JAV saugaus eismo užtikrinimo administracijos NHTSA svetainėje paskelbta, kad „Pagani Huayra“ kokybės standartų pažeidimai yra susiję su saugos or pagalve vairuotojo pusėje.

Nurodoma, kad „Huayra“ įtaisyta saugos oro pagalvė gali būti netinkamai pritvirtinta prie vairo, todėl įvykus susidūrimui ji neefektyviai išsiskleis. Avarijos metu netinkamai išsiskleidžianti pagalvė gali sužaloti vairuotoją, o ne jį apsaugoti. Laimei, nei automobilių gamintoja „Pagani Automobili“, nei saugaus eismo administracija NHTSA nesėkmingų išsiskleidimo atvejų kol kas neužfiksavo – galbūt todėl, kad šių automobilių tiek mažai ar jų savininkai ypatingai saugo savo ypatinguosius automobilius.

Skelbiama, kad pažeidimas nustatytas modeliuose, kuriuos „Pagani“ pagaminto nuo 2014 m. balandžio 21 d. iki 2016 m. liepos 29 d. Dabar 32 „Huayra“ savininkai turi pristatyti automobilius pardavėjams, kad mechanikai pakeistų avarines apsaugos pagalves prie vairo laikančius fiksatorius. Remontas automobilių savininkams, žinoma, nieko nekainuos.
"Pagani Huayra"

Verta paminėti, kad „Pagani Huayra“ – ne vieninteliai superautomobiliai, kuriuos patikrinus buvo nustatyta defektų. Pavyzdžiui, garsusis „Porsche 918 Spyder“ modelis buvo atšauktas bent keturis kartus, o „Ferrari“ teko pakeisti modelių „LaFerrari“ saugos oro pagalves, atramas galvai ir degalų bakus. Net Didžiosios Britanijos automobilių gamintoja „McLaren“ turėjo pašalinti modelio P1 papildomo gaubto užrakto defektą.

Taigi, nuo kokybės standartų pažeidimų neapsaugoti jokie automobiliai – net aukščiausiai vertinami prestižiniai modeliai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)