Jau daugiau nei šimtmetį „BMW Group“ vysto, kaip patys vadina, „tobulos transporto priemonės“ projektą. Kitaip tariant, ruošiasi sutikti naują pasaulį, kuriame visi bendrovės klientai bus tik keleiviai – viskuo kitu pasirūpins patys automobiliai, skelbia leidinys „Autonews“.
"BMW i8"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Minint 100-ąjį BMW gimtadienį, bendrovės valdybos narys, atsakingas už plėtrą, Klausas Froehlichas papasakojo apie planus iš esmės rekonstruoti bendrovę. Esą bent pusė visų darbuotojų jau neilgai trukus bus programuotojai, kurie ir bus atsakingi už savarankiškų automobilių tobulinimą ir galės mesti iššūkį tokiems konkurentams kaip „Alphabet“, kuris visiems geriau žinomas kaip tiesiog „Google“.

„Man svarbiausias dalykas turėti patį protingiausią automobilį“, – per interviu „Reuters“ Ženevoje, kur vyko automobilių paroda, sakė K. Froehlichas.

Naujausių technologijų pasaulyje atsirandant vis naujų verslo galimybių, BMW savo konkurentais laiko ir tokias bendroves kaip taksi paslaugas teikiantis „Uber“ ar automobilių prekybos svetainė „Truecar“, kurias K. Froehlichas įvardija kaip naujus „tarpinius verslo modelius“.

„Mūsų pagrindinė užduotis – išsaugoti mūsų verslo modelį, nepasiduodant iš interneto atėjusiam žaidėjui, priešingu atveju viskas baigsis kaip su „Foxconn“ bendrove „Apple“ atveju – gamina jiems tik metalinius karkasus“, – sako K. Froehlichas.

BMW bus priverstas imtis skubių veiksmų, tartis su naujais tiekėjais, dauguma kurių neturi nieko bendro su tradicine automobilių pramone.

„Mums reikia šiek tiek pasiskubinti vejantis naujausius dirbtinio intelekto automobilių pramonėje pasiekimus“, – silpnąją bendrovės vietą pripažįsta BMW atstovas.

Šiuo metu programinės įrangos inžinieriai BMW sudaro tik iki 20 proc. iš 30 tūkst. darbuotojų.

„Jeigu per ateinančius penkerius metus santykis turėtų pasikeisti į 50:50, mums reiktų rasti atitikmenį dar maždaug 15-20 tūkst. specialistų iš mūsų tiekėjų ir kitur“, – sako K. Froehlichas ir pridūrė, kad Vokietijos aukštosios mokyklos paruošia per mažai technikos inžinierių, tad BMW neturi, ko samdyti.

Programinei įrangai tampant ne mažiau svarbiai nei techninė įranga, dar vienas svarbus pokytis BMW politikoje galėtų būti bandymas išlaisvinti išteklius, ėmus licencijuoti bendrovės inžinierių ištobulintas technologijas, pavyzdžiui, pavaras elektriniams ir hibridiniams automobiliams.

„Žengdami į priekį, pardavinėsime elektrines pavaras. Yra daug mažesnių gamintojų, kurie paprasčiausiai tokiems darbams neturi pinigų“, – apie perspektyvas kalba K. Froehlichas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Baltarusiai pagamino savo pirmą elektrinį automobilį (21)

Baltarusija giriasi pagaminusį pirmąjį šalyje elektrinį automobilį . Transporto priemonę...

„Harley-Davidson“ jubiliejaus proga pradėjo „Softail“ modelių revoliuciją (2)

Artėjančio 115 jubiliejaus proga „ Harley-Davidson “ skelbia didžiausią modelių premjerą...

Aplinką teršiančių automobilių atsisakysiantiems britams „Ford“ siūlo išmokas

„Ford“ antradienį pranešė siūlysiantis pinigines išmokas britams, nusprendusiems atsisakyti...

„Siemens“ elektrifikuos pirmą greitkelio atkarpą Vokietijoje, kuria judės krovininis transportas (8)

„ Siemens “ koncernas pasirašė susitarimą dėl pirmos greitkelio atkarpos elektrifikavimo...

Vilniuje riaumojo galingieji „Mercedes-AMG“ automobiliai (22)

Šį pirmadienį Vilniuje vyko „ Mercedes-Benz StarExperience“ renginys, kurio metu buvo...

Top naujienos

Orai: paskutinį vasaros savaitgalį – šioks toks pagerėjimas (6)

Antroje savaitės pusėje orai bus vėjuotesni, vieną šalies pusę lietus merks labiau nei kitą....

Liūdna žinia: L. Lekavičius dėl traumos priverstas praleisti Europos čempionatą (91)

Atlikus tyrimus paaiškėjo, kad per rungtynes su Islandija Lukas Lekavičius patyrė sunkesnę...

Individualių statybininkų įkainiai priartėjo prie įmonių tarifų (194)

Būsto rinkos aktyvumas didina statybininkų darbo įkainius. Nors individualiai dirbantys meistrai...

Metė gerai apmokamą darbą Škotijoje ir grįžo į Lietuvą: nežinau, kur žmonės mato tiek negatyvo (199)

Agnė Butautaitė iš emigracijos grįžo pernai ir iškart ėmėsi veikti – Panevėžio centre,...

Atsarginį variantą jau paruošęs D. Adomaitis pyko: taip ir įvyksta kvailos traumos (19)

Sausakimšoje „Šiaulių“ arenoje Lietuvos rinktinė be didesnio vargo 84:62 susitvarkė su...

Be susižeidusio L. Lekavičiaus likusi Lietuvos rinktinė pranoko Islandiją (220)

Europos čempionatui besirengianti Lietuvos krepšinio rinktinė kontrolinėse rungtynėse Šiauliuose...

Jaunasis filosofas įvardijo, ko trūksta šiuolaikinei kartai (32)

Klasikinių mokslų magistro studijas Kembridže ( Jungtinė Karalystė ) su pagyrimu baigęs ir šiuo...

Nustebsite pamatę: dizaineris sukūrė išskirtinius vandens mylėtojų kostiumus (6)

Žmonėms, kuriems vanduo, jūros bangos ir smėlis yra visas gyvenimas, mados dizaineris Thomas...

Įspūdingomis asmenukėmis išgarsėjęs vaikinas visose savo nuotraukose slepia žinutę vienam žmogui (4)

Natūralu, kad tėvai paprastai nerimauja, kai jų vaikams tenka vykti į užsienį. Tad norėdamas...

Šį bruožą turintys žmonės labiau linkę į neištikimybę (21)

Visi, kurie būna neištikimi savo antrajai pusei, turi vieną bendrą bruožą. Tokią išvada...