Dabar „Nissan“ tapo pagrindiniu su dideliais sunkumais susidūrusio automobilių prekės ženklo „Mitsubishi Motors“ akcininku, o bendrovei vadovaus iki tol tik „Nissan“ reikalais rūpinęsis C. Ghosnas. Dabar „Renault-Nissan“ aljansui priklauso ir „Mitsubishi“, o tai reiškia, kad visi trys automobilių prekių ženklai dabar sudaro didžiausią automobilių gamintojų grupę visame pasaulyje.

Europos Komisija tokiam sprendimui žalią šviesą degė spalio pradžioje ir pareiškė: „Europos Komisija tokiam žingsniui pritaria, remdamasis ES bendrovių susijungimą reglamentuojančiais teisės aktais – „Mitsubishi Motors Corporation“ korporaciją įsigyja „Nissan Motor“, abi bendrovės yra iš Japonijos“.

„Komisija priėjo išvados, kad įsigijimo sandoris nesukels jokių nuogąstavimų dėl konkurencijos, nes bendrovių veiklos persidengimas gana ribotas, o skaičius svarbių rinkos dalyvių net ir po susijungimo išliks praktiškai nepakitęs“, – teigiama dokumente.

Neseniai į viešumą iškilo faktas, kad „Mitsubishi“ pastaruosius 25 metus klastojo savo gaminamų automobilių degalų sąnaudų duomenis. Po šio skandalo dramatiškai kritus kompanijos akcijų vertei „Nissan“ tapo didžiausiu bendrovės akcininku.

„Nissan“ vadovas C. Ghosnas teigia: „Mes visomis išgalėmis padėsime „Mitsubishi Motors“ sprendžiant iškylančias problemas ir svetingai priimsime į mūsų šeimą. Tai esminį lūžį žymintis sandoris ir laimėjimas tiek „Nissan“, tiek „Mitsubishi Motors“. Automobilių pramonėje atsirado nauja dinamiška jėga, padėsianti sukurti naujų sinergijų“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)