Vis dėlto „Jaguar“ ir „Land Rover“ markių, kurias „Tata“ įsigijo iš „Ford“ koncerno 2008 m., automobilių pardavimai tebėra stiprūs – jie atnešė 29 proc. daugiau pelno nei praėjusį ketvirtį.

„Mūsų pajamas gerokai sustiprino puiki „Jaguar“ ir „Land Rover“ statistika“, – džiaugėsi įmonės finansų skyriaus vadovas C. Ramakrishnanas.

„Tata“ įsigijo abi bendroves iš „Ford“ už 2,3 mlrd. JAV dolerių siekdama sustiprinti savo pradavimus užsienyje. Ji ketina plėstis Kinijos rinkoje, nes čia prabangių transporto priemonių paklausa liko stabili net ir ekonominio nuosmukio laikais. Šiais metais iš viso „Tata Motors“ planuoja Kinijoje parduoti daugiau nei 100 tūkst. automobilių.

Tačiau paklausa pačioje Indijoje ir toliau smunka – jau aštuntąjį ketvirtį iš eilės. Bendrovės atstovų teigimu, daugiausiai įtakos tam turėjo „susilpnėjusi šalies ekonomika“.

Visame pasaulyje „Tata“ pirmą 2013 m. ketvirtį pardavė 94,7 tūkst., t.y. 10 proc. daugiau nei 2012 metais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)