Ši vizija iš kitų išsiskyrė dėl panaudotų natūralių medžiagų. Salonas sukurtas iš fetro (veltinio), kurį visą galima perdirbti, jis yra ištisinis, be siūlių ir sujungimų, taigi automobilio keleivius apsupa kaip kokonas, įkomponuotas į labai lengvą anglies pluošto kėbulo struktūrą, ir atlieka funkcijas, kurias anksčiau atlikdavo kelios dalys: garso ir šilumos izoliacijos, grindų, konsolės, stogo, sėdynių įdubų, – tai, be kita ko, padėjo sumažinti automobilio masę.

Salono priekinis skydas padarytas iš naujo tipo medžiagos, vadinamojo laikraštinio medžio (Newspaper Wood), pagaminto iš perdirbtų laikraščių, – medžiagos paviršius yra specifiškai dekoratyvus, su vos matomais laikraštiniais ženklais.

Iš įrengto ant konsolės krištolinio indelio pro ventiliacijos angas skleidžiamas šio automobilio esmę išreiškiantis aromatas, automobilio greitis ir variklio veikimo režimas rodomi metaliniais elementais, pasirodančiais ir išnykstančiais ant prietaisų skydelio kontūro tarsi spaudomi fortepijono klavišai. Hibridinio variklio funkcijos rodomos skaitmeniniuose ekranuose.

4,65 m ilgio kėbulas su 20 colių dydžio ratais slepia atleto širdį: prie anglies pluošto korpuso galinėje vidurinėje dalyje įtaisytas V8 hibridinis HDi 3.7 l 600 AG variklis, sekvencinė 6 pavarų dėžė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (67)