„Dacia“: nebrangūs modeliai yra kokybiški

 (14)
Automobilių gamintoja „Dacia“ Frankurto automobilių parodoje pristatydama savo geriausius ir naujausius modelius bando įrodyti, kad nebrangūs modeliai yra kokybiški, rašoma pranešime spaudai.
Dacia Duster koncepcija
© Gamintojo nuotr.

„Dacia“ bendrovę nuo 1999 m. pradėjo valdyti „Renault“, o 2004 m. buvo pristatytas pirmasis modelis „Logan“ ir nuo tada yra parduota beveik milijonas „Dacia“ automobilių.

Per pirmus šešis 2009 m. mėnesius pardavimai išaugo 20,3 proc., nors pati rinka smuko 16,5 proc. Europoje pardavimai išaugo daugiau nei 95 proc., o pagrindine rinka tapo Vokietija, kurioje parduota 48 tūkst. „Dacia“ automobilių. Rumunijoje „Dacia“ ir toliau išliko rinkos lydere, o Maroke padidino savo rinkos dalį iki 12,88 proc.

Šalia savo nebrangių modelių linijos, „Dacia“ šiais metais pristatė ir futuristinės išvaizdos koncepcinį visureigį „Duster“. Automobilio dizainas buvo kurtas bendradarbiaujant „Dacia“ ir „Renault“ komandoms. Automobilyje suderinti sportinio kupė ir erdvaus vienatūrio elementai susilaukė itin teigiamų automobilininkų atsiliepimų.

2009 m. vasarą „Dacia“ taip pat pristatė didesnio pravažumo „Sandero Stepway“ modelį.

2008 m. Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas „Dacia eco2“ automobilių ženklinimas įrodė, kad ekonomiški „Dacia“ automobiliai yra ir ekologiški. Šiuo metu visi „Dacia“ šeimos automobiliai gali būti parduodami su „Dacia eco2“ ženklu. Pavyzdžiui, „Logan“ ir „Sandero“ modeliai, aprūpinti dCi 70 arba dCi 85, išmeta vos 120 g/km CO2.

Automobilių gamintoja „Dacia" planuoja ir toliau plėstis: 2010 m. žadama pristatyti naują automobilį, varomą 4 ratais.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.

BMW neigia dalyvavęs karteliniame susitarime (1)

Vokietijos automobilių gamintoja „Bayerische Motoren Werke AG“ (BMW) kategoriškai neigia pranešimus žiniasklaidoje dėl savo tariamo dalyvavimo karteliniame automobilių gamintojų susitarime.

Kas 9-as į šalį įvežamas automobilis turės būti sunaikintas (31)

Nuo šių metų liepos 3 d. Lietuvos muitinei patikrinus apie 1,3 tūkst. naudotų automobilių, iš jų, pirminiais duomenimis, 149 – arba 11 proc. – pripažinti atliekomis. Tai reiškia, kad pastarieji į Lietuvą importuoti automobiliai turi būti sunaikinti arba sutvarkyti kaip atliekos.

Amerikietiškų automobilių importuotojai šaukia SOS: mūsų verslas žlugdomas (384)

Daužtų automobilių, atgabentų iš JAV, remontu užsiimantys verslininkai šaukia SOS. Liepą daugelis tokių automobilių pradėti vertinti kaip atliekos ir jų nebegalima išvežti iš uosto. Taip esą žlugdomas jų verslas.

„Ford“ samdo uostymo ekspertus, kad įtiktų naujų automobilių kvapo nemėgstantiems kinams (4)

Vakarų Kinijoje esančioje laboratorijoje, kurioje pristatyta stiklinių buteliukų, stovi įvairiausi prietaisai, kompanija „Ford Motor“ pasitelkė dar vieną būdą pritraukti daugiau pirkėjų – uoslę.
Facebook draugai