BMW nupiešė ateities pasaulį: viskas smarkiai pasikeis

 (49)
Jau daugiau nei šimtmetį „BMW Group“ vysto, kaip patys vadina, „tobulos transporto priemonės“ projektą. Kitaip tariant, ruošiasi sutikti naują pasaulį, kuriame visi bendrovės klientai bus tik keleiviai – viskuo kitu pasirūpins patys automobiliai, skelbia leidinys „Autonews“.
"BMW i8"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Minint 100-ąjį BMW gimtadienį, bendrovės valdybos narys, atsakingas už plėtrą, Klausas Froehlichas papasakojo apie planus iš esmės rekonstruoti bendrovę. Esą bent pusė visų darbuotojų jau neilgai trukus bus programuotojai, kurie ir bus atsakingi už savarankiškų automobilių tobulinimą ir galės mesti iššūkį tokiems konkurentams kaip „Alphabet“, kuris visiems geriau žinomas kaip tiesiog „Google“.

„Man svarbiausias dalykas turėti patį protingiausią automobilį“, – per interviu „Reuters“ Ženevoje, kur vyko automobilių paroda, sakė K. Froehlichas.

Naujausių technologijų pasaulyje atsirandant vis naujų verslo galimybių, BMW savo konkurentais laiko ir tokias bendroves kaip taksi paslaugas teikiantis „Uber“ ar automobilių prekybos svetainė „Truecar“, kurias K. Froehlichas įvardija kaip naujus „tarpinius verslo modelius“.

„Mūsų pagrindinė užduotis – išsaugoti mūsų verslo modelį, nepasiduodant iš interneto atėjusiam žaidėjui, priešingu atveju viskas baigsis kaip su „Foxconn“ bendrove „Apple“ atveju – gamina jiems tik metalinius karkasus“, – sako K. Froehlichas.

BMW bus priverstas imtis skubių veiksmų, tartis su naujais tiekėjais, dauguma kurių neturi nieko bendro su tradicine automobilių pramone.

„Mums reikia šiek tiek pasiskubinti vejantis naujausius dirbtinio intelekto automobilių pramonėje pasiekimus“, – silpnąją bendrovės vietą pripažįsta BMW atstovas.

Šiuo metu programinės įrangos inžinieriai BMW sudaro tik iki 20 proc. iš 30 tūkst. darbuotojų.

„Jeigu per ateinančius penkerius metus santykis turėtų pasikeisti į 50:50, mums reiktų rasti atitikmenį dar maždaug 15-20 tūkst. specialistų iš mūsų tiekėjų ir kitur“, – sako K. Froehlichas ir pridūrė, kad Vokietijos aukštosios mokyklos paruošia per mažai technikos inžinierių, tad BMW neturi, ko samdyti.

Programinei įrangai tampant ne mažiau svarbiai nei techninė įranga, dar vienas svarbus pokytis BMW politikoje galėtų būti bandymas išlaisvinti išteklius, ėmus licencijuoti bendrovės inžinierių ištobulintas technologijas, pavyzdžiui, pavaras elektriniams ir hibridiniams automobiliams.

„Žengdami į priekį, pardavinėsime elektrines pavaras. Yra daug mažesnių gamintojų, kurie paprasčiausiai tokiems darbams neturi pinigų“, – apie perspektyvas kalba K. Froehlichas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Daimler“ pirmąjį ketvirtį tikisi rekordinių „Mercedes-Benz“ automobilių pardavimų

Vokietijos automobilių gamintoja „Daimler“ trečiadienį pranešė, kad pirmąjį šių metų ketvirtį padalinio „Mercedes-Benz Cars“ automobilių pardavimai turėtų būti rekordiniai, skelbia naujienų agentūra „Reuters“.

Elektromobilių entuziastas įsitikinęs: Lietuvai prireiks atominės elektrinės (13)

Elektra varomos transporto priemonės Lietuvoje populiarėja ganėtinai dideliais žingsniais: elektromobilių registracijų skaičius šalyje kasmet padvigubėja. Nors bendras jų skaičius nėra didelis, tačiau augimo tempai džiugina ir demonstruoja, jog žmonės pradeda vertinti šių transporto priemonių suteikiamus privalumus ir patys skleidžia „elektromobilių virusą“ tarp draugų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Ford“ žinia apie 1,2 mlrd. dolerių investicijas iššaukė D. Trumpo reakciją „Twitter“ paskyroje (10)

JAV automobilių gamintoja „Ford“ pranešė skirsianti 1,2 mlrd. JAV dolerių trijų gamybos įmonių Mičigano valstijoje modernizavimui, informuoja BBC.

„Volvo“ gamykloje kilo gaisras, evakuota apie 150 žmonių (1)

Apie 150 žmonių buvo evakuota antradienį dėl gaisro „Volvo“ gamykloje Geteborgo mieste Švedijos vakaruose, praneša televizijos kanalas SVT.

Laikini nesklandumai: stabdoma dviejų „Audi“ modelių gamyba (1)

Iki ketvirtadienio „Audi“ gamykloje Ingolštate laikinai sustabdyta A4 ir A5 modelių gamyba. Taip nutiko po gaisro tiekėjo fabrike pristigus detalių, skelbia europe.autonews.com.
Facebook draugai