„Concept AR“ modelyje neįprastai susilieja tokios technologijos kaip dvejopa kėbulo architektūra ir BSG (starterio-generatoriaus su diržine pavara) „švelnusis hibridas“ (galingas starteris-generatorius ir nedidelis akumuliatorius).

Siekdami išbandyti potencialių pirkėjų reakciją, koncepcinį automobilį „Mitsubishi“ pristato 92-ajame Briuselio automobilių ir motociklų salone, kuris duris atvers sausio 16 dieną.

Pirmą kartą publikai „Concept AR“ parodytas lapkričio mėnesį vykusioje Tokijo automobilių parodoje, kur jis sukėlė nemažą susidomėjimą kaip originalus automobilis, kuriame dera vienatūrio talpumas ir SUV miesto visureigio vikrumas bei universalumas.

BSG hibridinę jėgainę sudaro 1.1 litro darbinio tūrio benzininis trijų cilindrų MIVEC variklis su turbina ir BSG starteris generatorius su 48 V galios ličio-jonų akumuliatoriumi bei DC-DC srovės keitikliu.

Tvirtas ir sportiškas automobilio kėbulas ir lengvai pertvarkomas salonas slepia naujausias aktyvaus saugumo technologijas, kurios veikia valdomos naujausios kartos informacinių sistemų. Sistemos pačios nustato galimus pavojus ir aktyvuoja reikalingas saugumo priemones, jos taip pat nuolat analizuoja mechanizmų veikimą, identifikuoja sutrikimus ir gedimus bei perspėja apie bet kokius nesklandumus.

Keleivių krėslus galima modifikuoti trimis skirtingais būdais, sukuriant šešiavietį, keturvietį ar šešiavietį su pasuktomis eilėmis saloną (antrąją ir trečiąją sėdynių eilę galima pasukti taip, kad keleiviai sėdėtų vieni priešais kitus).

Nors automobilio kėbulas yra gana kompaktiškas, jo ratų bazė yra palyginti ilga, todėl salonas – erdvus ir talpus. Erdvės įspūdį dar sustiprina išlenktas permatomas stogas, kurio centre įtaisyta išsklaidyto apšvietimo sistema, spinduliuojanti raminančią šviesą. Jaukumo įspūdį sustiprina iš šoninių durelių apmušalų sklindantys vėjo ir kitokie gamtos garsai.

Miesto visureigis-vienatūris yra 4,35 m ilgio. Varomieji ratai – priekiniai. Automobilio jėgainės pagrindas – trijų cilindrų benzininis 136 AG galios MIVEC šeimos variklis, kuriam kompaniją sudaro 10 kW galios BSG, akumuliatorius ir konverteris. Gale įtaisytas 48V ličio-jonų akumuliatorius ir DC-DC srovės konverteris veikia kartu, kai tik automobiliui reikia pajudėti sustojus ar pagreitėti važiuojant. Akumuliatorius taip pat kaupia kinetinę stabdžių energiją.

Automobilio saugumu rūpinasi visas būrys naujausių technologijų, kurios veikia integruotos į bendrą informacinę sistemą. Tai leidžia derinti ir bendrinti visas saugumo priemones vienu metu, jei tik yra toks poreikis. Koncepciniame modelyje įdiegta „aklosios zonos“ monitoringo sistema, vairavimo saugumo pagalbinė sistema DSSS, automatinė ilgųjų šviesų reguliavimo sistema, sistema, apsauganti nuo riedėjimo, susidūrimo prevencijos sistema FCM, kelio juostų monitoringo ir perspėjimo sistema LDW ir adaptyvi greičio palaikymo sistema.

Apie tolesnius koncerno planus plėtojant „Concept AR“ projektą nepranešama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)