„Po avarijos Hjustone mane prižiūrėjo vieni geriausių gydytojų, kuriems mano sveikata ir saugumas buvo prioritetas“, – pranešime spaudai teigė D. Franchitti. - Esu itin dėkingas už priežiūrą, kurios sulaukiau per pastarąsias kelias savaites. Taip pat norėčiau padėkoti šeimai bei draugams už jų palaikymą. Gydytojų, kurie po incidento gydė mano galvos ir nugaros traumas, patarimu, turėčiau nustoti lenktyniauti.

Jie labai aiškiai pasakė, jog dar kartą patekęs į rimtesnę avariją stipriai rizikuočiau. Atsižvelgęs į tai, nusprendžiau sustoti. 30 metų lenktynės buvo visas mano gyvenimas. Tikrai pasidaro sunku pagalvojus, jog ta gyvenimo dalis baigėsi. Su nekantrumu laukiau kitų metų sezono turėdamas tikslą ketvirtą kartą nugalėti „Indianapolis 500“ lenktynėse bei penktą kartą tapti „IndyCar“ čempionu“.

Ganassi“ komandos vadovas Chipas Ganassi negailėjo gerų žodžių lenktynininko karjerą nusprendusiam baigti D. Franchitti.

„D. Franchitti pasiekė daug puikių rezultatų su „Ganassi“ komanda, tad bus tikrai gaila, kad jo kitais metais neišvysime viename iš mūsų automobilių“, – sakė C. Ganassi. - Dario yra automobilių sporto legenda, kurio daugelis iš mūsų tikrai pasiilgs. Jo įnašas į automobilių sportas yra didžiulis. Dario pasižymėjo tuo, jog jis visada buvo lenktynių studentas – žmogus, kuris ne tik vertino šio sporto mokslą, bet ir kitus asmenis, kurie lenktyniavo dar prieš jį“.

Per daugelį CART ir „IndyCar“ čempionatuose praleistų metų D. Franchitti startavo 266 lenktynėse, iškovojo 31 pergalę, 92 kartus lipo ant apdovanojimų pakylos, pelnė 35 „pole“ bei 23 kartus įveikė greičiausią lenktynių ratą. Tarp svarbiausių škoto pasiekimų – keturi „IndyCar“ čempiono titulai bei trys pergalės garsiose „Indianapolis 500“ lenktynėse.