Ekspertai miesto visureigiams piešia šviesią ateitį

 (29)
Ekspertai prognozuoja, kad Europoje SUV automobilių paklausa ir toliau stabiliai augs. Spėjama, kad tokią palankią tendenciją lemia gamintojų sprendimai sektorių papildyti naujais ir patobulintais modeliais, viliasi tiek segmento lyderio „Nissan“ atstovai, tiek sektoriaus analitikai, informuoja „Autonews“.
"Hyundai Tucson"
"Hyundai Tucson" automobilis
© Organizatorių nuotr.

„Mus iš pradžių labai stebino segmento uždarumas. Dabar situacija pakito, noriai įsileidžiamos naujovės. Prognozuojame, kad rinka ir toliau augs“, – sako „Nissan Europe“ valdybos pirmininkas Paulas Willcoxas.

Šiais metais padidinto pravažumo automobilių segmente prognozuojamas stabilus augimas – tikimasi, kad bus parduoda apie 200 tūkst. krosoverių, o jau 2020 metais šis skaičius, anot analitikų iš „IHS Automotive predict“, pasieks net 2,2 mln. per metus.

Skelbiama, kad SUV automobilių rinkos augimą lemia siūlomos naujovės. Populiarusis „Nissan“ antrosios kartos „Qashqai“ modelis debiutavo 2014 metų pradžioje, „Renault“ 2015 metų pabaigoje rinkai pristatė naujutėlaitį „Kadjar“, o „Hyundai“ antrąjį praeitų metų pusmetį „ix35“ sėkmingai pakeitė „Tucson“ modeliu. Šie aršiausi konkurentai padėjo kompaktiškų SUV rinką Europoje padidinti iki 26 proc. tarp visų visureigių, kai tą patį 2014 metų laikotarpį ji siekė 24 proc., teigiama „JATO Dynamics“ pateikiamoje ataskaitoje.

Panašu, kad ir šiais metais kompaktiškų SUV pardavimai bei vaidmuo automobilių rinkoje tik stiprės – laukiamų naujovių žada naujos kartos „Volkswagen Tiguan“, „Kia Sportage“ ir kaip reikiant atsinaujinęs „Ford Kuga“.

Tai reiškia, kad svarbių atnaujinimų ir patobulinimų per ateinančius dvejus metus sulauks visi penki segmento populiariausieji. Nieko keisto, kad kompaktiškų SUV sektorius Europoje netrukus taps pačiu konkurencingiausiu.

Kalbant apie kompaktiškų SUV segmentą svarbu tai, kad, skirtingai nuo kitų automobilių sektorių Europoje, „Premium“ segmento modeliai neturi pranašumo prieš konkurentus iš vadinamosios masinės rinkos.

„Kompaktiškų SUV pardavimus mažiau lemia prabangūs prekės ženklai, nes pastebimas intensyvus viso segmento augimas. Kitaip tariant, šiuo metu atsiriekti gabalą rinkos gali visi norintys, sąlygos tam itin palankios“, – teigia IHS analitikas Timas Urquhartas.

Šio segmento klientai dažniausiai daugiau dėmesio skiria dizainui, o ne prekės ženklui.

„Stilius ir dizainas – pagrindinė priežastis, lemianti sprendimą įsigyti vieną ar kitą SUV“, – teigia „Hyundai UK“ vadovas Tony Whitehornas. Jis „Automotive News Europe“ sakė, kad šiuo metu Jungtinė Karalystė yra didžiausia „Tucson“ rinka, nors šiam modeliui puikiai sekasi visoje Europoje. Jeigu „Tucson“ ir „ix35“ pardavimai būtų sulieti į vieną, „Hyundai“ pastarųjų dešimties mėnesių pardavimų rezultatas segmente būtų trečias.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Naujoji „Nissan Micra“ nustebino pokyčiais (6)

Drąsi ir revoliucinė. Taip naująją, penktos kartos „Nissan Micra“ Japonijos gamintojai pristato šeštadienį duris visiems lankytojams atidarančioje tarptautinėje automobilių parodoje Paryžiuje. Kompanijos atstovai atskleidė, kad šis modelis sukurtas galvojant išskirtinai apie Europos rinką. Čia mažieji hečbekai vis dar gali džiaugtis dideliu populiarumu, kuris skaičių kalba reiškia apie 3,5 milijono parduotų naujų automobilių kasmet.

„Renault“ pakėlė uždangą nuo savo naujausio koncepcinio modelio (17)

Paryžiuje prasidėjusioje tarptautinėje automobilių parodoje kompanija „Renault“ ketvirtadienį pakėlė uždangą nuo savo naujausio koncepcinio modelio „Trezor“. Kaip teigiama įmonės pranešime žiniasklaidai, šis modelis pažymi naujo markės dizaino ciklą.

Lietuviškosios svajonės: naujieji „Audi A5/S5 Sportback“ ir „Audi RS3 Sedan“ (4)

Mano subjektyvia nuomone, iš vokiškų „Premium“ automobilių gamintojų trijulės svarbiausias naujienas Paryžiaus automobilių parodoje pristatė „Audi“ gamintojas. Be debiutavusio naujosios kartos „Audi Q5“, gamintojas iš Ingolštato Paryžiui parengė dar dvi pasaulines premjeras, kurių bent jau viena bus tikrai su džiaugsmu sutikta ir Lietuvoje.

„Peugeot“ naujienos Paryžiuje – visuotinės manijos atspindys (17)

„Peugeot“ 3600 kvadratinių metrų stendas Paryžiaus automobilių parodoje yra padalintas į temines sritis, tačiau pagrindinis dėmesys jame skirtas krosoveriams. Šiemet šis Prancūzijos gamintojas, reaguodamas į rinkos tendencijas, kurios rodo visuotinę SUV automobilių maniją, net du šeimyninius vienatūrius 3008 ir 5008 „pavertė“ miesto visureigiais. Būtent šiems dviems modeliams buvo skirta daugiausiai ekspozicinės erdvės viename iš erdviausių parodos paviljonų.

Nauja „Mercedes“ strategija benzinu nekvepia (43)

Nors „Mercedes“ gamintojas prieš parodą kalbėjo apie naująjį E klasės padidinto pravažumo universalą „All-Terrain“ ir net 557 AG rodsterį „AMG GT C“, visgi pagrindinės švabų žvaigždės Prancūzijos padangėje buvo ne šie automobiliai...
Facebook draugai