Senukas „Twingo“ atrodė tarsi keletą pastarųjų metų jo technine būkle būtų rūpinęsis pats daktaras Frankenšteinas.

1994-aisiais nuo konvejerio nuriedėjusį automobiliuką (Lietuvoje eksploatuojamas nuo 2002-ųjų pabaigos) jau kuris laikas naudoja nedaug už jį vyresnė mergina. Prisiekusios mezgėjos gyvenime technika svarbi tik tiek, kiek būna naudinga keliaujant iš taško „A“ į takšą „B“. „Twingo“, nepaisant garbaus amžiaus, lig šiol atrodo pakankamai žaismingas, o įvertinus kainą – 900 litų – atrodė visai racionalus pasirinkimas. Abejonių likučius išsklaidė faktas, kad šių metų sausį automobiliukas buvo įveikęs techninių apžiūrų barjerą ir turėjo tai liudijantį dokumentą.

Vis dėlto, kad su „Twingo“ ne viskas gerai merginai pačiai kildavo įtarimų, kai į švariai nuplautą mašiną dirsteldavo atsitraukusi keletą žingsnių tolėliau. Stogo, durelių, priekinių sparnų ir kapoto atspalviai skyrėsi daugiau, nei būtų galima paaiškinti skirtingu apšvietimo intensyvumu. Kodėl taip yra, paaiškėjo gerą pusvalandį praleidus „Sostenos“ servise. Dažų sluoksnis minėtose vietose skyrėsi nuo 145 iki 653 mikronų. Tačiau tai bene mažiausia problema. Apžiūrėjus automobiliuką iš apačios paaiškėjo, kad visas priekinis dešinys jo kampas kažkada buvo stipriai deformuotas, o po to „atkaltas“ ir suvirintas naudojant pirmus po ranka pasitaikiusius skardos lopus. Intervencijos į laikančias konstrukcijas niekas net nebandė slėpti – tiesiog užpurškė panašios spalvos dažais. Net ir ne specialisto akį bado poros milimetrų plyšys stipriai aprūdijusiame dešiniajame lonžerone.

Pasak „Sostenos“ „Renault“ serviso vadovo Teodoro Mažeikos, tokia kėbulo būklė vertintina kaip beviltiška – nemokšiškai suremontas kėbulas patekus į rimtesnį incidentą mašina greičiausiai subyrėtų gabalais, o viduje esantys žmonės neišvengtų sunkių traumų. Taip pat akivaizdu, kad investuoti į šio „Twingo“ reanimaciją visiškai neracionalu, nes ji kainuotų keletą kartų daugiau nei rinkoje prašoma už analogiškas mašinas, savo senatvės sulaukusias oriai ir nepatekusias į „kairiarankių“ meistrų garažus.

Fotogalerijoje pamatysite, kad:

1. Sklidinai pripylus šio „Twingo“ benzino baką, mašinos vertė išaugtų bent trečdaliu...

2. Dažų sluoksnio storis ant skirtingų detalių skyrėsi daugiau nei keturis kartus.

3. Atgrubnagiškai virintame lonžerone matosi didžiulis plyšys.
Kelyje sustabdę tokios būklės mašiną policininkai turėtų anuliuoti techninės apžiūros taloną.

4. „Twingo“ patikros lape atsiradę įrašai sufleruoja vienintelį sprendimą – mašina turėtų keliauti į metalo laužą...

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (284)