Anot F.Hendersono, padėtis automobilių rinkoje pasikeitė, tad jei „General Motors“ nori išlikti pasauliniu gamintoju, jam pravartu išlaikyti padalinį Europoje. Tokie diplomatiniai F.Hendersono pareiškimai greičiausiai reiškia, kad „General Motors“ sieks su Europos šalimis, kuriose veikia „Opel“ gamyklos, derėtis dėl paramos šiam koncernui.

Pagalbos amerikiečiai tikisi sulaukti mainais už tai, kad neuždarinėtų fabrikų ar neatleidinėtų darbuotojų, tačiau prieš tai privalu grąžinti Vokietijai jos jau suteiktą 1,5 mlrd. eurų lengvatinį kreditą. Vis dėlto net jei amerikiečiai dabar atiduos paskolą, tikėtis pagalbos ateityje jiems bus sunku.

Vokietijos kanclerė Angela Merkel neslėpė nusivylimo „General Motors“ sprendimu nutraukti derybas su galimais investuotojais ir teigė, kad dėl tolesnės paramos „Opel“ galės spręsti žemių, kuriose veikia bendrovės gamyklos, vyriausybės. „Bet kuriuo atveju restruktūrizuojant įmonę didžiąją dalį finansinės naštos turės prisiimti „General Motors“, – įspėjo kanclerė.

Apie galimybę uždrausti Vokietijai paremti sunkiai besiverčiantį „Opel“ jau kalbama ir Europos Komisijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją