Naujasis „Renault“ sedanas – jau šį rudenį

 (20)
Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ jau šį rudenį modelių gamą papildys nauju sedanu „Fluence“. Šis modelis bus gaminamas „Oyak-Renault“ gamykloje Turkijoje, kur iki šiol buvo gaminama „Renault Megane II“ sedano versija. 2011-ųjų „Renault“ planuoja pasiūlyti elektra varomą „Renault Fluence“ versiją, rašoma pranešime spaudai.
Renault Fluence
© Gamintojo nuotr.

Keturių durų „Renault Fluence“ sedanas bus 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio, turės 2,702 m ratų bazę. Gamintojų teigimu, automobilyje bus daugiau vietos keleiviams nei bet kuriame iš pagrindinių konkurentų: 1,48 m erdvės priekyje ir 1,475 m gale. Dėl tokio dydžio ir standartinės įrangos gausos „Renault Fluence“ atsiduria tarpinėje pozicijoje tarp kompaktinių C klasės šeimos modelių ir aukštesnės klasės automobilių. „Renault Fluence“ bagažinės talpa, nesulanksčius sėdynių, bus 530 l.

Prekybos pradžioje „Renault Fluence“ bus siūlomas su 2 benzininiais (1.6 litrų 16V 110 AG ir 2.0 litrų 16V 140 AG) ir 5 1,5 litro dyzeliniais (dCi 85, dCi 90 DPF, dCi 105, dCi 110 DPF ir dCi 110 DPF su nauja dviguba sankaba). Visų dyzelinių variklių CO2 dujų emisija bus 119 g/km ir toks rodiklis atitinka „Renault eco2“ ženklinimo reikalavimus. Abu benzininiai varikliai bus siūlomi tiek su mechaninėmis, tiek su automatinėmis pavarų dėžėmis.

Visuose „Renault Fluence“ modeliuose bus komplektuojama gausi saugos įranga: ABS sistema su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu, „Emergency braking assist“ sistema staigiam stabdymui, elektronine stabilumo kontrolės sistema su CSV šoninio slydimo kontrole, tritaškiai inerciniai diržai, vairuotojo ir keleivio saugos pagalvės bei 2 šoninės oro pagalvės ir 2 oro pagalvės-užuolaidos, įspėjimo signalas vairuotojui ar keleiviui neužsisegus saugos diržų, tritaškis „Isofix“ tvirtinimas vaikiškai kėdutei, greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu ir paskutinės kartos galvos atramos.

„Renault Fluence“ prekyba prasidės 2009 m. lapkričio mėn. Turkijoje. Vėliau modelis bus pasiūlytas kitose rinkose. Lietuvos rinką „Renault Fluence“ pasieks 2010 m. vasarį. Jis pakeis „Renault Megane II“ sedaną, kuris ypatingo populiarumo sulaukė Turkijoje (parduota 140 tūkst. vnt.), Rusijoje (parduota 60 tūkst. vnt.) ir Rumunijoje (parduota 35 tūkst. vnt.). „Fluence“ bus gaminamas atnaujintoje „Oyak-Renault“ gamykloje Turkijoje kartu su „Renault Symbol“ bei „Clio III“ trijų durų, penkių durų ir universalo versijomis.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Hyundai Motor“ pranešė apie smukusį ketvirtinį pelną

Pietų Korėjos korporacija „Hyundai Motor“ pranešė apie žemiausią ketvirtinį grynąjį pelną per penkerius metus ir perspėjo, kad antrasis 2017 metų pusmetis bus sudėtingas, nes politinė įtampa smogė pardavimams Kinijoje, o paklausa Jungtinėse Valstijose išlieka vangi, informuoja „Reuters“.

„Volkswagen“ ir „Daimler“ stebėtojų tarybos sušauks neeilinius posėdžius po kaltinimų karteliniu susitarimu

Dviejų didžiųjų Vokietijos automobilių gamintojų „Volkswagen“ ir „Daimler“ stebėtojų tarybos sušauks neeilinius posėdžius po to, kai buvo apkaltintos pažeidus Europos Sąjungos kartelines taisykles, informuoja BBC.

„Toyota“ ruošiasi solidžiam šuoliui į elektromobilių rinką (12)

„Toyota“ kuria elektromobilį su nauja baterija, kuri žymiai pailgintų važiavimo nuotolį ir sutrumpintų įkrovimo laiką. Kaip rašo japonų laikraštis „Chunichi Shimbun“, norima pradėti pardavinėti tokius elektromobilius nuo 2022 m., informuoja autonews.com.

D. Britanija veržiasi tapti pasaulio lydere elektromobilių baterijų srityje (3)

Didžiosios Britanijos vyriausybė per ketverius metus investuos 246 milijonus svarų (275 milijonus eurų) į elektriniams automobiliams skirtų baterijų technologiją, mat siekia šiame sektoriuje tapti pasauline lydere, rašo autocar.co.uk.

„General Motors“ pelnas krito pardavus „Opel“ (3)

Detroite įsikūrusi automobilių bendrovė „General Motors“ (GM) paskelbė, kad šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas krito 58 proc. dėl nuostolių, patirtų pardavus padalinį Europoje, ir vienkartinių išlaidų, susijusių su bendrovės pasitraukimu iš kai kurių Azijos rinkų, informuoja „MarketWatch“.
Facebook draugai