Pasibaigusi virtualių lenktynių čempionato atranka pateikė staigmenų

Pasibaigė pirmojo Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių „Neste Dream 2 Drive“ čempionato atrankos etapas. Kaip rašoma organizatorių pranešime, iš kelių šimtų dalyvių tik 16 vaikinų gavo šansą įrodyti, kad jie yra verti vadinti save čempionais ir išpildyti savo svajonę – tapti tikru lenktynininku.
Lenktynėms paruošta "Mazda RX-8"
© Organizatorių archyvas

Balandžio viduryje prasidėjęs pirmasis šalies sporto istorijoje Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių „Neste Dream 2 Drive“ čempionatas pranoko visus lūkesčius. Iš viso per mėnesį projekto kvalifikacijoje dalyvavo net 420 virtualių lenktynių entuziastų. Visi jie rinkosi Vilniaus ir Klaipėdos „Simuliatorių akademijose“ bei Kauno „Skytech“ elektronikos parduotuvėje. Kaip pastebi Vilniaus „Simuliatorių akademijos“ įkūrėjas ir vadovas Laurynas Černeckas, tokio aktyvumo nebuvo galima tikėtis.

„Aš pats jau daug metų dalyvauju virtualiose lenktynėse, todėl maniau, kad daugmaž žinau šio pasaulio pulsą. Vis dėlto praėjus savaitei po atrankos pradžios žmonių srautas pas mus neatslūgo ir dar labiau augo. Tuo momentu supratau, kad jautriausia Lietuvos automobilių sporto vieta – finansai. Dauguma dalyvių atėjo su didžiuliu užsidegimu ir džiaugėsi, kad atsirado šansas įgyvendinti savo svajonę – gauti vietą tikroje lenktynių komandoje“, – apie kvalifikacijos džiaugsmus pasakoja jis.

Kiekvienas „Neste Dream 2 Drive“ projekte užsiregistravęs dalyvis savo geriausią laiką galėjo parodyti per tris bandymus. Maksimaliu bandymų skaičiumi pasinaudojo beveik pusė visų dalyvių, o tai rodo pasiruošimą rimtai kovai. L. Černeckas pasakoja, kad tikrai nemaža dalis visų dalyvių turi gabumų važiuoti tikrose lenktynėse.

„Labai mėgstu kalbėti tiksliai, todėl galiu visus dalyvius apžvelgti pagal procentus. 30 proc. iš visų dalyvių buvo absoliutūs naujokai, kurie atrankoje dalyvavo dėl pramogos. Tačiau maždaug 8 proc. iš jų tikrai turėjo sportinio vairavimo gyslelę. Kiti 60 proc. yra vienaip ar kitaip susidūrę su virtualiomis lenktynėmis. Pradedant paprastais kompiuteriniais vairais namuose, baigiant legendiniu „Collin McRae Rally“.

Iš jų bent penktadalis galėtų važiuoti tikroje trasoje su tikru automobiliu ir niekas net nepastebėtų, kad jie pradedantieji. Na, o likę 10 proc. yra tikri virtualių lenktynių fanatikai. Jie dalyvauja įvairiuose čempionatuose ir simuliatoriuose jaučiasi kaip žuvys vandenyje. Jei šiuos jų gebėjimus patobulintume tikroje trasoje – Lietuvos automobilių sportas pasipildytų konkurencingais vairuotojais“, – dėsto „Simuliatorių akademijos“ vadovas.

Būtent tai ir vyko visą atrankos ciklą. Lyderiai kartais pasikeisdavo praėjus kelioms minutėms po naujojo rekordo paskelbimo, o turnyrinė lentelė kardinaliai keisdavosi kasdien. Pasibaigus kvalifikacijai pirmoje vietoje užtikrintai įsitaisė vilnietis simuliatorių entuziastas Martynas Sidunovas (1:44.274). Jį dar bandys pasivyti Matas Mendelis (1:44.499) iš Klaipėdos. Tuo tarpu trečiąją poziciją kol kas gina kitas klaipėdietis Robertas Galdikas (1:44.802).

