Atnaujintas „Porsche 911 Turbo“ turės beveik 500 AG

 (81)
Tai bus kaip niekada greitas, lengvas, galingas ir „aštrus“ „Porsche 911 Turbo“. Gamintojų teigimu, šis modelis duos grąžos visuomet greitesniais laikytiems konkurentams „Ferrari“ ir „Lamborghini“.
Porsche 911 Turbo
© Gamintojo nuotr.

Ankstesnis „Porsche 911“ 3,6 l variklis su dviguba turbina buvo perdarytas į 3,8 l su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, o pridėjus 20 AG nuo šiol agregatas galės išvystyti 493 AG. Naujoji „Turbo“ versija bus dinamiškesnė dėl „Porsche Traction Management“ sistemos, kuri optimaliai paskirstys variklio galią priekiniams ir galiniams ratams.

„Porsche“ atstovų teigimu, nauji pokyčiai, susiję su varikliu, važiuokle ir transmisija, modeliui suteiks daugiau sportiškumo savybių. Pirmosiose nuotraukose matomi kabrioleto lieti ratlankiai bus standartinės įrangos dalis. O lengvo lydinio 19 colių „RS Spyder“ ratlankius kupė tipo automobiliui bus galima užsisakyti kaip papildomą įrangą.

Standartinėje įrangoje bus montuojama šešių lapsnių mechaninė pavarų dėžė, taip pat bus galima užsisakyti ir septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžę.

Iki 100 km/val. „Porsche 911 Turbo“ įsibėgės neįtikėtinai greitai – per 3,4 sek., o maksimalus greitis bus 312 km/val. Žadama, kad vidutinės degalų sąnaudos bus apie 11,7 l/100 km.

„911 Turbo“ bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį, o rinkoje pasirodys lapkričio mėnesį. Vokietijoje kupė modelis, įskaičius mokesčius, kainuos nuo 145,8 tūkst. eurų (apie 503 tūkst. Lt), kabrioletas – nuo 157 tūkst. eurų (apie 542 tūkst. Lt).

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.

BMW neigia dalyvavęs karteliniame susitarime (1)

Vokietijos automobilių gamintoja „Bayerische Motoren Werke AG“ (BMW) kategoriškai neigia pranešimus žiniasklaidoje dėl savo tariamo dalyvavimo karteliniame automobilių gamintojų susitarime.

Kas 9-as į šalį įvežamas automobilis turės būti sunaikintas (31)

Nuo šių metų liepos 3 d. Lietuvos muitinei patikrinus apie 1,3 tūkst. naudotų automobilių, iš jų, pirminiais duomenimis, 149 – arba 11 proc. – pripažinti atliekomis. Tai reiškia, kad pastarieji į Lietuvą importuoti automobiliai turi būti sunaikinti arba sutvarkyti kaip atliekos.

Amerikietiškų automobilių importuotojai šaukia SOS: mūsų verslas žlugdomas (384)

Daužtų automobilių, atgabentų iš JAV, remontu užsiimantys verslininkai šaukia SOS. Liepą daugelis tokių automobilių pradėti vertinti kaip atliekos ir jų nebegalima išvežti iš uosto. Taip esą žlugdomas jų verslas.

„Ford“ samdo uostymo ekspertus, kad įtiktų naujų automobilių kvapo nemėgstantiems kinams (4)

Vakarų Kinijoje esančioje laboratorijoje, kurioje pristatyta stiklinių buteliukų, stovi įvairiausi prietaisai, kompanija „Ford Motor“ pasitelkė dar vieną būdą pritraukti daugiau pirkėjų – uoslę.
Facebook draugai