BMW nupiešė ateities pasaulį: viskas smarkiai pasikeis

 (49)
Jau daugiau nei šimtmetį „BMW Group“ vysto, kaip patys vadina, „tobulos transporto priemonės“ projektą. Kitaip tariant, ruošiasi sutikti naują pasaulį, kuriame visi bendrovės klientai bus tik keleiviai – viskuo kitu pasirūpins patys automobiliai, skelbia leidinys „Autonews“.
"BMW i8"
"BMW i8"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Minint 100-ąjį BMW gimtadienį, bendrovės valdybos narys, atsakingas už plėtrą, Klausas Froehlichas papasakojo apie planus iš esmės rekonstruoti bendrovę. Esą bent pusė visų darbuotojų jau neilgai trukus bus programuotojai, kurie ir bus atsakingi už savarankiškų automobilių tobulinimą ir galės mesti iššūkį tokiems konkurentams kaip „Alphabet“, kuris visiems geriau žinomas kaip tiesiog „Google“.

„Man svarbiausias dalykas turėti patį protingiausią automobilį“, – per interviu „Reuters“ Ženevoje, kur vyko automobilių paroda, sakė K. Froehlichas.

Naujausių technologijų pasaulyje atsirandant vis naujų verslo galimybių, BMW savo konkurentais laiko ir tokias bendroves kaip taksi paslaugas teikiantis „Uber“ ar automobilių prekybos svetainė „Truecar“, kurias K. Froehlichas įvardija kaip naujus „tarpinius verslo modelius“.

„Mūsų pagrindinė užduotis – išsaugoti mūsų verslo modelį, nepasiduodant iš interneto atėjusiam žaidėjui, priešingu atveju viskas baigsis kaip su „Foxconn“ bendrove „Apple“ atveju – gamina jiems tik metalinius karkasus“, – sako K. Froehlichas.

BMW bus priverstas imtis skubių veiksmų, tartis su naujais tiekėjais, dauguma kurių neturi nieko bendro su tradicine automobilių pramone.

„Mums reikia šiek tiek pasiskubinti vejantis naujausius dirbtinio intelekto automobilių pramonėje pasiekimus“, – silpnąją bendrovės vietą pripažįsta BMW atstovas.

Šiuo metu programinės įrangos inžinieriai BMW sudaro tik iki 20 proc. iš 30 tūkst. darbuotojų.

„Jeigu per ateinančius penkerius metus santykis turėtų pasikeisti į 50:50, mums reiktų rasti atitikmenį dar maždaug 15-20 tūkst. specialistų iš mūsų tiekėjų ir kitur“, – sako K. Froehlichas ir pridūrė, kad Vokietijos aukštosios mokyklos paruošia per mažai technikos inžinierių, tad BMW neturi, ko samdyti.

Programinei įrangai tampant ne mažiau svarbiai nei techninė įranga, dar vienas svarbus pokytis BMW politikoje galėtų būti bandymas išlaisvinti išteklius, ėmus licencijuoti bendrovės inžinierių ištobulintas technologijas, pavyzdžiui, pavaras elektriniams ir hibridiniams automobiliams.

„Žengdami į priekį, pardavinėsime elektrines pavaras. Yra daug mažesnių gamintojų, kurie paprasčiausiai tokiems darbams neturi pinigų“, – apie perspektyvas kalba K. Froehlichas.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Savaitgalis su „Nissan Navara“: klajonės tarp asfalto ir gamtos (2)

Požeminiame daugiaaukštės stiklo, plieno ir betono sąjungos parkinge pastatęs „Nissan Navara“ kokias penkias minutes stovėjau ir žiūrėjau į ją. Bandžiau suprasti: svetimkūnis ar lyg čia išlietas? Aukščiu ir pločiu nenustebinęs pikapas savo ilgą kūną standartinėje stovėjimo vietoje sutalpino tik perlipus plastmasinį apsaugos bortelį. Tačiau taip „įsirangęs“ niekuo per daug neišsiskyrė iš bendros aplinkos, kurią taip pat sudarė ne vienas visureigis.

Sostinės vairuotojai išlaikė policijos sąžiningumo testą (2)

Antradienį sostinės gatvėse Policijos departamento prie VRM pareigūnai, kartu su Lietuvos kelių policijos tarnybos patruliais vykdė sąžiningumo testą. Šeškinės mikrorajone nedažytas tarnybinis automobilis fiksavo KET pažeidimus, perduodavo informaciją kitiems pareigūnams, kurie už kelių šimtų metrų stabdė pažeidėjus. Vairuotojų buvo klausiama, ar sąžiningai laikosi kelių eismo taisyklių ir ar per pastarąją valandą nėra padarę pažeidimo.

Kada kelyje saugotis žvėrių? (2)

Vairuotojai keliuose turėtų būti itin atidūs paryčiais bei naktį, mat būtent tuo metu į kelius ir gatves gali išbėgti miško žvėrys, perspėja specialistai. Kokių veiksmų imtis, jei sutikote tokį pakeleivį?

Potvyniai Vokietijoje stabdo „Audi“ gamybą (1)

Savaitgalį ir pirmosiomis šios savaitėmis dienomis didelės liūtys pietvakarių Vokietijoje ir patvinusi Nekaro upė Badeno-Viurtembergo žemėje sutrikdė „Audi“ automobilių gamyklos ritmą.

Parodė, kaip galima net trečdaliu sumažinti sąnaudas (6)

Beveik trečdaliu mažesnės degalų sąnaudos. Naujausias „Volvo Trucks” koncepcinis modelis parodo, kaip galima pasiekti stulbinamų rezultatų, pritaikius aerodinaminį dizainą ir sumažinus nuosavą sąstato masę.
Facebook draugai