„Fiat Powertrain Technologies“ (FPT) laboratorijose sukurtą „MultiAir 1,4 Turbo“ variklių šeimą sudaro agregatai, išvystantys nuo 135 iki 170 AG. Aukščiausiais balais įvertintas 170AG pasiekiantis „1,4 l MultiAir Turbo“ variklis, kuris pirmiausia montuojamas į „Alfa Romeo MiTo” ir „Giulietta”, taip pat į „Fiat Punto Evo” bei „Abarth Punto Evo”, vėliau aeties eilė „Fiat Bravo” ir „Lancia Delta” modeliams.

Gamintojų teigimu, lyginant su tradiciniu, tokio paties darbinio tūrio benzininiu varikliu, „MultiAir 1,4 Turbo“ yra 10 proc. galingesnis, turi 15 proc. didesnį sukimo momentą ir pasižymi 10 proc. mažesnėmis degalų sąnaudomis bei CO2 emisija. Kietųjų dalelių į aplinką išmetama 40 proc. mažiau, o azoto monoksidų – net 60 proc. mažiau.

Teigiama, kad „Alfa Romeo Giulietta” su 170 AG pasiekiančiu „1,4 l MultiAir Turbo“ varikliu vidutinės degalų sąnaudos yra 5,8 l/km, o CO2 emisija – 134 g/km. Užsisakius automatinę variklio įjungimo/išjungimo sistemą „Stop&Start“ šie rodikliai dar labiau sumažėja.

Apdovanotasis „MultiAir“ variklis išsiskiria nauja elektrohidrauline variklio dujų paskirstymo mechanizmo įsiurbimo vožtuvų kontrolės sistema. Priklausomai nuo vairavimo sąlygų, yra penki skirtingi įsiurbimo vožtuvų atidarymo ir uždarymo valdymo režimai. „MultiAir“ leidžia tiksliai dozuoti įsiurbiamo oro kiekį į kiekvieną cilindrą, tuo pačiu optimizuojant degaus mišinio sudėtį, o visa tai prisideda prie didesnio variklio galingumo bei mažesnių degalų sanaudų. „MultiAir“ technologija yra labai universali – ji lengvai adaptuojama benzininiuose varikliuose, bet numatoma, jog ateityje bus taikoma ir dyzeliniuose.

„Geriausio naujo metų variklio“ kategorijoje rungėsi varikliai, pripažinti geriausiais savo kategorijose. Už nugalėtojo „Fiat 1,4 l MultiAir Turbo“ išsirikiavo „Ferrari”, „Volkswagen”, „Mercedes-Benz”, BMW agregatai.

Spalio mėnesį Lietuvoje pasirodysiantis, naujausias „Alfa Romeo” modelis „Giulietta“ su „Progression komplektacija“ ir „1,4 l MultiAir Turbo“ 170 AG varikliu kainuos 69 400 Lt. Išskirtinė „Alfa Romeo MiTo 1,4 Turbo MultiAir 170 AG Quadrifoglio Verde” versija kainuoja 65 900 Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)