Paskelbė patikimiausius automobilius – lyderis nesikeičia šeštus metus

 (102)
Amerikiečių rinkodaros kompanija „J.D. Power“ paskelbė kasmetinį pačių patikimiausių automobilių, esančių Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje, reitingą. Šeštus metus iš eilės pirmoje pozicijoje žengia „Lexus“. 2010 metais reitinge pirmavo „Porsche“, o nuo tada lyderio pozicijos nebeužleidžia japonai.
"Lexus GS"
© Y. Rajasaar (accelerista.com) nuotr.

Tyrimas pagrįstas 33,6 tūkstančio amerikiečių vairuotojų apklausa. Respondentų buvo prašyta prisiminti, kiek kartų per pastaruosius dvylika mėnesių jie susidūrė su vienokiu ar kitokiu gedimu (buvo renkamasi iš 177 labiausiai paplitusių gedimų, kurie buvo suskirstyti į aštuonias kategorijas).

Remiantis atsakymais, buvo sudarytas reitingas, kurio vietos paskirstytos pagal vidutinį gedimų šimtui kiekvieno prekės ženklo automobilių skaičių.

Šiais metais „Lexus“ užfiksuota 95 gedimai šimtui automobilių. Šiam gamintojui ant kulnų lipa kompanija „Porsche“ su 97 gedimais, o lyderių trejetuką užbaigia firma „Buick“ su 106 defektais. Pačiais nepatikimiausiais automobiliais tapo „Smart“, „Ford“ ir „Dodge“ su atitinkamai 199, 204 ir 208 gedimais.

Be to, „J.D. Power“ nustatė pačius patikimiausius automobilius kiekviename iš pagrindinių segmentų. Lyderiu tapo koncernas „General Motors“, kurio modeliams atiteko aštuonios iš 19 pozicijų.

Tyrimo organizatoriai pastebėjo, kad su multimedijų sistemų darbu susijusių nusiskundimų skaičius, lyginant su pernai metais, išaugo 20 procentų.

53 procentai apklausos dalyvių atsakė, kad susidūrė su problemomis jungdami mobilius įrenginius per „Bluetooth“ protokolą.

Be to, 67 procentai respondentų skundėsi balso atpažinimo funkcijomis, kurios neretai neveikia arba netiksliai interpretuoja nurodymus.

Vidutinis variklio ar transmisijos gedimų skaičius šimtui automobilių sumažėjo nuo 26 iki 24 atvejų. Septyni iš dešimties populiariausių gedimų yra su automobilio konstrukcijų ypatumais susijusios problemos.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Lenktynininkų treniruočių erdvės. Lietuvos atvejis

Kur pasitreniruoti? Toks klausimas tikriausiai kyla daugeliui jaunų žmonių, kurių kraujagyslėmis sruvena ne tik eritrocitai su leukocitais, bet ir šlakelis 98 oktano benzino. Deja, atsakymas kur kas sudėtingesnis, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Rakštis pagrindinėje šalies magistralėje: sprendžia, ką daryti ties Kaunu (63)

Ne vienerius metus problematiškiausia magistralės A1 vieta yra ties Kaunu. Didieji darbai, kuomet magistralė taps dukart platesnė, nukelti į kitus metus. Kosmetinių priemonių, kaip pagerinti eismą ties Kleboniškio tiltais, ieškoma šiuo metu. Panašu, kad sprendimai gali nelabai patikti kauniečiams -svarstoma, kad kai kuriomis valandomis gali būti uždaryti išvažiavimai iš Jonavos gatvės į magistralę.

Sunkvežimį Berlyno išpuolyje sulaikęs elektroninis herojus: kaip jis tai padarė? (2)

Po išpuolio Berlyne žiniasklaidoje pasirodė žinutės apie tai, kad tąkart daugybę gyvybių išgelbėjo vilkike įmontuota susidūrimo prevencijos sistema. Kas tai per įranga? Ar jos veikimo algoritmas tikrai turėjo sulėtinti sunkvežimį?

Vilniuje – išskirtinių „Porsche“ modelių ekspozicija (2)

„Porsche“ automobilių gerbėjams Lietuvoje bus pristatyti net penki išskirtiniai legendinio Vokietijos sportinių automobilių koncerno kūriniai. Tiesiai į saloną Vilniuje vos kelioms dienoms iš Vokietijos bus atgabenti abejingų nepaliksiantys „Exclusive“ linijos automobiliai. Juos „Porsche“ centre, Dariaus ir Girėno g. 15, bus galima apžiūrėti tik dvi dienas – nuo gegužės 4 dienos vidurdienio iki gegužės 5 dienos 18 val., rašoma pranešime spaudai.

Ralio ir žiedo senjorai negali be lenktynių (1)

Seniausio mūsų šalies automobilių sporto renginio – ralio „Aplink Lietuvą“ organizatoriai, 2006-aisiais sumanę paįvairinti programą ir surengti lenktynininkų-veteranų mūšį, greičiausiai patys netikėjo, iš butelio išleidžiantys džiną. Prie savo jaunystės laikų „kovinių“ mašinų vairo sėdę garbaus amžiaus pilotai pasirodė tebetrykštą energija ir neabejotinai pasiilgę varžybų. Po šio (re)starto jie kasmet susirenka bent į dvejas-trejas improvizuotas lenktynes. Paskutinės jų „2017 m.Velykinis slalomas“ tradiciškai vyko prabėgus savaitei po didžiųjų pavasario švenčių, rašoma pranešime spaudai.
Facebook draugai