Naujasis „Renault“ sedanas – jau šį rudenį

 (20)
Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ jau šį rudenį modelių gamą papildys nauju sedanu „Fluence“. Šis modelis bus gaminamas „Oyak-Renault“ gamykloje Turkijoje, kur iki šiol buvo gaminama „Renault Megane II“ sedano versija. 2011-ųjų „Renault“ planuoja pasiūlyti elektra varomą „Renault Fluence“ versiją, rašoma pranešime spaudai.
Renault Fluence
© Gamintojo nuotr.

Keturių durų „Renault Fluence“ sedanas bus 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio, turės 2,702 m ratų bazę. Gamintojų teigimu, automobilyje bus daugiau vietos keleiviams nei bet kuriame iš pagrindinių konkurentų: 1,48 m erdvės priekyje ir 1,475 m gale. Dėl tokio dydžio ir standartinės įrangos gausos „Renault Fluence“ atsiduria tarpinėje pozicijoje tarp kompaktinių C klasės šeimos modelių ir aukštesnės klasės automobilių. „Renault Fluence“ bagažinės talpa, nesulanksčius sėdynių, bus 530 l.

Prekybos pradžioje „Renault Fluence“ bus siūlomas su 2 benzininiais (1.6 litrų 16V 110 AG ir 2.0 litrų 16V 140 AG) ir 5 1,5 litro dyzeliniais (dCi 85, dCi 90 DPF, dCi 105, dCi 110 DPF ir dCi 110 DPF su nauja dviguba sankaba). Visų dyzelinių variklių CO2 dujų emisija bus 119 g/km ir toks rodiklis atitinka „Renault eco2“ ženklinimo reikalavimus. Abu benzininiai varikliai bus siūlomi tiek su mechaninėmis, tiek su automatinėmis pavarų dėžėmis.

Visuose „Renault Fluence“ modeliuose bus komplektuojama gausi saugos įranga: ABS sistema su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu, „Emergency braking assist“ sistema staigiam stabdymui, elektronine stabilumo kontrolės sistema su CSV šoninio slydimo kontrole, tritaškiai inerciniai diržai, vairuotojo ir keleivio saugos pagalvės bei 2 šoninės oro pagalvės ir 2 oro pagalvės-užuolaidos, įspėjimo signalas vairuotojui ar keleiviui neužsisegus saugos diržų, tritaškis „Isofix“ tvirtinimas vaikiškai kėdutei, greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu ir paskutinės kartos galvos atramos.

„Renault Fluence“ prekyba prasidės 2009 m. lapkričio mėn. Turkijoje. Vėliau modelis bus pasiūlytas kitose rinkose. Lietuvos rinką „Renault Fluence“ pasieks 2010 m. vasarį. Jis pakeis „Renault Megane II“ sedaną, kuris ypatingo populiarumo sulaukė Turkijoje (parduota 140 tūkst. vnt.), Rusijoje (parduota 60 tūkst. vnt.) ir Rumunijoje (parduota 35 tūkst. vnt.). „Fluence“ bus gaminamas atnaujintoje „Oyak-Renault“ gamykloje Turkijoje kartu su „Renault Symbol“ bei „Clio III“ trijų durų, penkių durų ir universalo versijomis.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Volvo“ gamykloje kilo gaisras, evakuota apie 150 žmonių

Apie 150 žmonių buvo evakuota antradienį dėl gaisro „Volvo“ gamykloje Geteborgo mieste Švedijos vakaruose, praneša televizijos kanalas SVT.

Laikini nesklandumai: stabdoma dviejų „Audi“ modelių gamyba (1)

Iki ketvirtadienio „Audi“ gamykloje Ingolštate laikinai sustabdyta A4 ir A5 modelių gamyba. Taip nutiko po gaisro tiekėjo fabrike pristigus detalių, skelbia europe.autonews.com.

„Honda“ vizijoje – elektrinė automobilių ateitis ir autonomiškumas (1)

Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatyta „Honda Electric Vision“ strategija. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pagal ją, iki 2025 metų du trečdaliai Europoje parduodamų „Honda“ modelių bus varomi elektra. Bendrovė taip pat žada iki 2020 metų serijiniuose modeliuose pradėti taikyti autonomiško vairavimo (self-driving) technologijas.

„Volkswagen T-Roc“ mes iššūkį „Nissan Juke“ (5)

Apie „Volkswagen T-Roc“ koncepciją oficialiai buvo pradėta kalbėti Ženevoje prieš trejus metus vykusioje parodoje, kurioje ir buvo pristatytas koncepcinis modelis. Nuo tada šio automobilio perspektyvos tapo viena iš labiausiai automobilių rinkos dalyvius dominančių temų.

Elektromobilių populiarėjimas kol kas nepakankamas naftos poreikio kritimui

Elektromobilių populiarėjimo įtaka naftos poreikiui artimiausius du dešimtmečius nebus tokia ženkli, kaip dabar priimta manyti, tvirtina „Facts Global Energy“ (FGE) ekspertai.
Facebook draugai