Ekspertai miesto visureigiams piešia šviesią ateitį

 (29)
Ekspertai prognozuoja, kad Europoje SUV automobilių paklausa ir toliau stabiliai augs. Spėjama, kad tokią palankią tendenciją lemia gamintojų sprendimai sektorių papildyti naujais ir patobulintais modeliais, viliasi tiek segmento lyderio „Nissan“ atstovai, tiek sektoriaus analitikai, informuoja „Autonews“.
"Hyundai Tucson"
"Hyundai Tucson" automobilis
© Organizatorių nuotr.

„Mus iš pradžių labai stebino segmento uždarumas. Dabar situacija pakito, noriai įsileidžiamos naujovės. Prognozuojame, kad rinka ir toliau augs“, – sako „Nissan Europe“ valdybos pirmininkas Paulas Willcoxas.

Šiais metais padidinto pravažumo automobilių segmente prognozuojamas stabilus augimas – tikimasi, kad bus parduoda apie 200 tūkst. krosoverių, o jau 2020 metais šis skaičius, anot analitikų iš „IHS Automotive predict“, pasieks net 2,2 mln. per metus.

Skelbiama, kad SUV automobilių rinkos augimą lemia siūlomos naujovės. Populiarusis „Nissan“ antrosios kartos „Qashqai“ modelis debiutavo 2014 metų pradžioje, „Renault“ 2015 metų pabaigoje rinkai pristatė naujutėlaitį „Kadjar“, o „Hyundai“ antrąjį praeitų metų pusmetį „ix35“ sėkmingai pakeitė „Tucson“ modeliu. Šie aršiausi konkurentai padėjo kompaktiškų SUV rinką Europoje padidinti iki 26 proc. tarp visų visureigių, kai tą patį 2014 metų laikotarpį ji siekė 24 proc., teigiama „JATO Dynamics“ pateikiamoje ataskaitoje.

Panašu, kad ir šiais metais kompaktiškų SUV pardavimai bei vaidmuo automobilių rinkoje tik stiprės – laukiamų naujovių žada naujos kartos „Volkswagen Tiguan“, „Kia Sportage“ ir kaip reikiant atsinaujinęs „Ford Kuga“.

Tai reiškia, kad svarbių atnaujinimų ir patobulinimų per ateinančius dvejus metus sulauks visi penki segmento populiariausieji. Nieko keisto, kad kompaktiškų SUV sektorius Europoje netrukus taps pačiu konkurencingiausiu.

Kalbant apie kompaktiškų SUV segmentą svarbu tai, kad, skirtingai nuo kitų automobilių sektorių Europoje, „Premium“ segmento modeliai neturi pranašumo prieš konkurentus iš vadinamosios masinės rinkos.

„Kompaktiškų SUV pardavimus mažiau lemia prabangūs prekės ženklai, nes pastebimas intensyvus viso segmento augimas. Kitaip tariant, šiuo metu atsiriekti gabalą rinkos gali visi norintys, sąlygos tam itin palankios“, – teigia IHS analitikas Timas Urquhartas.

Šio segmento klientai dažniausiai daugiau dėmesio skiria dizainui, o ne prekės ženklui.

„Stilius ir dizainas – pagrindinė priežastis, lemianti sprendimą įsigyti vieną ar kitą SUV“, – teigia „Hyundai UK“ vadovas Tony Whitehornas. Jis „Automotive News Europe“ sakė, kad šiuo metu Jungtinė Karalystė yra didžiausia „Tucson“ rinka, nors šiam modeliui puikiai sekasi visoje Europoje. Jeigu „Tucson“ ir „ix35“ pardavimai būtų sulieti į vieną, „Hyundai“ pastarųjų dešimties mėnesių pardavimų rezultatas segmente būtų trečias.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

„Tesla“ vadovas prognozuoja elektromobilių bumą Honkonge

Efektyvi viešojo transporto sistema, didelis gyventojų tankumas ir vietos trūkumas – vargu, ar šie veiksniai skatina Honkongo gyventojus įsigyti privačius automobilius. O aukšti transporto priemonės registravimo mokesčiai verčia išvis atsisakyti šios idėjos. Tačiau mokesčių lengvatos elektromobilių savininkams per pastaruosius dvejus metus paskatino šių priemonių skaičiaus augimą Honkonge.

Į Lietuvą užsuko „Range Rover“ kabrioletas (2)

„Inchcape Motors“ Vilniaus salone vos kelioms dienoms, gegužės 27-30 d., apsilankys britiškoji „Keturių metų laikų“ versija – pirmasis „premium“ klasės SUV kabrioletas „Range Rover Evoque Convertible“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, nepaisant stereotipo, kad kabrioletai yra labiau įvaizdžio nei praktinio naudojimo automobiliai, „Evoque Convertible“ gali pasigirti kur kas platesniu sąrašu savybių nei įprasta „bestogių“ pasaulyje.

Naujasis „Volkswagen Tiguan“ nusileido iš padangės (12)

Ketvirtadienio vakarą iš padangės į sostinės Katedros aikštę buvo nuleistas čia keletą dienų 25 metrų aukštyje prakabojęs naujasis „Volkswagen Tiguan“. Tokiu būdu gamintojų atstovai Baltijos šalyse (analogiškas renginys vyko Rygoje ir Taline) pristatė naujos kartos miesto visureigį.

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investicijos atskleidė naujausią tendenciją

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investuoja į pavežėjimo paslaugų įmones. Tai naujausia automobilių gamintojų tendencija potencialias konkurentes paversti savo partnerėmis, klientėmis ir vertingų duomenų šaltiniais, skelbia „Autonews“.

Amerikiečių sportinis svajonių trejetas nustebino saugumo testuose

„Insurance Institute for Highway Safety“ (IIHS), viena iš dviejų svarbiausių saugumo bandymų organizacijų Jungtinėse Valstijose, patikrino šioje šalyje populiariausias galingų sportinių automobilių klasės mašinas.
Facebook draugai