Paskelbė patikimiausius automobilius – lyderis nesikeičia šeštus metus

 (102)
Amerikiečių rinkodaros kompanija „J.D. Power“ paskelbė kasmetinį pačių patikimiausių automobilių, esančių Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje, reitingą. Šeštus metus iš eilės pirmoje pozicijoje žengia „Lexus“. 2010 metais reitinge pirmavo „Porsche“, o nuo tada lyderio pozicijos nebeužleidžia japonai.
"Lexus GS"
© Y. Rajasaar (accelerista.com) nuotr.

Tyrimas pagrįstas 33,6 tūkstančio amerikiečių vairuotojų apklausa. Respondentų buvo prašyta prisiminti, kiek kartų per pastaruosius dvylika mėnesių jie susidūrė su vienokiu ar kitokiu gedimu (buvo renkamasi iš 177 labiausiai paplitusių gedimų, kurie buvo suskirstyti į aštuonias kategorijas).

Remiantis atsakymais, buvo sudarytas reitingas, kurio vietos paskirstytos pagal vidutinį gedimų šimtui kiekvieno prekės ženklo automobilių skaičių.

Šiais metais „Lexus“ užfiksuota 95 gedimai šimtui automobilių. Šiam gamintojui ant kulnų lipa kompanija „Porsche“ su 97 gedimais, o lyderių trejetuką užbaigia firma „Buick“ su 106 defektais. Pačiais nepatikimiausiais automobiliais tapo „Smart“, „Ford“ ir „Dodge“ su atitinkamai 199, 204 ir 208 gedimais.

Be to, „J.D. Power“ nustatė pačius patikimiausius automobilius kiekviename iš pagrindinių segmentų. Lyderiu tapo koncernas „General Motors“, kurio modeliams atiteko aštuonios iš 19 pozicijų.

Tyrimo organizatoriai pastebėjo, kad su multimedijų sistemų darbu susijusių nusiskundimų skaičius, lyginant su pernai metais, išaugo 20 procentų.

53 procentai apklausos dalyvių atsakė, kad susidūrė su problemomis jungdami mobilius įrenginius per „Bluetooth“ protokolą.

Be to, 67 procentai respondentų skundėsi balso atpažinimo funkcijomis, kurios neretai neveikia arba netiksliai interpretuoja nurodymus.

Vidutinis variklio ar transmisijos gedimų skaičius šimtui automobilių sumažėjo nuo 26 iki 24 atvejų. Septyni iš dešimties populiariausių gedimų yra su automobilio konstrukcijų ypatumais susijusios problemos.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Elektromobilių populiarėjimas kol kas nepakankamas naftos poreikio kritimui

Elektromobilių populiarėjimo įtaka naftos poreikiui artimiausius du dešimtmečius nebus tokia ženkli, kaip dabar priimta manyti, tvirtina „Facts Global Energy“ (FGE) ekspertai.

„Volkswagen“ gamykloje nuo konvejerio riedės didžiausi „Seat“ miesto visureigiai

„Volkswagen Group“ (VW) padalinio „Seat“ siūlomų transporto priemonių asortimentą papildys vidutinio dydžio miesto visureigis. Kaip pranešė „Seat“ vadovas Luca de Meo, naujasis modelis bus gaminamas VW gamykloje Volfsburge, Vokietijoje.

BMW pristatė 5-os serijos universalus su „M Performance“ paketu (6)

Neseniai Lietuvoje debiutavusios BMW naujos 5-osios serijos universalus „Touring“ bus galima aprūpinti originaliu „M Performance“ įrangos paketu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, modeliai su šiuo paketu išsiskirs ne tik stilistiniais kėbulo akcentais, bet ir išaugusia variklių galia, sportine išmetimo sistema ir efektyvesniais stabdžiais.

„Maserati“ JAV atšaukia „Levante“ ketvirtą kartą per keturis mėnesius (5)

Svarstote apie galimybę investuoti į naująjį „Maserati Levante“? Nors perspektyva vairuoti trišakiu papuoštą visureigį viliojanti, bet yra ir neraminančių žinių. „Maserati“ gaminami naujieji modeliai, panašu, turi kokybės kontrolės ir saugumo problemų, rašo carscoops.com.

Lietuvoje debiutuoja iš tinklo įkraunamas hibridinis „Audi Q7 e-tron“ (15)

Nuo šių metų kovo Baltijos šalių gyventojams jau siūlomas „Audi Q7 e-tron“ – pirmasis pasaulyje iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su visų ratų „quattro“ pavara ir dyzeliniu TDI varikliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Q7 – tai „premium“ klasės visureigis, kuris naudodamas ličio jonų baterijos energiją ir dyzelinį variklį gali įveikti net 1410 km, viename kombinuoto ciklo kilometre išmesdamas 48-50 gramų CO2 ir sudegindamas mažiau nei du litrus degalų 100 kilometrų.
Facebook draugai