2012 metų trečiojo ketvirčio duomenys rodo, kad Europoje, kur rinka ir toliau traukėsi (9,3 proc. kritimas), „Renault” grupės pardavimai sumažėjo 18,4 proc. (8,5 proc. rinkos dalies). Tam daugiausiai įtakos turėjo stiprus rinkos nuosmukis Prancūzijoje (-11,7 proc.), Italijoje (-23,3 proc.) ir Ispanijoje (-18,9 proc.).

Per šį laikotarpį „Renault” grupės pajamos sumažėjo 13,3 proc., iki 8,447 mln. eurų, lyginant su praėjusiais metais. Lyginant su trečiuoju 2011 metų ketvirčiu, kai pardavimai siekė 596 064 vienetų, pet tą patį laikotarpį šiemet užfiksuotas 5,8 proc. kritimas.

Vis dėlto už Europos ribų „Renault” grupė ir toliau nemažina augimo pagreičio. Pirmą kartą daugiau nei pusė grupės pardavimų buvo įvykdyta už Europos ribų (55 proc., 7 proc. daugiau).

Amerikos regione automobilių rinka išaugo 8,6 proc., o grupės pardavimai pakilo 19,7 proc. Brazilija, kurioje pardavimai buvo skatinami vyriausybės iniciatyvomis, grupei tapo antrąja pagal svarbą rinka. Pardavimams padidėjus 34,5 proc., „Renault” rinkos dalis šalyje nuo 0,9 proc. išaugo iki 6,7 proc. Per mažiau nei metus „Duster” tapo segmento lyderiu. Rusija įtvirtino savo kaip trečiosios pagal svarbą „Renault“ rinkos poziciją.

Pastarosios Europos rinkos tendencijos privertė „Renault“ pakeisti bendro produkcijos kiekio pokyčio prognozę iš 6-7 proc. nuosmukio 2012 metų liepą į 8 proc., o Prancūzijos rinkai – iš 10-11 proc. nuosmukio į 13 proc. esant geriausiam scenarijui. Verta priminti, kad metų pradžioje buvo manoma, kad Europos rinka susitrauks 3-4 proc., o Prancūzijoje kritimas sieks 7-8 proc.

Nepaisant solidžių veiklos rezultatų už Europos ribų, tokiame kontekste bendros grupės gamybos apimtys nesieks praėjusių metų lygio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)