Praėjusiais metais Rusijoje „Peugeot Citroen“ pardavimai išaugo 10,1 proc., Kinijoje – 7,2 proc.

„Krizė Europoje neišvengiamai atsiliepia“, - pripažino kompanijos atstovas Fredericas Saint-Geoursas. Pavyzdžiui, jos gaminamų automobilių pardavimai Prancūzijoje sumažėjo 13,3 proc., Ispanijoje – 14,9 proc., o Italijoje – iškart 20,9 proc. Todėl nieko keista, kad iš viso „Peugeot Citroen“ pardavimai praėjusiais metais sumažėjo 16,5 proc., iki 2,97 mln. automobilių.

Praėjusias metais pradėtas naujas kompanijos kursas, kuriuo siekiama plėsti veiklą už Europos ribų, „visiškai pasiteisina“, konstatuoja kompanijos vadovai. 2009 metais šalims, įsikūrusioms už Europos ribų, tekdavo vien 24 proc. bendrų „Peugeot Citroen“ pardavimų, o 2012-aisiais ši dalis išaugo iki 38 proc., o iki 2015 metų kompanijos vadovai ketina šį rodiklį padidinti iki 50 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)