Palyginus su pirmtaku, naujasis „i20“ yra ilgesnis, žemesnis ir platesnis. Penkiaviečio automobilio ilgis padidėjo 4 cm, plotis išaugo 2,4 cm, ratų bazė – 4,5 cm, o aukštis sumažėjo 1,6 cm. Gamintojai tvirtina, kad turėdamas 2,57 m ilgio važiuoklės bazę „Hyundau i20“ gali pasigirti vienu erdviausių salonų klasėje. Bagažo skyriaus talpa – 301 litrų, o nulenkus galines sėdynes erdvė padidėja iki 1 017 litrų.

Naujojo „Hyundai i20“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 11 490 eurų. Šio modelio pirkėjai galės rinktis iš trijų įrangos lygių: „Classic“, „Comfort“ ir „Style“.

Į naujojo „i20“ modelio bazinę įrangą („Classic“) įeina klimato kontrolės sistema, garso sistema su radiju ir MP3 grotuvu, oda aptrauktas šildomas vairas, šildomos priekinės sėdynės ir reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynė. Modeliuose su „Comfort“ įrangos lygiu bazinę įrangą papildo nukrypimo iš važiavimo juostos įspėjimo sistema, LED dienos šviesos žibintai, posūkio kryptimi šviečiantys žibintai, statymo jutikliai gale ir pastovaus greičio palaikymo sistema. Modeliuose su aukščiausiu įrangos lygiu „Style“ papildomai dar yra 16 colių lieti ratlankiai, statymo jutikliai ne tik gale, bet ir priekyje, automatinė klimato kontrolės sistema, galiniai žibintai su LED ir lietaus jutiklis. Naująjį „i20“ galima rinktis iš 8 kėbulo spalvų, o salono apdailą – iš keturių spalvų.

Variklių gamoje yra du benzininiai (1.2 l/75 AG ir 1.4 l/100 AG) ir vienas dyzelinis (1.1 l/75 AG) motorai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)