Ekspertai miesto visureigiams piešia šviesią ateitį

 (29)
Ekspertai prognozuoja, kad Europoje SUV automobilių paklausa ir toliau stabiliai augs. Spėjama, kad tokią palankią tendenciją lemia gamintojų sprendimai sektorių papildyti naujais ir patobulintais modeliais, viliasi tiek segmento lyderio „Nissan“ atstovai, tiek sektoriaus analitikai, informuoja „Autonews“.
"Hyundai Tucson"
"Hyundai Tucson" automobilis
© Organizatorių nuotr.

„Mus iš pradžių labai stebino segmento uždarumas. Dabar situacija pakito, noriai įsileidžiamos naujovės. Prognozuojame, kad rinka ir toliau augs“, – sako „Nissan Europe“ valdybos pirmininkas Paulas Willcoxas.

Šiais metais padidinto pravažumo automobilių segmente prognozuojamas stabilus augimas – tikimasi, kad bus parduoda apie 200 tūkst. krosoverių, o jau 2020 metais šis skaičius, anot analitikų iš „IHS Automotive predict“, pasieks net 2,2 mln. per metus.

Skelbiama, kad SUV automobilių rinkos augimą lemia siūlomos naujovės. Populiarusis „Nissan“ antrosios kartos „Qashqai“ modelis debiutavo 2014 metų pradžioje, „Renault“ 2015 metų pabaigoje rinkai pristatė naujutėlaitį „Kadjar“, o „Hyundai“ antrąjį praeitų metų pusmetį „ix35“ sėkmingai pakeitė „Tucson“ modeliu. Šie aršiausi konkurentai padėjo kompaktiškų SUV rinką Europoje padidinti iki 26 proc. tarp visų visureigių, kai tą patį 2014 metų laikotarpį ji siekė 24 proc., teigiama „JATO Dynamics“ pateikiamoje ataskaitoje.

Panašu, kad ir šiais metais kompaktiškų SUV pardavimai bei vaidmuo automobilių rinkoje tik stiprės – laukiamų naujovių žada naujos kartos „Volkswagen Tiguan“, „Kia Sportage“ ir kaip reikiant atsinaujinęs „Ford Kuga“.

Tai reiškia, kad svarbių atnaujinimų ir patobulinimų per ateinančius dvejus metus sulauks visi penki segmento populiariausieji. Nieko keisto, kad kompaktiškų SUV sektorius Europoje netrukus taps pačiu konkurencingiausiu.

Kalbant apie kompaktiškų SUV segmentą svarbu tai, kad, skirtingai nuo kitų automobilių sektorių Europoje, „Premium“ segmento modeliai neturi pranašumo prieš konkurentus iš vadinamosios masinės rinkos.

„Kompaktiškų SUV pardavimus mažiau lemia prabangūs prekės ženklai, nes pastebimas intensyvus viso segmento augimas. Kitaip tariant, šiuo metu atsiriekti gabalą rinkos gali visi norintys, sąlygos tam itin palankios“, – teigia IHS analitikas Timas Urquhartas.

Šio segmento klientai dažniausiai daugiau dėmesio skiria dizainui, o ne prekės ženklui.

„Stilius ir dizainas – pagrindinė priežastis, lemianti sprendimą įsigyti vieną ar kitą SUV“, – teigia „Hyundai UK“ vadovas Tony Whitehornas. Jis „Automotive News Europe“ sakė, kad šiuo metu Jungtinė Karalystė yra didžiausia „Tucson“ rinka, nors šiam modeliui puikiai sekasi visoje Europoje. Jeigu „Tucson“ ir „ix35“ pardavimai būtų sulieti į vieną, „Hyundai“ pastarųjų dešimties mėnesių pardavimų rezultatas segmente būtų trečias.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Rusijoje ir toliau sparčiai auga prabangiausių automobilių pardavimai (31)

Remiantis analitinės agentūros „Avtostat“ duomenimis, ypač prabangių automobilių pardavimai pirmąjį 2016 pusmetį šioje šalyje siekė 675 vienetus, o tai net 24,5 proc. daugiau nei per analogišką periodą 2015 m.

Pakeitė „Apple“ automobilio premjeros datą (6)

Įmonė „Apple“ metams atidėjo savo elektromobilio išleidimą. Dabar šių automobilių seriją numatoma išleisit ne 2020-aisiais, kaip buvo planuota, o 2021-aisiais, skelbiama leidinyje „The Information“, kuris remiasi šaltiniais įmonėje.

„Hyundai“ pelnas krinta dešimtą ketvirtį iš eilės

Didžiausia Pietų Korėjos automobilių gamintoja „Hyundai“ pranešė apie dešimtą ketvirtį iš eilės sumažėjusį pelną. Tokius rodiklius lemia arši konkurencija ir susilpnėjusi sedanų paklausa Jungtinėse Valstijose bei vidaus rinkoje, informuoja „Reuters“.

„Mitsubishi“ nugalėjo vokiečių apklausoje (2)

Vienas žinomiausių Europoje interneto portalų apie automobilius Autobild.de paskelbė kasmetinius vairuotojų pasitenkinimo (Customer Service Index) tyrimo „J.D. Power Report 2016“ rezultatus. Internete vykusios apklausos dalyviai „Mitsubishi“ prekės ženklui skyrė pirmąją vietą prekės ženklo vertės kategorijoje. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, „Mitsubishi“ šioje kategorijoje surinko mažiausiai nepasitenkinimo balsų.

„Volvo“ pirmas pusmetis – rekordiškai pelningas (23)

„Volvo“ pranešė, kad per pirmą pusmetį veiklos pelnas trigubai padidėjo, o dėl naujų, populiarių modelių pardavimų kompanija visiškai užtikrinta, kad šie metai apskritai bus rekordiškai pelningi.
Facebook draugai