„Lexus“ pristatė naują prabangų kupė

 (50)
Detroite vykstančioje tarptautinėje parodoje „Lexus“ pagaliau pristatė serijinei gamybai paruoštą prabangų sportišką automobilį. Jo koncepcinė versija dienos šviesą išvydo dar 2012 metais, tačiau charakteringos išvaizdos „Lexus LC 500“ debiuto teko palaukti iki šios savaitės.
"Lexus LC 500"
© Gamintojo nuotr.

Ant naujos galiniais ratais varomų automobilių platformos GA-L sukurtame sportiniame kupė variklis ir sėdimos vietos projektuotos arčiau pakabos vidurio, kad svorio centras būtų kaip galima žemiau.

Priekiniai ašiai tenka 52, galinei – 48 procentai automobilio svorio.

Stoge ir duryse naudotas anglies pluoštas, bagažinėje – kompozicinės medžiagos.

Nors „LC 500“ vizualiai atrodo nedidelis, tačiau jo ilgis siekia 4760, plotis – 1920, aukštis – 1345, ratų bazė – 2870 mm.

Kol kas „LC 500“ modeliui numatytas tik vienas variklis – benzininis 5 litrų darbinio tūrio 8 cilindrų atmosferinis motoras, jau naudojamas „RC F“ ir „GS F“ automobiliuose. Jo galia – 473 AG, o maksimalus sukimo momentas – 527 Nm. Jėgainė derinama su nauja dešimties laipsnių automatine pavarų dėže.

Šimto kilometrų per valandą greitį „Lexus LC 500“ gali pasiekti per 4,5 sekundės.

Automobilyje sumontuota naujoji „Lexus“ multimedijos sistema, kuri išsiskiria atnaujinta programine įranga bei geresne grafika. Melomanai galės rinktis iš standartinėje įrangoje montuojamos „Pioneer“ arba pasirenkamos „Mark Levinson“ garso aparatūros.

Tiksli prekybos pradžios „Lexus LC 500“ automobiliu data, kaip ir jo kaina, neskelbiama, bet tai turėtų nutikti jau artimiausiu metu.

Lietuvą pasieks kitąmet

„Jau ankstyvoje gamybos stadijoje dizaineriai, bendradarbiaudami su inžinieriais, stengėsi ne tik atskleisti „Lexus LC 500“ modelio dinamiško važiavimo viziją, bet ir perkelti ją į automobilio dizainą.

Šis projektas buvo pirmas toks, kurio metu dizaineriai pasinėrė į inžineriją, dalyvavo automobilio bandymuose tam, kad suprastų, ko reikia vairuotojams, kaip jiems sukurti dar patogesnę, patrauklesnę ir saugesnę erdvę“, - pasakojo Tadao Mori, vyriausiasis „Lexus LC 500“ dizaineris.

„Lexus LC 500“ simbolizuoja naują pradžią mūsų atstovaujamam prekės ženklui“, – teigia „Lexus Vilnius“ vadovas Edmundas Povilauskas.

„Šiame automobilyje bus neįtikėtinų technologinių naujovių, kurios atsiras ir daugelyje kitų ateities „Lexus“ modelių. Šis prabangus kupė Lietuvą taip pat pasieks 2017 metais“, – apie didžiąją „Lexus“ naujieną pasakojo E. Povilauskas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (3)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (33)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (39)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (13)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai