„Audi“ teigia, kad šis automobilis savo parametrais primena ne riboto greičio ir važiavimo nuotolio elektromobilį, o dinamikos mėgėjams skirtą kompaktinės klasės automobilio modifikaciją.

Penkerių durų „Audi A3 e-tron“ išvysto iki 150 kW (204 AG) maksimalią galią ir iki 350 Nm maksimalų sukimo momentą. Ši koncepcija 100 km/val. greitį pasiekia per 7,6 sek. ir gali važiuoti iki 222 km/val. greičiu.

Vertinant pagal hibridiniams automobiliams pritaikytą ECE metodiką, „Audi A3 e-tron“ vidutiniškai sunaudoja 1,5 litro degalų 100 km kelio ir į aplinką išmeta tik 35 g/km CO2.

Egzistuoja 3 galimi važiavimo režimai: tik elektra, tik benzinu ir hibridinis – elektra ir benzinas kartu.

Visą šią įvairovę kuria po variklio gaubtu sumontuotas iš esmės modifikuotas 1.4 TFSI 150 AG benzininis variklis. Jo velenas specialia sankaba sujungtas su 75 kW galios elektros varikliu.

Vien tik elektros variklio varomas „Audi A3 e-tron“ išvysto 130 km/val. maksimalų greitį. Vienos akumuliatorių įkrovos užtenka 130 km kelio.

„Audi“ kol kas nepraneša, kada galėtų pasirodyti serijinė „A3 e-tron“ versija. Kompanija užsimena, kad tai yra „realus „Audi“ ateities projektas“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)