Ekspertai miesto visureigiams piešia šviesią ateitį

 (29)
Ekspertai prognozuoja, kad Europoje SUV automobilių paklausa ir toliau stabiliai augs. Spėjama, kad tokią palankią tendenciją lemia gamintojų sprendimai sektorių papildyti naujais ir patobulintais modeliais, viliasi tiek segmento lyderio „Nissan“ atstovai, tiek sektoriaus analitikai, informuoja „Autonews“.
"Hyundai Tucson" automobilis
© Organizatorių nuotr.

„Mus iš pradžių labai stebino segmento uždarumas. Dabar situacija pakito, noriai įsileidžiamos naujovės. Prognozuojame, kad rinka ir toliau augs“, – sako „Nissan Europe“ valdybos pirmininkas Paulas Willcoxas.

Šiais metais padidinto pravažumo automobilių segmente prognozuojamas stabilus augimas – tikimasi, kad bus parduoda apie 200 tūkst. krosoverių, o jau 2020 metais šis skaičius, anot analitikų iš „IHS Automotive predict“, pasieks net 2,2 mln. per metus.

Skelbiama, kad SUV automobilių rinkos augimą lemia siūlomos naujovės. Populiarusis „Nissan“ antrosios kartos „Qashqai“ modelis debiutavo 2014 metų pradžioje, „Renault“ 2015 metų pabaigoje rinkai pristatė naujutėlaitį „Kadjar“, o „Hyundai“ antrąjį praeitų metų pusmetį „ix35“ sėkmingai pakeitė „Tucson“ modeliu. Šie aršiausi konkurentai padėjo kompaktiškų SUV rinką Europoje padidinti iki 26 proc. tarp visų visureigių, kai tą patį 2014 metų laikotarpį ji siekė 24 proc., teigiama „JATO Dynamics“ pateikiamoje ataskaitoje.

Panašu, kad ir šiais metais kompaktiškų SUV pardavimai bei vaidmuo automobilių rinkoje tik stiprės – laukiamų naujovių žada naujos kartos „Volkswagen Tiguan“, „Kia Sportage“ ir kaip reikiant atsinaujinęs „Ford Kuga“.

Tai reiškia, kad svarbių atnaujinimų ir patobulinimų per ateinančius dvejus metus sulauks visi penki segmento populiariausieji. Nieko keisto, kad kompaktiškų SUV sektorius Europoje netrukus taps pačiu konkurencingiausiu.

Kalbant apie kompaktiškų SUV segmentą svarbu tai, kad, skirtingai nuo kitų automobilių sektorių Europoje, „Premium“ segmento modeliai neturi pranašumo prieš konkurentus iš vadinamosios masinės rinkos.

„Kompaktiškų SUV pardavimus mažiau lemia prabangūs prekės ženklai, nes pastebimas intensyvus viso segmento augimas. Kitaip tariant, šiuo metu atsiriekti gabalą rinkos gali visi norintys, sąlygos tam itin palankios“, – teigia IHS analitikas Timas Urquhartas.

Šio segmento klientai dažniausiai daugiau dėmesio skiria dizainui, o ne prekės ženklui.

„Stilius ir dizainas – pagrindinė priežastis, lemianti sprendimą įsigyti vieną ar kitą SUV“, – teigia „Hyundai UK“ vadovas Tony Whitehornas. Jis „Automotive News Europe“ sakė, kad šiuo metu Jungtinė Karalystė yra didžiausia „Tucson“ rinka, nors šiam modeliui puikiai sekasi visoje Europoje. Jeigu „Tucson“ ir „ix35“ pardavimai būtų sulieti į vieną, „Hyundai“ pastarųjų dešimties mėnesių pardavimų rezultatas segmente būtų trečias.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Volvo“ gamykloje kilo gaisras, evakuota apie 150 žmonių (1)

Apie 150 žmonių buvo evakuota antradienį dėl gaisro „Volvo“ gamykloje Geteborgo mieste Švedijos vakaruose, praneša televizijos kanalas SVT.

Laikini nesklandumai: stabdoma dviejų „Audi“ modelių gamyba (1)

Iki ketvirtadienio „Audi“ gamykloje Ingolštate laikinai sustabdyta A4 ir A5 modelių gamyba. Taip nutiko po gaisro tiekėjo fabrike pristigus detalių, skelbia europe.autonews.com.

„Honda“ vizijoje – elektrinė automobilių ateitis ir autonomiškumas (1)

Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatyta „Honda Electric Vision“ strategija. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pagal ją, iki 2025 metų du trečdaliai Europoje parduodamų „Honda“ modelių bus varomi elektra. Bendrovė taip pat žada iki 2020 metų serijiniuose modeliuose pradėti taikyti autonomiško vairavimo (self-driving) technologijas.

„Volkswagen T-Roc“ mes iššūkį „Nissan Juke“ (8)

Apie „Volkswagen T-Roc“ koncepciją oficialiai buvo pradėta kalbėti Ženevoje prieš trejus metus vykusioje parodoje, kurioje ir buvo pristatytas koncepcinis modelis. Nuo tada šio automobilio perspektyvos tapo viena iš labiausiai automobilių rinkos dalyvius dominančių temų.

Elektromobilių populiarėjimas kol kas nepakankamas naftos poreikio kritimui

Elektromobilių populiarėjimo įtaka naftos poreikiui artimiausius du dešimtmečius nebus tokia ženkli, kaip dabar priimta manyti, tvirtina „Facts Global Energy“ (FGE) ekspertai.
Facebook draugai