Baigėsi 19-ieji Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimai, kuriuose pirmą kartą konkurso istorijoje triumfavo „Opel“ markės atstovas. Dešimties rinkimų komisijos narių balai lėmė, kad 37 konkurentus įveikė ir „Metų automobiliu 2016“ tituluota „Opel Astra“ (51 balas).
"Hyundai i20"
© Organizatorių nuotr.

Antrą vietą užėmė „Audi A4“ (47 balai), trečiąją – „Škoda Superb“ (41 balas), ketvirtąją – „Volvo XC90“ (39 balai), penktąją – „Hyundai i20“ (27 balai), šeštąją – „Mercedes-Benz GLC“ (27 balai, gavo mažiau aukštesnių balų nei „Hyundai i20“), septintąją – „Ford S-Max“ (18 balų).

Beliko apžvelgti, kaip ir kodėl savo balus paskirstė rinkimų komisijos nariai, kokiais argumentais jie grindžia savo sprendimus. Finale kiekvienas iš jų savo dispozicijoje turėjo po 25 balus, kuriuos turėjo padalinti septyniems modeliams (už vieną automobilį nebuvo galima skirti daugiau nei 10 balų).

Tad DELFI savo skaitytojam pateikia kiekvieno komisijos nario balus ir komentarus apie kiekvieną automobilį. Šį kartą – pagyros ir kritika penktąją vietą užėmusiam „Hyundai i20“.

Vitoldas Milius, 3 balai. Pliusai: gera bazinė komplektacija ir sąlyginai nedidelė kaina, pagerėjusi apdailos medžiagų ir surinkimo kokybė, taupūs varikliai, neblogos važiavimo savybės.

Minusai: saugumo sistemų galėtų būti ir daugiau.

Valdas Juozas Vilūnas, 4 balai. Malonus siurprizas, kad toks mažas automobilis gali būti toks nepriekaištingai mielas ir draugiškas. Nėra prie ko kibti.

Ramūnas Fetingis, 5 balai. Dar vienas itin malonų įspūdį palikęs automobilis. „Hyundai“ jau seniai nėra korėjietiškas modelis. Tiesą sakant, šis automobilis yra netgi labiau čekiškas negu „Škoda“, nes gerokai daugiau šio, o ne bet kurio kito „Škoda“ modelio komponentų yra pagaminta Čekijoje. Ir tai jaučiasi. Automobilis pasižymi turbūt geriausiu kainos ir kokybės santykiu.

Didžiausias trūkumas – labai jau vokiškai nuobodoka išvaizda. Tokios klasės automobilius žmonės vis dažniau renkasi atsižvelgdami į išraiškingą išvaizdą, o šito jam kaip tik ir trūksta.

Pigoką plastiką viduje galima pateisinti patrauklia automobilio kaina. Jį atperka ir puiki surinkimo kokybė.

Valdas Valiukevičius, 3 balai. Automobiliukas, kuris nežadina didelių emocijų. Tačiau ir nesulaukia jokios kritikos. Tarsi tikras korėjietiškas „Volkswagen“ pusbrolis. Sukonstruotas taip pat racionaliai, skirtas ne pramogai, o racionaliam, ekonomiškam eksploatavimui.

Tai – vadybininkų, jaunų šeimų, moterų automobilis, kuris neturi daug kainuoti, neturi daug naudoti degalų, neturi gesti. Ko gero, toks ir bus naujasis „i20“. Tik, deja, neskirtas jis Lietuvai. Mūsų pirkėjas vertina didesnius automobilius.

Paulius Sviklas, 2 balai. Fantastiškas mažas miesto automobilis, turintis puikią bazinę komplektaciją ir sąžiningą kainoraštį. Gaila, kad Lietuvoje tokio dydžio mašinos nėra itin mėgstamos, tačiau nesunku prognozuoti, kad šiame, nors ir ne itin populiariame segmente, naują lyderį jau turime.

Renaldas Gabartas, 3 balai. Vienas maloniausių šiųmetinio konkurso atradimų. Geriausias pavyzdys, kaip pelnyti publikos simpatijas be spekuliacijų elektroniniais „žaislais“.

„i20“ paprastas, kaip bandelė „trys kapeikos“, tačiau turi visus dalykus, kurie svarbūs mėgstantiems vairuoti: gerą valdymą, erdvų ir ergonomišką interjerą, tikslią transmisiją, ekonomišką variklį, neblogai subalansuotą pakabą. Tai bene geriausiu kainos-kokybės santykiu pasigirti galintis konkurso dalyvis.

