Vasarį pasaulio kelius papildė 126500 naujų „Audi“ (+3,3 proc.). Kaip praneša kompanijos marketingo skyrius, visuose trijuose svarbiausiuose pardavimo regionuose – Europoje, Amerikos žemyne bei Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse - pardavimų rezultatai solidžia persvara pranoksta pernykščius.
Europoje nuo metų pradžios parduota 125050 vnt. (+7,3 proc.) naujų „Audi“ automobilių . Gamintoją ypač džiugina 8,1 proc. Senajame žemyne ūgtelėję vasario mėn. pardavimai.
Vokietijoje parduota 28507 vnt. (+11,8 proc.), Didžiojoje Britanijoje - 5355 vnt. (+7,3 proc.), Prancūzijoje - 5262 vnt. (+9,4 proc.), Italijoje - 4715 vnt. (+12,1 proc.), o Ispanijoje - 4619 vnt. (+6,9 proc.).
JAV vasarį parduota 11718 vnt. (+2,3 proc.) „Audi“ automobilių, Kanadoje - 1542 vnt. (+18,9 proc.), o Meksikoje - 1208 vnt. (+15,6 proc.).
Kinijoje, kur parduoti 34152 „Audi“ automobiliai, jų paklausa išaugo 1,3 proc., o Australijoje šios markės paklausos didėjimo procentinė išraiška pasiekė 18 proc.