Ketvirtadienį Pebble Beache (JAV) prasidėsiančiame 64-ajame automobilių elegancijos konkurse debiutuos greičiausias „Land Rover“ pagamintas visureigis istorijoje. „Range Rover Sport SVR“ taip pat yra pirmasis SVR šeimos, kuriai priklausys tik galingiausi „Land Rover“ ir „Jaguar“ modeliai, narys.
Range Rover Sport SVR
© Gamintojo nuotr.

Masyvus visureigis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,5 sek., o jo maksimalus greitis, ribojamas elektronikos, siekia 260 km/val. Automobilio valdymo ir dinamikos išbandymų poligono – Niurburgringo Šiaurinės kilpos – ratą „Range Rover Sport SVR“ apvažiavo per 8 min. ir 14 sekundžių. Oficialiuose trasos protokoluose greitesnio visureigio nėra užfiksuota.

SVR varomas galingiausio koncerno turimo variklio – 5 litrų darbinio tūrio V8 su turbokompresoriumi, tačiau bendrovės inžinieriams pavyko dar aukščiau kilstelėti jo galios charakteristikų kartelę. Variklio galia išaugo 40 AG iki 550 AG, o jo sukimo momentas padidėjo 56 niutonmetrais – iki 680 Nm. Jėgainė komplektuojama su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ZF 8HP70, o visureigio važiuoklė su visais varomais ratais optimizuota sportiškam važiavimui.

„Range Rover Sport SVR“ taip pat yra pirmasis automobilis, kuriame įdiegta nauja dviejų pakopų aktyvi išmetimo sistema su elektronikos valdomais vožtuvais. Ji užtikrina lenktyniniams automobiliams būdingą variklio garsą ir optimizuoja išmetimo sistemos darbą kintant važiavimo sąlygoms.

Sportišką visureigio būdą išduoda 22 colių diametro ratlankiai, ant kurių montuojamos greitam važiavimui pritaikytos 295/40 R22 „Continental SportContact 5“ padangos. Tiems, kurie norės išbandyti automobilį ir prastesniuose keliuose, rekomenduojami 21 colio ratlankiai su 275/45 R21 universaliomis padangomis.

Suprantama, kad sprogstamos galios automobilio charakteris turi atsispindėti ir jo išvaizdoje. SVR savybės lėmė, kad atpažįstamas „Range Rover“ siluetas pasipildė nedideliais, bet efektyviais aerodinaminiais priedais, pagerinančiais svarbiausių mazgų aušinimą bei aptakumą. Automobilio salone dėmesį patraukia išskirtinai šiai modifikacijai sukurti sportiniai krėslai.

„Range Rover Sport SVR“, kaip ir įprastas „Range Rover Sport“, turi visų varančiųjų ratų sistemą su dviejų laipsnių reduktoriumi, priklausomai nuo važiavimo sąlygų paskirstančiu trauką ir galimybe įjungti pažemintą pavarą bekelėje. Jame taip pat įrengta naujausia „Terrain Response 2“ sistema, automatiškai pritaikanti važiuoklės ir greičių dėžės darbą priklausomai nuo kelio paviršiaus.

Kūrėjai nepamiršo ir „Land Rover“ užpatentuotos „Wade Sensing“ sistemos, kuri leidžia drąsiai įveikti brastą nežinomame vandens telkinyje. Sistemos davikliai tiria priešais visureigį esančio telkinio gylį ir perspėja, jei vandens lygis tampa pernelyg aukštas. Kaip ir standartinis „Sport“, SVR gali įveikti iki 85 cm gylio vandens kliūtis. Visureigis taip pat gali tempti iki 3000 kilogramų svorio priekabą.

„Range Rover Sport SVR” tapo pirmuoju „Jaguar Land Rover“ bendrovės specialiųjų operacijų padalinio kūriniu. Nuo šiol SVR ženkleliu bus puošiami modeliai, išsiskiriantys savo galios ir dinaminėmis savybėmis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vilniuje riaumojo galingieji „Mercedes-AMG“ automobiliai (15)

Šį pirmadienį Vilniuje vyko „ Mercedes-Benz StarExperience“ renginys, kurio metu buvo...

Kinijos „Great Wall Motor“ planuose – „Fiat Chrysler“ įsigijimas

Kinijos automobilių gamintojas „ Great Wall Motor “ svarsto galimybę įsigyti koncerną „ Fiat...

A. Merkel: Vokietijos automobilių kompanijų vadovai nenusipelno didžiulių išmokų

Daugiamilijoninės išmokos didžiųjų Vokietijos automobilių gamintojų vadovams yra...

Gatvėse užfiksuotas naujasis „BMW X2“

Rugsėjį numatyta „ BMW X2“ pristatymo diena nenumaldomai artėja. Apie tai priminė į...

Apklausa: vokiečiai vis skeptiškiau vertina „dyzeliukus“ (35)

Vokietijos automobilių pirkėjai vis skeptiškiau vertina automobilius su dyzeliniais varikliais,...

Top naujienos

Paėmusieji būsto paskolas viliojami galimybe sutaupyti nemenką sumą (57)

Tūkstančiai šalies gyventojų įsigydami nuosavą būstą skolinosi pinigų iš bankų....

Kiek studentai mokės už nuomą Kaune (5)

Kaunas , kaip ir kiti šalies miestai, šiemet sulauks kiek mažiau studentų nei ankstesniais...

S. Skvernelis nemato pagrindo kalbėti apie pirmalaikius rinkimus (59)

Šiuo metu kalbėti apie pirmalaikius parlamento rinkimus nėra jokio pagrindo, sako premjeras...

Sankcijų Kryme ir Donbase sulaukęs asmuo tapo Rusijos pasiuntiniu JAV (97)

Pirmadienį, rugpjūčio 21 d., Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas paskyrė Anatolijų Antonovą...

Tokio saulės užtemimo nebuvo visą šimtmetį: neapsieita be kuriozų (1)

Vienoje rančoje Oregone – pirmoje JAV valstijoje, galėjusioje stebėti retą visišką saulės...

„Alfa Romeo Stelvio“: perėja į vairuotojo pasaulį (24)

2757 metrų aukštyje Italijos kalnuose, netoli Šveicarijos, esanti perėja, kurioje – net 48-ių...

Orai: pajusime tikrą rudens alsavimą (24)

Iki pat savaitės pabaigos šalyje išsilaikys gaivūs orai , dažnai varvės dangus, įsismarkaus...

Atstumta kalytė prarado gyvenimo džiaugsmą: laimei, ją pastebėjo geras žmogus (7)

Liepos mėnesį palikdami savo 5-erių metų augintinę Manhatano gyvūnų priežiūros centre,...

Traukinys Maskva-Vladivostokas: lietuviai juo vyko, tikėdamiesi nuotykių ir problemų (314)

Šią vasarą aš – Tadas, ir mano brolis Mantas, atostogoms nusprendėme pasirinkti kiek...