Dina Sergijenko, 1 balas. „Hyundai“ vertinčiau kaip racionaliausią pasirinkimą lietuviams. Sąlyginai nedidelė kaina, smarkiai pagerėjusi apdailos medžiagų, surinkimo kokybė, taupūs varikliai, neblogos važiavimo savybės. Be jokios abejonės, toks automobilis tinkamas daug mieste važinėjančioms bendrovėms, miesto gyventojams, kuriems kasdien tenka ieškoti skylutės perkimštame automobiliais kieme.

Maloniai nuteikia lietuviškomis žiemomis gelbėjantys šildomas vairas ir šildomos priekinės sėdynės standartinėje įrangoje. Tačiau mažiausiai balų automobilis gavo už neilgą saugumo sistemų ir įrangos sąrašą standartiniame modelyje – surašyti į vartotojo vadovą, kad automobilis turi saugos diržus ir automatinius jų įtempėjus, ar stabdžių antiblokavimo sistemą šiais laikais nebeužtenka, norėtųsi bent jau avarinio sustojimo arba perspėjimo apie gresiantį susidūrimą sistemų, juk nedidukas hečbekas greičiausiai dažniausiai bus vairuojamas mieste, kur netikėtumų ypač daug.

Ilona Steponėnė, 2 balai. Pats pigiausias, bet tikrai ne prasčiausias konkurso automobilis. Jis neišsiskiria naujų technologijų gausa, bet yra gerai valdomas ir sausame, ir šlapiame kelyje, o surinkimo kokybe neatsilieka nuo europietiškų konkurentų.

Jurgis Paplaitis, 3 balai. Vienintelis šių metų rinkimų mažas miesto automobilis. Nauji „Hyundai“ yra kuriami Vokietijoje ir padarė neįtikėtiną kokybinį šuolį, tad nekeista, kad antros kartos „i20“ už saikingą kainą (bazinis modelis kainuoja 11890 Eur, bandytas – 14140 Eur) vokiško „Auto Bild“ žurnalo teste aplenkė tokius segmento grandus kaip „Opel Corsa“ ir „Volkswagen Polo“, taip pat pelnė „Auksinio vairo“ apdovanojimą.

Bet kad ir koks būtų jo erdvus salonas ar komfortiškos važiavimo savybės (palyginti su konkurentais), man šiame automobilyje trūksta prancūziškiems „mažiams“ (pavyzdžiui, „Peugeot 208“ arba „Renault Clio“) būdingo šarmo – šiame segmente tai ne ką mažiau, o gal net ir labiau svarbi savybė.

Dainius Leonavičius, 1 balas. Manau, kad „Hyundai i20“ lengvai pateko į septintuką todėl, kad šiame segmente šių metų konkurse nebuvo didelės konkurencijos. Šis išaugęs B segmentą modelis buvo pristatytas beveik bazinės komplektacijos. Įprastai to automobilių pardavėjai vengia. Tačiau „i20“ konkurso komisijai sugebėjo įrodyti, kad paprastas – ne visada yra prastas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Pavalgęs A. Užkalnis sako, kad Nidą metas branginti, kol visai užbrangs (51)

Žinau, žinau, šiandien ne toks sekmadienis, kad galima būtų ramiai apie Nidą rašyti: nebėr tų...

Trečdalis menopauzės sulaukusių moterų turi šią „dovaną“: ginekologas paaiškino, kada reikia sunerimti (15)

Daugelis moterų net neįtaria, jog jų gimdoje vystosi miom a. O dažniausiai jas atlikti padeda...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (158)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Greitai uždirbti iš savo buto gali ne visi: ko labiausiai reikia? (2)

Lietuvoje, ypatingai didmiesčiuose ir kurortuose, populiarėja trumpalaikės nuomos verslas. Jį...

Sąmokslo teorijų karalienė: kas slypi už kalbų apie slapta pasaulį valdančius žmones (385)

Mito apie iliuminatus atsiradimo istorija atskleidžia, kaip šiandien gimsta melagingos žinios, o...

Skaitmeninės legendos: A. Sabonis ir Š. Marčiulionis žais tarp visų laikų NBA geriausiųjų? (4)

Vasarai artėjant prie pabaigos NBA vaizdo žaidimų kūrėjai atskleidžia vis daugiau paslapčių...

„Velomaratono“ dalyviai slysčiojo lietaus išpraustame Vilniuje, bet gerino pernykščius rezultatus (18)

Sekmadienį aštuntą kartą startavo masiškiausias šalyje dviračių sporto renginys...

Sugriuvus automobilių stovėjimo aikštelei, mašinos pakibo ore (17)

Nottinghamo centre, įgriuvus daugiaaukštei automobilių aikštelei, dalis joje stovėjusių mašinų...

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (143)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (44)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...