„Lexus“ pristatė naują prabangų kupė

 (50)
Detroite vykstančioje tarptautinėje parodoje „Lexus“ pagaliau pristatė serijinei gamybai paruoštą prabangų sportišką automobilį. Jo koncepcinė versija dienos šviesą išvydo dar 2012 metais, tačiau charakteringos išvaizdos „Lexus LC 500“ debiuto teko palaukti iki šios savaitės.
"Lexus LC 500"
© Gamintojo nuotr.

Ant naujos galiniais ratais varomų automobilių platformos GA-L sukurtame sportiniame kupė variklis ir sėdimos vietos projektuotos arčiau pakabos vidurio, kad svorio centras būtų kaip galima žemiau.

Priekiniai ašiai tenka 52, galinei – 48 procentai automobilio svorio.

Stoge ir duryse naudotas anglies pluoštas, bagažinėje – kompozicinės medžiagos.

Nors „LC 500“ vizualiai atrodo nedidelis, tačiau jo ilgis siekia 4760, plotis – 1920, aukštis – 1345, ratų bazė – 2870 mm.

Kol kas „LC 500“ modeliui numatytas tik vienas variklis – benzininis 5 litrų darbinio tūrio 8 cilindrų atmosferinis motoras, jau naudojamas „RC F“ ir „GS F“ automobiliuose. Jo galia – 473 AG, o maksimalus sukimo momentas – 527 Nm. Jėgainė derinama su nauja dešimties laipsnių automatine pavarų dėže.

Šimto kilometrų per valandą greitį „Lexus LC 500“ gali pasiekti per 4,5 sekundės.

Automobilyje sumontuota naujoji „Lexus“ multimedijos sistema, kuri išsiskiria atnaujinta programine įranga bei geresne grafika. Melomanai galės rinktis iš standartinėje įrangoje montuojamos „Pioneer“ arba pasirenkamos „Mark Levinson“ garso aparatūros.

Tiksli prekybos pradžios „Lexus LC 500“ automobiliu data, kaip ir jo kaina, neskelbiama, bet tai turėtų nutikti jau artimiausiu metu.

Lietuvą pasieks kitąmet

„Jau ankstyvoje gamybos stadijoje dizaineriai, bendradarbiaudami su inžinieriais, stengėsi ne tik atskleisti „Lexus LC 500“ modelio dinamiško važiavimo viziją, bet ir perkelti ją į automobilio dizainą.

Šis projektas buvo pirmas toks, kurio metu dizaineriai pasinėrė į inžineriją, dalyvavo automobilio bandymuose tam, kad suprastų, ko reikia vairuotojams, kaip jiems sukurti dar patogesnę, patrauklesnę ir saugesnę erdvę“, - pasakojo Tadao Mori, vyriausiasis „Lexus LC 500“ dizaineris.

„Lexus LC 500“ simbolizuoja naują pradžią mūsų atstovaujamam prekės ženklui“, – teigia „Lexus Vilnius“ vadovas Edmundas Povilauskas.

„Šiame automobilyje bus neįtikėtinų technologinių naujovių, kurios atsiras ir daugelyje kitų ateities „Lexus“ modelių. Šis prabangus kupė Lietuvą taip pat pasieks 2017 metais“, – apie didžiąją „Lexus“ naujieną pasakojo E. Povilauskas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Elektromobilių populiarėjimas kol kas nepakankamas naftos poreikio kritimui

Elektromobilių populiarėjimo įtaka naftos poreikiui artimiausius du dešimtmečius nebus tokia ženkli, kaip dabar priimta manyti, tvirtina „Facts Global Energy“ (FGE) ekspertai.

„Volkswagen“ gamykloje nuo konvejerio riedės didžiausi „Seat“ miesto visureigiai

„Volkswagen Group“ (VW) padalinio „Seat“ siūlomų transporto priemonių asortimentą papildys vidutinio dydžio miesto visureigis. Kaip pranešė „Seat“ vadovas Luca de Meo, naujasis modelis bus gaminamas VW gamykloje Volfsburge, Vokietijoje.

BMW pristatė 5-os serijos universalus su „M Performance“ paketu (6)

Neseniai Lietuvoje debiutavusios BMW naujos 5-osios serijos universalus „Touring“ bus galima aprūpinti originaliu „M Performance“ įrangos paketu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, modeliai su šiuo paketu išsiskirs ne tik stilistiniais kėbulo akcentais, bet ir išaugusia variklių galia, sportine išmetimo sistema ir efektyvesniais stabdžiais.

„Maserati“ JAV atšaukia „Levante“ ketvirtą kartą per keturis mėnesius (5)

Svarstote apie galimybę investuoti į naująjį „Maserati Levante“? Nors perspektyva vairuoti trišakiu papuoštą visureigį viliojanti, bet yra ir neraminančių žinių. „Maserati“ gaminami naujieji modeliai, panašu, turi kokybės kontrolės ir saugumo problemų, rašo carscoops.com.

Lietuvoje debiutuoja iš tinklo įkraunamas hibridinis „Audi Q7 e-tron“ (15)

Nuo šių metų kovo Baltijos šalių gyventojams jau siūlomas „Audi Q7 e-tron“ – pirmasis pasaulyje iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su visų ratų „quattro“ pavara ir dyzeliniu TDI varikliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Q7 – tai „premium“ klasės visureigis, kuris naudodamas ličio jonų baterijos energiją ir dyzelinį variklį gali įveikti net 1410 km, viename kombinuoto ciklo kilometre išmesdamas 48-50 gramų CO2 ir sudegindamas mažiau nei du litrus degalų 100 kilometrų.
Facebook draugai