Ketvirtosios kartos „Optima“ modelio išvaizda labiau primena efektingo pirmtako evoliuciją. Nieko keisto, kadangi tiek senąjį, tiek ir naująjį modelius kūrė ta pati dizainerių komanda, vadovaujama vokiečio Peterio Schreyerio.

Palyginti su senuoju modeliu, naujasis „Kia Optima“ turi 10 mm didesnį atstumą tarp ašių (2805 mm), o bendras automobilio ilgis yra 4855 mm. Automobilis taip pat 25 mm padidėjo į plotį (1860 mm) ir yra 10 mm aukštesnis (1465 mm).

Pasikeitė ir automobilio salonas – dabar čia dominuoja labiau minimalistinis ir elegantiškas stilius, primenantis vokiškų automobilių salonus, o daugiau horizontalių linijų suteikia erdvės pojūtį. Pagal kol kas tik kelias pateiktas salono nuotraukas galima spręsti, kad gamintojas atsisakė ankstesnėje kartoje montuoto vairo su plokščia apatine dalimi ir pasirinko klasikinį variantą.

Taip pat gamintojas skelbia, kad buvo žymiai pagerinta salono garso izoliacija, apdailai panaudotos kokybiškesnės medžiagos ir minkštas plastikas, papildomai galima užsisakyti 8 colių lietimui jautrų ekraną, belaidę mobilaus telefono įkrovimo sistemą ir 10 garsiakalbių „Harman Kardon“ garso aparatūrą.

Be to, iš itin tvirto plieno pagamintas automobilio karkasas yra net 50 proc. standesnis už pirmtako, o tai turi teigiamai atsiliepti ne tik važiavimo kokybei, bet ir valdymo savybėms – anksčiau tai buvo silpnoji „Kia Optima“ vieta. Taip pat naująjį „Optima“ bus galima bus užsisakyti ir su adaptyvia elektronikos valdoma pakaba, kuri bus komplektuojama modeliuose su 1.7 l CRDi turbodyzeliniais varikliais.

Šis variklis buvo atnaujintas ir dabar jo galia siekia 141 AG ir 340 Nm. Be to, turbodyzelinis variklis gali būti komplektuojamas ir su 7 greičių DCT dviejų sankabų automatine greičių dėže – tokiam modeliui gamintojas žada vos 4,4 l/100 km siekiančias vidutines degalų sąnaudas. Taip pat galima rinktis ir modelį su benzininiu 2.0 l/163 AG varikliu – tokio automobilio vidutinės degalų sąnaudos būtų 7,4 l/100 km.

Naujas „Kia Optima“ prekyboje turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje, o kitais metais debiutuos ir iš tinklo įkraunama hibridinė versija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)