Per 12 mėnesių bendrovės užimama rinkos dalis pasiekė 2,6 proc. Tai dar vienas šio prekių ženklo rekordas - lyginant su 2009 metais, „Hyundai“ turėjo 2,4 proc. rinkos.

Naujų automobilių pardavimai pernai Europoje smuko 4,9 proc.

Gamintojų teigimu, sėkmę 2010 metais labiausiai nulėmė „i30“ modelis, kurio parduota 115 207 vnt., t.y. 21 proc. daugiau nei 2009 m. Tai yra geriausias kada nors buvęs vieno „Hyundai“ modelio metinio pardavimo rodiklis.

2010 metais Europoje parduodamų automobilių gretas „Hyundai“ papildė dviem naujais modeliais: kompaktišku miesto visureigiu „ix35“ ir kompaktišku vienatūriu „ix20“.

„2011 metais didžiausią dėmesį skirsime užimamos rinkos dalies didinimui. Europoje pradėsime pardavinėti naujus automobilius tuose segmentuose, kuriuose „Hyundai“ dar neprekiavo, tarp jų – „i40“ ir unikalų trijų durų kupė „Veloster“. Šie automobiliai ir sustiprintas mažmeninės prekybos tinklas padės toliau kelti pardavimo rodiklius ir sustiprins mūsų prekės ženklo pozicijas Europoje“, teigė „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas ir viešųjų ryšių vadovas Alanas Rushforthas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją