCe 200“ (200 AG) motorai, komplektuojami su 7 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija, bei trys dyzelinės jėgainės: bazinė „Energy dCi 110“, komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže, „Energy dCi 130“, komplektuojama su 6 greičių mechanine arba 6 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija, „Energy dCi 160 Twin Turbo“, galima išskirtinai su 6 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)