Naujoji pakaba turėtų pakeisti šios markės gerbėjams puikiai pažįstamą hidropneumatinę sistemą, kurios „Citroen“ pamažu atsisako. Šiuo metu ji vis dar montuojama į „C5“ automobilius, tačiau prancūzai dar vasaros pradžioje pranešė, kad sulyg šio modelio pakeitimu hidropneumatikos planuojama atsisakyti visiškai.

Iš pradžių įmonė teigė, kad jau atgyvenusios hidropneumatikos išleidimas į pensiją susijęs su kaštų taupymo programa. Vis dėlto, panašu, jog „Citroen“ tiesiog rado naują sprendimą. Jo diegimas prasidės būtent nuo „C5“ modelio, o vėliau turėtų „išplisti“ į kitus automobilius.

„Citroen“ markei komfortas yra pagrindinė vertybė, todėl ieškome kelio, kaip atkurti hidropneumatinės pakabos teiktus privalumus modernesniu ir tinkamesniu būdu“, – britų leidiniui „Autocar“ teigė L. Jackson.

Kompanijos vadovė neatskleidė jokių specifinių naujosios pakabos detalių, tačiau pažymėjo, kad inžinieriai ir tiekėjai sistemą kuria jau kurį laiką. Ji taip pat patikino, kad naujoji pakaba bus „unikali „Citroen“ sistema, skirta tik šios markės automobiliams“.

L. Jackson taip pat atskleidė, kad iš dabar naudojamų 14 skirtingų kėbulų „Citroen“ ateityje norėtų pasilikti 7 ir „C1“ modelio „kūną“, kuris kuriamas kartu su „Peugeot“ bei „Toyota“. Į šį skaičių nepatenka atskirai Kinijos rinkai kuriamų modelių kėbulai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (73)