Kaip praneša „The New York Times“, elektra varomi automobiliai ne tik sumažina oro taršą, tačiau ir skleidžia mažiau triukšmo. Tai sukūrė visai nelauktą problemą – naujieji automobiliai nėra pakankamai garsūs, o dėl to – ir nevisai saugūs.

Automobilių saugumo ekspertai teigia, kad labai tyliai veikiančius hibridus yra sunku išgirsti tiek vaikams, tiek pėstiesiems. Problemą ekspertai siūlo spręsti šiems automobiliams sukuriant panašias į mobiliųjų telefonų melodijas.

Kaip rašo Niujorko dienraštis, hibridinių automobilių gamintojai jau pradėjo konsultuotis su Holivudo specialiųjų efektų kūrėjais. Pavyzdžiui, iš kitąmet rinkoje pasirodysiančio beveik 90 tūkst. JAV dolerių (apie 210 tūkst. Lt) vertės „Fisker Karma“ buferio kolonėlių sklis į kosminio laivo ir „Formulės-1“ bolido variklius panašus garsas.

„Nissan“ atstovai taip pat paskelbė, kad su filmų industrijos atstovais kuria savo automobilio garsą, o tuo metu „Toyota“ pradėjo dirbti su JAV Nacionaline greitkelių saugumo administracija bei nacionalinėmis aklųjų organizacijomis.

BMW atstovai taip pat tikina, kad ateityje hibridų automobilių garsui skirs didesnį dėmesį.

Kiti hibridinių automobilių gamintojai teigia, kad tylios mašinos turi likti tyliomis, o atsakomybė partrenkus pėstįjį visada gula ant vairuotojo pečių.

„The New York Times“ pastebi, kad dalis hibridinių automobilių savininkų važiuodami specialiai praveria langus ir garsiau pasileidžia muziką – taip tikimasi perspėti pėsčiuosius.

Šiais metais Amerikoje paskelbtas Pėsčiųjų saugumą sustiprinantis aktas, kuriuo reikalaujama federalinę valdžia imtis veiksmų dėl supertylių automobilių.

2008 metais Kalifornijos universiteto atlikta studija atskleidė, kad 8 km/val. greičiu važiuojantį benzinu varomą automobilį aklieji išgirsta prieš 8,5 metro, o hibridą – tik prieš 2 metrus.