Kartu su kitais TOP 16 dalyvių jie keliaus į pusfinalius. Čia varžovai susitiks sprinto tipo lenktynėse tarpusavyje. Po keturių pusfinalių, vyksiančių virtualioje Poznanės trasoje, nugalėtojai susitiks finale.

Išlaikę Lietuvos automobilių sporto federacijos paruoštą teorijos egzaminą geriausi lenktynininkai finale kovos dėl galimybės išpildyti savo svajonę – užimti vietą „Tauras Racing“ lenktynių komandoje ir skrieti su „Mazda RX-8“ tikrose trasose.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Automobilių sportas

„Rally Latvija“ sprogusia padanga važiavęs B. Vanagas – ketvirtas (13)

Po pirmosios tarptautinio „Rally Latvija“ ralio dienos ketvirtąją vietą bendroje įskaitoje užima Lietuvos komanda „General Financing team Pitlane“ su pilotu Benediktu Vanagu. Įveikus septynis greičio ruožus asfaltu ir žvyru, B. Vanago ir Agnės Vičkačkaitės-Lauciuvienės ekipažas tarp keturių ralyje dalyvaujančių lietuvių ekipų yra pirmas.

„ENEOS 1006 km lenktynių“ programoje debiutavo greituminis slalomas

„Hankook Juta slalomo“ varžybos mėgėjams, kuriose savo įgūdžius per visas lenktynių dienas gali išbandyti visi norintys, ne naujiena aštuonioliktą kartą surengtų maratoninių lenktynių programoje. Šiemet ir taip gausų bei intensyvų lenktynių tvarkaraštį papildė ir „ENEOS 1006 km lenktynėse“ debiutavusios greituminio slalomo varžybos, į kurias pakviesti licencijuoti sportininkai, slalomo meistrai ir besitaikantieji į šiuos titulus.

„ENEOS 1006 km lenktynėse“ Palangoje – brolių Gelžinių ir E. Valeišos triumfas (56)

Aštuonioliktą kartą surengtose žiedinėse ištvermės „ENEOS 1006 km lenktynėse“ šeštadienio vakarą triumfavo „Skuba Dream“ komanda. „Porsche 911 GT3 CUP 997“ automobilį vairavę Ignas Gelžinis, Jonas Gelžinis ir Egidijus Valeiša 1006 kilometrus arba 373 trasos ratus nuvažiavo pirmi per 8 val. 54 min. ir pratęsė tradiciją, kai ant aukščiausio podiumo laiptelio vidurvasarį Palangoje lipa kažkuris iš brolių Gelžinių.

Po spalvingo parado – į lemiamų kovų sūkurį (1)

Tarsi į savotišką apšilimą prieš lemiamas penktadienio vakaro ir nakties batalijas „Gera Dovana Drift“ lenktynių dalyviai savo spalvingai išdažytą techniką išvairavo į kurorto centrinę J. Basanavičiaus gatvę. Šį paradą, kurį lydėjo Lietuvos kelių policijos tarnybos pareigūnai, stebėjo minia kurorto gyventojų ir svečių, o sportininkai demonstravo savo techniką, bendravo su praeiviais ir mielai fotografavosi su „drifto“ entuziastais.

„Lada Mustang“ pilotas A. Mištautas: vienas greitesnis ratas šeštadienį jau nieko nebereikš (6)

Palangoje vykstančiose „Eneos 1006 km“ lenktynėse penktadienį surengta kvalifikacija, kurios metu sprendėsi, kokiose pozicijose komandos šeštadienį pradės tūkstančio ir šešių kilometrų distancijos ištvermės lenktynes. Šiose varžybose su raudonuoju „Lada“ ir „Mustang“ hibridu dalyvaujanti Kauno automobilininkų sporto klubo ketveriukė startuos iš 26-osios vietos.
Facebook draugai