Ekspertai miesto visureigiams piešia šviesią ateitį

 (29)
Ekspertai prognozuoja, kad Europoje SUV automobilių paklausa ir toliau stabiliai augs. Spėjama, kad tokią palankią tendenciją lemia gamintojų sprendimai sektorių papildyti naujais ir patobulintais modeliais, viliasi tiek segmento lyderio „Nissan“ atstovai, tiek sektoriaus analitikai, informuoja „Autonews“.
"Hyundai Tucson"
"Hyundai Tucson" automobilis
© Organizatorių nuotr.

„Mus iš pradžių labai stebino segmento uždarumas. Dabar situacija pakito, noriai įsileidžiamos naujovės. Prognozuojame, kad rinka ir toliau augs“, – sako „Nissan Europe“ valdybos pirmininkas Paulas Willcoxas.

Šiais metais padidinto pravažumo automobilių segmente prognozuojamas stabilus augimas – tikimasi, kad bus parduoda apie 200 tūkst. krosoverių, o jau 2020 metais šis skaičius, anot analitikų iš „IHS Automotive predict“, pasieks net 2,2 mln. per metus.

Skelbiama, kad SUV automobilių rinkos augimą lemia siūlomos naujovės. Populiarusis „Nissan“ antrosios kartos „Qashqai“ modelis debiutavo 2014 metų pradžioje, „Renault“ 2015 metų pabaigoje rinkai pristatė naujutėlaitį „Kadjar“, o „Hyundai“ antrąjį praeitų metų pusmetį „ix35“ sėkmingai pakeitė „Tucson“ modeliu. Šie aršiausi konkurentai padėjo kompaktiškų SUV rinką Europoje padidinti iki 26 proc. tarp visų visureigių, kai tą patį 2014 metų laikotarpį ji siekė 24 proc., teigiama „JATO Dynamics“ pateikiamoje ataskaitoje.

Panašu, kad ir šiais metais kompaktiškų SUV pardavimai bei vaidmuo automobilių rinkoje tik stiprės – laukiamų naujovių žada naujos kartos „Volkswagen Tiguan“, „Kia Sportage“ ir kaip reikiant atsinaujinęs „Ford Kuga“.

Tai reiškia, kad svarbių atnaujinimų ir patobulinimų per ateinančius dvejus metus sulauks visi penki segmento populiariausieji. Nieko keisto, kad kompaktiškų SUV sektorius Europoje netrukus taps pačiu konkurencingiausiu.

Kalbant apie kompaktiškų SUV segmentą svarbu tai, kad, skirtingai nuo kitų automobilių sektorių Europoje, „Premium“ segmento modeliai neturi pranašumo prieš konkurentus iš vadinamosios masinės rinkos.

„Kompaktiškų SUV pardavimus mažiau lemia prabangūs prekės ženklai, nes pastebimas intensyvus viso segmento augimas. Kitaip tariant, šiuo metu atsiriekti gabalą rinkos gali visi norintys, sąlygos tam itin palankios“, – teigia IHS analitikas Timas Urquhartas.

Šio segmento klientai dažniausiai daugiau dėmesio skiria dizainui, o ne prekės ženklui.

„Stilius ir dizainas – pagrindinė priežastis, lemianti sprendimą įsigyti vieną ar kitą SUV“, – teigia „Hyundai UK“ vadovas Tony Whitehornas. Jis „Automotive News Europe“ sakė, kad šiuo metu Jungtinė Karalystė yra didžiausia „Tucson“ rinka, nors šiam modeliui puikiai sekasi visoje Europoje. Jeigu „Tucson“ ir „ix35“ pardavimai būtų sulieti į vieną, „Hyundai“ pastarųjų dešimties mėnesių pardavimų rezultatas segmente būtų trečias.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Autonaujienos

„Continental“ pristatys komerciniam transportui skirtas naujienas

Duomenų pervežėjai ant ratų: šiuolaikiniuose sunkvežimiuose ir autobusuose maždaug 170 jutiklių nuskaito duomenis, daugiau kaip 90 procesorių juos apdoroja ir apie 150 valdiklių skaitmeninę informaciją paverčia mechaniniu veiksmu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Takata“ oro pagalvių dalis gabenęs sunkvežimis sprogo „lyg didžiulė bomba“ (1)

Jungtinėse Valstijose greitkelyje sprogus sunkvežimiui, kuriuo buvo gabenamos į defekto skandalą įsivėlusios Japonijos oro pagalvių gamintojos „Takata“ gamybos oro pagavių dalys, žuvo viena moteris. Tai antradienį patvirtino pati bendrovė.

„Citroen“ atskleidė futuristiško kompanijos „vėliavnešio“ nuotraukas (42)

Kompanija „Citroen“ pirmadienį publikavo pirmąsias prototipo „Cxperience“ nuotraukas bei paviešino duomenis. Šį koncepcinį automobilį Prancūzijos gamintoja vadina savo „vėliavnešiu“, o jo vieša pirmoji premjera numatyta po mėnesio Paryžiuje vyksiančioje tarptautinėje parodoje.

Automobilius vogusius programišius sulaikę pareigūnai atskleidė jų veiklos modelį (5)

Atrodo, situacija dėl programišių vykdomų įsilaužimų į automobilių sistemas vis blogėja, o ypač nuo šiuolaikinių ilgapirščių nukenčia „Fiat Chrysler Automobiles“ gamintojo transporto priemonės. Praėjusiais metais į JAV Misūrio valstijoje buvusį automobilį „Jeep Cherokee“ nuotoliniu būdu buvo įsilaužta iš Pitsburgo. Lyg to dar būtų maža, per pastarųjų šešių mėnesių laikotarpį JAV Teksaso valstijoje Hjustono mieste įsilaužta į daugiau nei 30 „Jeep“ automobilių sistemas. Visos transporto priemonės buvo nuvarytos.

Pasaulinė „Volvo XC90“ sėkmė atsispindi ir Lietuvoje (12)

Per septynis 2016 metų mėnesius Švedijos „Volvo Cars“ pardavė 298 tūkst. 244 automobilius – 10,3 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Kaip skelbiama kompanijos pranešime žiniasklaidai, tai yra jau 14 mėnesių besitęsiantis pardavimų augimas, atsispindintis ir Lietuvoje, kur naujasis „Volvo XC90“ tapo vienvaldžiu šalyje parduodamų prestižinių SUV automobilių lyderiu.
Facebook draugai