Testai buvo vykdomi tamsiuoju paros metu. Kelių saugumo draudimo instituto specialistai, pasitelkę specialius jutiklius, išmatavo žibintų šviesos kiekį važiuojant tiesiai ir keturių tipų posūkiuose (kairysis ir dešinysis posūkiai, ramus ir staigus posūkiai).

Galutiniai vertinimai pateikti keturių balų skalėje: „geras“, „priimtinas“, „silpnas“ ir „blogas“.

Šokiruoja tai, kad nė vienas iš bandymuose dalyvavusių modernių automobilių negavo aukščiausio balo, o beveik pusė iš jų – dvylika mašinų – sulaukė prasčiausio vertinimo.

Rezultatai buvo paskelbti instituto svetainėje internete.

Blogiausius žibintus, pasak instituto atstovų, iš bandytų automobilių turi „Honda HR-V“. Be to, šis modelis teturi vieną žibintų pasirinkimą. Geriausi tarp bandymuose dalyvavusių žibintų yra „Mazda CX-3LED žibintai, tačiau iki aukščiausio įvertinimo pritrūko ir jiems.
Geriausiai įvertinta "Mazda CX-3"

Tyrimo rezultatai:

Įvertinimas „priimtinas“:

„Ford Escape“, „Honda CR-V“, „Hyundai Tucson“, „Mazda CX-3“.

Įvertinimas „silpnas“:

„BMW X1“, „Mazda CX-5“, „Mitsubishi Outlander“, „Toyota RAV4“, „Volkswagen Tiguan“.

Įvertinimas „prastai“:

„Audi Q3“, „Buick Encore“, „Chevrolet Trax“, „Fiat 500X“, „Honda HR-V“, „Jeep Patriot“, „Jeep Renegade“, „Jeep Wrangler“, „Kia Sportage“, „Mitsubishi Outlander Sport“, „Nissan Rogue“, „Subaru Forester“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)